Patience needed..

Jeg hååååper sånn det skjer for deg nå da!! ❤️ Det var lang topp ja! Blir spennende å se om den blir like lang denne gangen. Men nå skal det skje, letrozolen SKAL funke! Du har jo gode symptomer synes jeg!! ☺️ (Og selv har jeg hatt EL med topp på 0,8. Ble jo gravid så må ha hatt EL da :hilarious: ). Legger dere jevnlig aksjer nå?
Taaakk, jeg også!! Det er 3 mnd siden forrige el, så jeg kjenner skuffelsene veier mere, klarer ikke å tro på det enda. Men håper virkelig!! Vi la inn for 2 dager siden, det er så innmari vondt, skikkelig ømt :hilarious: vi må legge inn i kveld og i morgen tenker jeg. No pain no gain :hilarious::hilarious:

Taaakk, jeg også!! Det er 3 mnd siden forrige el, så jeg kjenner skuffelsene veier mere, klarer ikke å tro på det enda. Men håper virkelig!! Vi la inn for 2 dager siden, det er så innmari vondt, skikkelig ømt :hilarious: vi må legge inn i kveld og i morgen tenker jeg. No pain no gain :hilarious::hilarious:
Skjønner godt skuffelsen sitter rett under huden da ja... Håper du slipper å kjenne på den!! ❤️ Uff det er så vanskelig når det er vondt... Bra dere får lagt allikevel. No pain no gain ja :hilarious: :hilarious: har du prøvd å bruke den concieve plus gelen? Jeg sliter også med mye smerter under EL og etter samleie, og har nok av slim, men bruker den i tillegg og da føler jeg jeg får mindre vondt faktisk. Som om den roer litt ned der inne og er litt "buffer" på en måte :hilarious: pluss at det jo skal være "mat" for svømmerne

Neivel, nei da får vi nå tru det da, men med de lange syklusene ville det jo vært ålreit å se om man faktisk har modne follikeler etter letrozol :hilarious: Men vil tro det har effekt også får man stole på legen:Heartpink
Jeg er helt enig! Det hadde ikke skadet å tatt en titt liksom. Også kjenner jeg litt på det at jeg hadde så vanvittig mange egg, tenk om letrozol booster 4 egg liksom?? Jeg kunne ikke få ovitrelle, for den ville booste minst 25 egg hos meg sa hun. :facepalm:

Skjønner godt skuffelsen sitter rett under huden da ja... Håper du slipper å kjenne på den!! ❤️ Uff det er så vanskelig når det er vondt... Bra dere får lagt allikevel. No pain no gain ja :hilarious: :hilarious: har du prøvd å bruke den concieve plus gelen? Jeg sliter også med mye smerter under EL og etter samleie, og har nok av slim, men bruker den i tillegg og da føler jeg jeg får mindre vondt faktisk. Som om den roer litt ned der inne og er litt "buffer" på en måte :hilarious: pluss at det jo skal være "mat" for svømmerne
Nå kjenner jeg det jobbes godt på høyre side :D:smiley-angelic001 nei, den har jeg ikke prøvd. Vurderer å bestille den om det ikke klaffer denne gang. Jeg pleier å være litt øm under el, men denne gang et det ekstremt. Kjente det med en gang og skrek "AU!!" :hilarious:

Btw ville vurdert å byttet gynekolog... Synes hen burde fulgt deg opp tettere ❤️
Ja, tanken har slått meg. Dette synes jeg er litt ekkelt, at hu ikke følger meg opp tettere. Mtp alle eggene og letrozol for første gang. Hva hadde det gjort om vi tok en ekstra titt liksom?
Hun har vært veldig god ellers, men håper det var siste gang jeg var hos hennes når det gjelder prøvingen :)

Nå kjenner jeg det jobbes godt på høyre side :D:smiley-angelic001 nei, den har jeg ikke prøvd. Vurderer å bestille den om det ikke klaffer denne gang. Jeg pleier å være litt øm under el, men denne gang et det ekstremt. Kjente det med en gang og skrek "AU!!" :hilarious:

