Synes denne så fin ut!Test nr 2. Fremdeles ikke fornøyd, håper og tror den er sterker i kveld
Jeg har også spottet brunt i går og i dag
Vis vedlegget 420872
Ellers har jeg selv og spottet litt ved el, ikke unormalt! Spent på test i kveld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes denne så fin ut!Test nr 2. Fremdeles ikke fornøyd, håper og tror den er sterker i kveld
Jeg har også spottet brunt i går og i dag
Vis vedlegget 420872
Woho!Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd med jeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj litt dårlig bilde, men det første er tatt etter 1 min, det andre er 3 min. Premom gir litt feil verdier synes jeg, men drit i det, lett å se forskjellen på dem spent på tempen i morgen vi fikk lagt inn aksjer i går, vil prøve å få til i kveld og i morgen også, nå må mannen bare komme hjem fra jobb
Vis vedlegget 420906
Vis vedlegget 420907Vis vedlegget 420908
Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd med jeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj litt dårlig bilde, men det første er tatt etter 1 min, det andre er 3 min. Premom gir litt feil verdier synes jeg, men drit i det, lett å se forskjellen på dem spent på tempen i morgen vi fikk lagt inn aksjer i går, vil prøve å få til i kveld og i morgen også, nå må mannen bare komme hjem fra jobb
Vis vedlegget 420906
Hurra for eggløsning!!! ENDELIG!!! Nå er det din tur!Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd med jeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj litt dårlig bilde, men det første er tatt etter 1 min, det andre er 3 min. Premom gir litt feil verdier synes jeg, men drit i det, lett å se forskjellen på dem spent på tempen i morgen vi fikk lagt inn aksjer i går, vil prøve å få til i kveld og i morgen også, nå må mannen bare komme hjem fra jobb
Vis vedlegget 420906
Det der er for meg en temp på vei opp!! Dere kan legge inn aksjer idag for å sikre dere, men jeg tipper den fortsetter å stige de kommende dagene! Alle er forskjellige, men jeg har alltid en litt mer gradvis stigning, min stigning på 1 dpo forrige syklus var på 0,15. Så jeg kan aldri være sikker på el før det har gått 2-3 dager
Jeg pleier også å måtte vente ca 3 dager for å få det bekreftet har troa!!
Det der er for meg en temp på vei opp!! Dere kan legge inn aksjer idag for å sikre dere, men jeg tipper den fortsetter å stige de kommende dagene! Alle er forskjellige, men jeg har alltid en litt mer gradvis stigning, min stigning på 1 dpo forrige syklus var på 0,15. Så jeg kan aldri være sikker på el før det har gått 2-3 dager
Jeg pleier også å måtte vente ca 3 dager for å få det bekreftet har troa!!
Tusen takk! Dere er så gode det var en dritt følelse å få, at kroppen ikke slapp alikevell! Men da håper jeg litt til og ser hvordan tempen oppfører seg jeg er helt sykt oppblåst i dag iallefall, håper det er et dpo tegnOi oi, her skjer det ting! Helt vanlig temphopp det, jeg pleier også å ha temp som klatrer så spennende!!
Du ser min graf forrige pp, da fikk jeg jo til og med bekreftet el med blodprøveTusen takk! Dere er så gode det var en dritt følelse å få, at kroppen ikke slapp alikevell! Men da håper jeg litt til og ser hvordan tempen oppfører seg jeg er helt sykt oppblåst i dag iallefall, håper det er et dpo tegn
Åja, se der ja! Godt å se at den ikke MÅ hoppe opp 0.40+ Jeg krysser fingrene for at tempen min stiger det kjennes jo ut som el er ferdig, kroppen er mye roligere og el symptomene er borteDu ser min graf forrige pp, da fikk jeg jo til og med bekreftet el med blodprøve
Høres jo ut som den er overståttÅja, se der ja! Godt å se at den ikke MÅ hoppe opp 0.40+ Jeg krysser fingrene for at tempen min stiger det kjennes jo ut som el er ferdig, kroppen er mye roligere og el symptomene er borte
Hipp hipp hurra!!! Velkommen til dpo-land! iiiih dette blir sååå spennende!!Og der var el testen negativ. Jeg er imponert faktisk, LH topp i bare 2 dager
Vis vedlegget 421127
Da er jeg ferdig med el test for denne gang (håper for alltid) Så blir det testing kvelden 11 dpo, som er søndag 10 desember
Som jeg krysser fingrene for deg!!Og der var el testen negativ. Jeg er imponert faktisk, LH topp i bare 2 dager
Vis vedlegget 421127
Da er jeg ferdig med el test for denne gang (håper for alltid) Så blir det testing kvelden 11 dpo, som er søndag 10 desember
Hipp hipp hurra!!! Velkommen til dpo-land! iiiih dette blir sååå spennende!!
Tusen takk, gode dere det er helt surrealistisk! Tenk at jeg har hatt el! Tenk at jeg har en sjangse til å bli gravid nå!! Men, jeg har ikke trua.. det er kanskje for det har vært så mye negativt med prøvingen, det sitter igjen at ingenting går veienSom jeg krysser fingrene for deg!!