Patience needed..

Ooh så spennende!! Håper det blir en ordentlig strek! ❤️
Jeg er dypt skadet av skygge-streker, så jeg venter til 11 dpo :hilarious: jeg gruer meg veldig, så det frister å vente for å se om tr kommer:nailbiting:
Åh, jeg skjønner deg så godt! Var sånn jeg gjorde det da vi prøvde aller første gangen. Da hadde jeg prøvd i et halvt år i forrige forhold og testet meg ihjel uten å få positiv. (Takker gudene for det nå selvsagt, men var tøft da). Men denne gangen har jeg ikke sjans til å holde meg :hilarious: Blir veldig imponert hvis du klarer å vente helt til IKMo_O:Heartred

Åh, jeg skjønner deg så godt! Var sånn jeg gjorde det da vi prøvde aller første gangen. Da hadde jeg prøvd i et halvt år i forrige forhold og testet meg ihjel uten å få positiv. (Takker gudene for det nå selvsagt, men var tøft da). Men denne gangen har jeg ikke sjans til å holde meg :hilarious: Blir veldig imponert hvis du klarer å vente helt til IKMo_O:Heartred
Det er jo veldig gøy å teste, og hadde vi bare prøvd en liten stund så hadde jeg nok testet tidligere, men nå begynner skuffelsen å bli stor, føler det aldri kommer til å klaffe. Så da blir det heller at jeg gruer meg til svaret/skuffelsen :nailbiting:

Det er jo veldig gøy å teste, og hadde vi bare prøvd en liten stund så hadde jeg nok testet tidligere, men nå begynner skuffelsen å bli stor, føler det aldri kommer til å klaffe. Så da blir det heller at jeg gruer meg til svaret/skuffelsen :nailbiting:
Klem!! :Heartred Det er flott at du klarer å sette grenser og passer på deg selv:Heartred Masse lykke til nå og jeg heier på murringene og gullegget:smiley-angelic001

5 dpo og jeg kjenner litt ting :hilarious:

Når kan man kjenne gravidsymptomer liksom? :hilarious: vet aldri om det jeg kjenner er pms eller gravidsymptomer, elle bivirkninger fra wild yam for det tar jeg også denne gang :angelic:

I dag kjenner jeg
  • Murringer
  • Riving i høyre side der egget slapp
  • Øm i livmor
  • Kvalm på kvelden
  • Trynet til mannen irriterer meg
  • Ømme pupper (vanlig etter el)
  • En innvendig kvise på haken, venstre side
Men hallo, hvor mye av dette kan være pga en graviditet når du er 5 dpo??
0? :hilarious:

tempen gikk opp enda mer i dag, gleder meg til å tempe hver morgen :joyful:

Screenshot_20231204_093920_FF App.jpg

5 dpo og jeg kjenner litt ting :hilarious:

Når kan man kjenne gravidsymptomer liksom? :hilarious: vet aldri om det jeg kjenner er pms eller gravidsymptomer, elle bivirkninger fra wild yam for det tar jeg også denne gang :angelic:

I dag kjenner jeg
  • Murringer
  • Riving i høyre side der egget slapp
  • Øm i livmor
  • Kvalm på kvelden
  • Trynet til mannen irriterer meg
  • Ømme pupper (vanlig etter el)
  • En innvendig kvise på haken, venstre side
Men hallo, hvor mye av dette kan være pga en graviditet når du er 5 dpo??
0? :hilarious:

tempen gikk opp enda mer i dag, gleder meg til å tempe hver morgen :joyful:

Vis vedlegget 421444
Neimen ikke lett å si, jeg hadde ikke noe symptomer som tilsa jeg var gravid og ikke tr før jeg visste jeg var gravid :hilarious:

Ikke mange dagene før det kan testes nå da, gleder meg og krysser fingrene for deg:Heartpink

Neimen ikke lett å si, jeg hadde ikke noe symptomer som tilsa jeg var gravid og ikke tr før jeg visste jeg var gravid :hilarious:

Ikke mange dagene før det kan testes nå da, gleder meg og krysser fingrene for deg:Heartpink
Sant! Jeg har hatt så mange symptomer de andre pp'ene, så jeg tror nok jeg er mer gravid om jeg ikke kjenner noe :hilarious:

Tusen takk ❤️ jeg gruer meg veldig! Tenkte egentlig jeg skal teste søndag kveld. Men jeg skal bort mandag og tirsdag, så det frister litt å vente til tirsdag kveld (ikm) men jeg må se hva jeg føler i helgen, plutselig er jeg drittlei av å leve i håpet og vil ha svar :wtf:

Tempen fortsetter å stige.. det er vel bra?
Jeg måtte tempe 45 min tidligere i dag pga minsten våknet. Det irriterer meg med den trekanten inni der, ødelegger det fine bilde :hilarious:

Screenshot_20231205_083919_FF App.jpg

Sant! Jeg har hatt så mange symptomer de andre pp'ene, så jeg tror nok jeg er mer gravid om jeg ikke kjenner noe :hilarious:

Tusen takk ❤️ jeg gruer meg veldig! Tenkte egentlig jeg skal teste søndag kveld. Men jeg skal bort mandag og tirsdag, så det frister litt å vente til tirsdag kveld (ikm) men jeg må se hva jeg føler i helgen, plutselig er jeg drittlei av å leve i håpet og vil ha svar :wtf:

Skjønner du gruer deg, men håper jo det er positivt denne gangen og hvis ikke håper jeg du prøver igjen etter noen dager med drittlei hele greia.. :Heartpink :Heartpink

7 dpo - 2 tab wild yam morgen og 2 til kvelden

Æsj, tror jeg begynner å bli syk eller noe, føler meg uggen og ekkel i kroppen. Men klarer ikke sette fingen på hva det er. :shifty:

Og så har jeg fått den teite følelsen jeg ikke ville ha, nemlig at jeg føler meg gravid og er sikker på at det klaffet denne gang. Det blir så stort fall om følelsen er feil :sorry: som om ikke fallet hadde vært stort nok uten den følelsen.