Ja, tanken har slått meg. Dette synes jeg er litt ekkelt, at hu ikke følger meg opp tettere. Mtp alle eggene og letrozol for første gang. Hva hadde det gjort om vi tok en ekstra titt liksom?
Hun har vært veldig god ellers, men håper det var siste gang jeg var hos hennes når det gjelder prøvingen :)
Ooooh spennende!! Høyre side er en god side har jeg hørt! Var høyre hos meg denne gangen også hihi. ☺️ Uff... Det høres ikke godt ut!! ❤️

Hadde ikke gjort noe å tatt en ekstra titt... Hvis du ender opp med femlinger eller noe sånt nå så får du gå også klage på henne :hilarious: forhåpentligvis var det siste gangen du trengte å gå til henne for prøvingen ja ☺️❤️

Skuffende! Håpte den skulle bli positiv, det jobbes godt i magen og høyre side.
Screenshot_20231127_144432_Gallery.jpg

Ooooh spennende!! Høyre side er en god side har jeg hørt! Var høyre hos meg denne gangen også hihi. ☺️ Uff... Det høres ikke godt ut!! ❤️

Hadde ikke gjort noe å tatt en ekstra titt... Hvis du ender opp med femlinger eller noe sånt nå så får du gå også klage på henne :hilarious: forhåpentligvis var det siste gangen du trengte å gå til henne for prøvingen ja ☺️❤️
Har lest det samme her inne! Da MÅ det jo bli spire på oss denne gang:love7

Nei, da saksøker jeg henne! Skrekk å gru :hilarious:

Jeg er helt enig! Det hadde ikke skadet å tatt en titt liksom. Også kjenner jeg litt på det at jeg hadde så vanvittig mange egg, tenk om letrozol booster 4 egg liksom?? Jeg kunne ikke få ovitrelle, for den ville booste minst 25 egg hos meg sa hun. :facepalm:
Nei, og jeg ville trodd at nettopp pga antallet ville det vært kjekt med ul :smiley-ashamed004
Ang ny test nå - kan du ha missaa toppen?

Nei, og jeg ville trodd at nettopp pga antallet ville det vært kjekt med ul :smiley-ashamed004
Ang ny test nå - kan du ha missaa toppen?
Enig!
Da blir jeg svært sjokka altså. Jeg har vanligvis LH topp over flere dager :angelic:

Hmmm.. veldig spennende dette altså! Kanskje be om ul hvis positiv test uteblir et par dager til? Hadde jeg gjort, men jeg maser nok fælt :hilarious:
Skulle ønske jeg hadde ul apparat hjemme, jeg er så nyskjerrig :hilarious: nå leste jeg tilbake i notatene mine, sist jeg hadde el, i august, fikk jeg positiv el test dag nr 4 med el smerter, og el på dag 5. Så jeg tror den positive testen kommer i morgen.. den ventingen, den ventingen...

Jadda... her går det unna! ... Not.
Jeg tror faktisk den positive testen kommer i morgen ettermiddag/kveld. Hvis ikke må jeg ut å kjøpe ny pakke med el tester igjen:banghead:

Screenshot_20231127_202922_Gallery.jpg

cd 17, våkna med enda mer el smerter enn det jeg hadde fra før :hungover:

Endelig ser det ut som det skjer noe her! Den blir nok positiv i ettermiddag vil jeg tro, senest i kveld :D jeg tar bilde etter 3 min, og etter 3,5 min var den positiv:dance008
Screenshot_20231128_093055_Premom.jpgScreenshot_20231128_093022_Gallery.jpg

Endelig!!! :woot: La dette være gullegget, og at du får inn i terminforum med terminspire! :smiley-angelic001

Test nr 2. Fremdeles ikke fornøyd, håper og tror den er sterker i kveld :)
Jeg har også spottet brunt i går og i dag :bored:

Screenshot_20231128_132622_Gallery.jpg

Back
Topp