Patience needed..

Ååh tuuusen takk, gode deg @Lykke_lille93 ❤️❤️ :smiley-angelic001 dette MÅ være en spire, en terminspire :love017 skulle så veldig gjerne hatt med deg også ❤️ tenker på deg og ber for deg i disse dager ❤️❤️
Jeg er virkelig glad på dine vegne ❤️ Og gleder meg til å følge med på deg fra sidelinja ❤️

Tusen takk for det, gode deg ❤️ Termin med lillemor i dag, så har vært en tung dag. Men nyter hvert sekund med de to jeg har ❤️ Så har mannen, merkelig nok snudd litt på hælen, og plutselig blitt litt mer positiv på å prøve på en liten til :angelic: Pr nå er syklus heelt på bærtur, etter fødsel i sommer har jeg lutealfase på typ 8-9 dager bare :confused005 Håper den går seg til snart, og at jeg kanskje kan komme etter med positiv test ❤️

Jeg er virkelig glad på dine vegne ❤️ Og gleder meg til å følge med på deg fra sidelinja ❤️

Tusen takk for det, gode deg ❤️ Termin med lillemor i dag, så har vært en tung dag. Men nyter hvert sekund med de to jeg har ❤️ Så har mannen, merkelig nok snudd litt på hælen, og plutselig blitt litt mer positiv på å prøve på en liten til :angelic: Pr nå er syklus heelt på bærtur, etter fødsel i sommer har jeg lutealfase på typ 8-9 dager bare :confused005 Håper den går seg til snart, og at jeg kanskje kan komme etter med positiv test ❤️
Tuusen takk❤️❤️ og SÅ glad jeg ble når jeg leste at mannen din har snudd :D:love017 du fortjener virkelig en (eller to) regnbuebaby(er) ❤️❤️

Trist å høre at du hadde termin i dag, jeg kan ikke forstå hvordan du har det, men vil sende deg mange varme klemmer ❤️ ❤️
Håper kroppen stabiliserer seg, eller kan du kanskje få hjelp?

2,5 time siden sist test, ikke drukket noe :hilarious:den er rååååååsa:excited001:excited001 fant en ebay test også
Screenshot_20231210_212119_Gallery.jpg

Screenshot_20231210_212144_Gallery.jpg

Hurrraa❤️❤️ drister meg til å gratulere ❤️

Så fine tester og økning!!

Back
Topp