Synes denne så fin ut!Test nr 2. Fremdeles ikke fornøyd, håper og tror den er sterker i kveld
Jeg har også spottet brunt i går og i dag
Vis vedlegget 420872
Ellers har jeg selv og spottet litt ved el, ikke unormalt! Spent på test i kveld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes denne så fin ut!Test nr 2. Fremdeles ikke fornøyd, håper og tror den er sterker i kveld
Jeg har også spottet brunt i går og i dag
Vis vedlegget 420872
litt dårlig bilde, men det første er tatt etter 1 min, det andre er 3 min. Premom gir litt feil verdier synes jeg, men drit i det, lett å se forskjellen på dem 

Woho!Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd medjeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj
litt dårlig bilde, men det første er tatt etter 1 min, det andre er 3 min. Premom gir litt feil verdier synes jeg, men drit i det, lett å se forskjellen på dem
spent på tempen i morgen
vi fikk lagt inn aksjer i går, vil prøve å få til i kveld og i morgen også, nå må mannen bare komme hjem fra jobb
Vis vedlegget 420906
Vis vedlegget 420907Vis vedlegget 420908
Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd medjeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj
spent på tempen i morgen
vi fikk lagt inn aksjer i går, vil prøve å få til i kveld og i morgen også, nå må mannen bare komme hjem fra jobb
Vis vedlegget 420906

Hurra for eggløsning!!! ENDELIG!!! Nå er det din tur!Det jobbes godt i magen i dag, mye murringer, verk på høyre side, øm/støl, kvalm, oppblåst, ømme pupper. Kveldens test er jeg fornøyd medjeg har hatt el tester som blir positive innen 3 min selv om jeg ikke har el, så jeg trenger å se hvor raskt test-streken blir sterk. I kveld ble den sterk med en gang urinen trakk seg oppover, da vet jeg det er el i anmarsj
spent på tempen i morgen
Vis vedlegget 420906

det har vært en veldig travel dag i dag, men innimellom har jeg kjent litt el symptomer, men det har heldigvis roet seg veldig! Tempen var lav i dag, håper den øker i morgen 

Det der er for meg en temp på vei opp!! Dere kan legge inn aksjer idag for å sikre dere, men jeg tipper den fortsetter å stige de kommende dagene! Alle er forskjellige, men jeg har alltid en litt mer gradvis stigning, min stigning på 1 dpo forrige syklus var på 0,15. Så jeg kan aldri være sikker på el før det har gått 2-3 dager
Jeg pleier også å måtte vente ca 3 dager for å få det bekreftet
Det der er for meg en temp på vei opp!! Dere kan legge inn aksjer idag for å sikre dere, men jeg tipper den fortsetter å stige de kommende dagene! Alle er forskjellige, men jeg har alltid en litt mer gradvis stigning, min stigning på 1 dpo forrige syklus var på 0,15. Så jeg kan aldri være sikker på el før det har gått 2-3 dager![]()
Jeg pleier også å måtte vente ca 3 dager for å få det bekreftethar troa!!
Tusen takk! Dere er så godeOi oi, her skjer det ting! Helt vanlig temphopp det, jeg pleier også å ha temp som klatrerså spennende!!

Du ser min graf forrige pp, da fikk jeg jo til og med bekreftet el med blodprøveTusen takk! Dere er så godedet var en dritt følelse å få, at kroppen ikke slapp alikevell! Men da håper jeg litt til og ser hvordan tempen oppfører seg
jeg er helt sykt oppblåst i dag iallefall, håper det er et dpo tegn
![]()
Åja, se der ja! Godt å se at den ikke MÅ hoppe opp 0.40+ Jeg krysser fingrene for at tempen min stigerDu ser min graf forrige pp, da fikk jeg jo til og med bekreftet el med blodprøve![]()
Høres jo ut som den er overståttÅja, se der ja! Godt å se at den ikke MÅ hoppe opp 0.40+ Jeg krysser fingrene for at tempen min stigerdet kjennes jo ut som el er ferdig, kroppen er mye roligere og el symptomene er borte
![]()
Hipp hipp hurra!!! Velkommen til dpo-land!Og der var el testen negativ. Jeg er imponert faktisk, LH topp i bare 2 dager
Vis vedlegget 421127
Da er jeg ferdig med el test for denne gang (håper for alltid) Så blir det testing kvelden 11 dpo, som er søndag 10 desember![]()
iiiih dette blir sååå spennende!! Som jeg krysser fingrene for deg!!Og der var el testen negativ. Jeg er imponert faktisk, LH topp i bare 2 dager
Vis vedlegget 421127
Da er jeg ferdig med el test for denne gang (håper for alltid) Så blir det testing kvelden 11 dpo, som er søndag 10 desember![]()

Hipp hipp hurra!!! Velkommen til dpo-land!iiiih dette blir sååå spennende!!
![]()
Tusen takk, gode dereSom jeg krysser fingrene for deg!!![]()
![]()