Jeg har litt symptomer, men kan noe av det være bivirkning av wild yam?? Jeg startet med 2 tab om morgenen på 2 dpo. Men 5 dpo begynte jeg med 4 tab til dagen etter jeg leste litt her inne. Starter nedtrapping 9 dpo.

Magen min er "oppblåst" helt nederst og livmoren er øm/støl, dette forsvant ikke etter el som det vanligvis gjør.

Ømme pupper som vanlig etter el.

Svak kvalme gjennom hele dagen (kan skje uansett dpo eller ikke)

Trøtt, særlig etter kl 21, da slokner jeg. Tenker dette er bivirkning av wy.

Gretten mot mannen (ett av de værste symptomene jeg har på graviditet)

Murringer (vanlig i dpo)

Sover dårlig.

Tempen ligger høyt, men jeg er bare 7 dpo, så hva er sjansen for at tempen og symptomer har noe med graviditet å gjøre? :hilarious:
Screenshot_20231206_110113_FF App.jpg

Her er tempen fra i vår, første gang jeg tempet. Ikke gravid.
Screenshot_20231206_110241_FF App.jpg

Veldig fin temp da :love017 Er jo litt tidlig å få symptomer, men kan jo være positivt, kanskje kroppen har en skikkelig boost av hormoner nå som den har blitt sparket i gang :smiley-angelic001 Håper gravidfølelsen ender opp med å stemme, men skjønner at det er skummelt å håpe på det ❤️

Veldig fin temp da :love017 Er jo litt tidlig å få symptomer, men kan jo være positivt, kanskje kroppen har en skikkelig boost av hormoner nå som den har blitt sparket i gang :smiley-angelic001 Håper gravidfølelsen ender opp med å stemme, men skjønner at det er skummelt å håpe på det ❤️
Jaa, kanskje derfor kroppen oppfører seg så rart! Håper den er steinklar for en graviditet nå, og at jeg får en positiv test innen en uke :smiley-angelic001
Tusen takk ❤️

Cd 29, 11 dpo.

Vanligvis får jeg menssmerter og blir godtesyk 10 dpo, men i går kjente jeg ingenting og tempen holder seg høy, så det ga håp! Men i dag har jeg litt menssmerter og leste at progresteron gir forhøyet temp, så da er vel håpet ute. Jeg tar siste tab med wild yam i dag.
Men, jeg har vært ekstremt sulten siden 9 dpo, det får meg også til å håpe :hilarious:

Jeg har hatt mange symptomer disse dagene, litt for mange til at det skulle være en spire følte jeg. Det er nok mye hormoner i sving, håper ikke det skal være slik hver gang jeg er i dpo-land.

Blir nok en test litt senere, bare spare opp litt.

Screenshot_20231210_090244_FF App.jpg

Det skal ikke være lett denne gang, nok en gang "ikke gravid"

Vis vedlegget 421951

Vis vedlegget 421953
Jeg har sneket litt i dagboka di og hadde skikkelig troa på positiv test denne gangen :sorry: Skjønner at skuffelsen må være stor når du har hatt så mange symptomer som gir håp. Men, ser du noe på den makesure-testen i virkeligheten? Jeg synes jeg ser noe, men jeg har ikke brukt makesure før, og vet ikke om det jeg ser er på feil plass.

Jeg har sneket litt i dagboka di og hadde skikkelig troa på positiv test denne gangen :sorry: Skjønner at skuffelsen må være stor når du har hatt så mange symptomer som gir håp. Men, ser du noe på den makesure-testen i virkeligheten? Jeg synes jeg ser noe, men jeg har ikke brukt makesure før, og vet ikke om det jeg ser er på feil plass.
Så kjekt du har sneket litt og hatt troen❤️ jeg hadde også det, følte virkelig vi skulle få August 2024 baby, så det gjør vondt med negativ test :(
Jeg ser også noe på testen, men det er helt sikkert bare skyggestrek . Tar en ny i kveld for å se:shy:

Så kjekt du har sneket litt og hatt troen❤️ jeg hadde også det, følte virkelig vi skulle få August 2024 baby, så det gjør vondt med negativ test :(
Jeg ser også noe på testen, men det er helt sikkert bare skyggestrek . Tar en ny i kveld for å se:shy:
Jeg har faktisk fortsatt troa altså, basert på temperaturen din og det at det virkelig er noe på makesure-testen. Trodde først du hadde tatt progesteron denne syklusen og at det forklarte at temperaturen fortsatt var høy, men jeg tror ikke at wild yam er såpass effektivt at det fungerer helt likt som progesterontilskudd. Jeg har i alle fall ikke sett noe som tyder på det ellers når jeg har søkt rundt. Så jeg krysser fingrene for kveldstesten! :happy:

Back
Topp