Patience needed..

Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd med :D jeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj :excited001 litt dårlig bilde, men det første er tatt etter 1 min, det andre er 3 min. Premom gir litt feil verdier synes jeg, men drit i det, lett å se forskjellen på dem :D spent på tempen i morgen :D vi fikk lagt inn aksjer i går, vil prøve å få til i kveld og i morgen også, nå må mannen bare komme hjem fra jobb :love7

Screenshot_20231128_210201_Gallery.jpg
Screenshot_20231128_210218_Gallery.jpgScreenshot_20231128_210233_Premom.jpg

Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd med :D jeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj :excited001 litt dårlig bilde, men det første er tatt etter 1 min, det andre er 3 min. Premom gir litt feil verdier synes jeg, men drit i det, lett å se forskjellen på dem :D spent på tempen i morgen :D vi fikk lagt inn aksjer i går, vil prøve å få til i kveld og i morgen også, nå må mannen bare komme hjem fra jobb :love7

Vis vedlegget 420906
Vis vedlegget 420907Vis vedlegget 420908
Woho!

Vis vedlegget 420906
:smiley-bounce016
Hurra!!!

Vis vedlegget 420906
Hurra for eggløsning!!! ENDELIG!!! Nå er det din tur! ❤️ :wav :love7

Cd 18, endelig er eggløsningen her!!

I går kveld, ca 23.30 kjente jeg sterke verk på høye siden, nesten sikker på egget slapp! Uten at jeg vet hvordan det føles :hilarious: det har vært en veldig travel dag i dag, men innimellom har jeg kjent litt el symptomer, men det har heldigvis roet seg veldig! Tempen var lav i dag, håper den øker i morgen :D fremdeles positiv el test, tipper den vil være det i ett par dager til.

Screenshot_20231129_200543_FF App.jpg
Screenshot_20231129_191352_Premom.jpg

Æsj. Tror ikke egget slapp i går:( temphopp på 0.22 er vel for lite?

Vis vedlegget 421028
Det der er for meg en temp på vei opp!! Dere kan legge inn aksjer idag for å sikre dere, men jeg tipper den fortsetter å stige de kommende dagene! Alle er forskjellige, men jeg har alltid en litt mer gradvis stigning, min stigning på 1 dpo forrige syklus var på 0,15. Så jeg kan aldri være sikker på el før det har gått 2-3 dager :)

Oi oi, her skjer det ting! Helt vanlig temphopp det, jeg pleier også å ha temp som klatrer :) så spennende!!

Det der er for meg en temp på vei opp!! Dere kan legge inn aksjer idag for å sikre dere, men jeg tipper den fortsetter å stige de kommende dagene! Alle er forskjellige, men jeg har alltid en litt mer gradvis stigning, min stigning på 1 dpo forrige syklus var på 0,15. Så jeg kan aldri være sikker på el før det har gått 2-3 dager :)
Jeg pleier også å måtte vente ca 3 dager for å få det bekreftet ☺️❤️ har troa!!
Oi oi, her skjer det ting! Helt vanlig temphopp det, jeg pleier også å ha temp som klatrer :) så spennende!!
Tusen takk! Dere er så gode ❤️❤️ det var en dritt følelse å få, at kroppen ikke slapp alikevell! Men da håper jeg litt til og ser hvordan tempen oppfører seg :) jeg er helt sykt oppblåst i dag iallefall, håper det er et dpo tegn :joyful:

Tusen takk! Dere er så gode ❤️❤️ det var en dritt følelse å få, at kroppen ikke slapp alikevell! Men da håper jeg litt til og ser hvordan tempen oppfører seg :) jeg er helt sykt oppblåst i dag iallefall, håper det er et dpo tegn :joyful:
Du ser min graf forrige pp, da fikk jeg jo til og med bekreftet el med blodprøve :p

Vedlegg

• Screenshot_20231130-095842.png
    Screenshot_20231130-095842.png
    256,6 KB · Visninger: 21
Du ser min graf forrige pp, da fikk jeg jo til og med bekreftet el med blodprøve :p
Åja, se der ja! Godt å se at den ikke MÅ hoppe opp 0.40+ Jeg krysser fingrene for at tempen min stiger :D det kjennes jo ut som el er ferdig, kroppen er mye roligere og el symptomene er borte :)

Hipp hipp hurra!!! Velkommen til dpo-land! :wav iiiih dette blir sååå spennende!! ❤️❤️☺️
Som jeg krysser fingrene for deg!! :Heartred :Heartred:Heartred
Tusen takk, gode dere ❤️ det er helt surrealistisk! Tenk at jeg har hatt el! Tenk at jeg har en sjangse til å bli gravid nå!! Men, jeg har ikke trua.. det er kanskje for det har vært så mye negativt med prøvingen, det sitter igjen at ingenting går veien :confused005
Jeg håper en test vil fortelle meg det motsatte om 10 dager ❤️

Back
Topp