Patience needed.. Gravid❤️

7 dpo, 9 dager siden ovitrelle

Nå er uken her, dette blir spennende :nailbiting: :woot: håper testene snur snart!

Synes det er vanskelig å ta bilder av testene, lyset varierer så mye! :dead:
20250210_084816.jpg
Screenshot_20250210_091558_Premom.jpg
Nå er ikke dagens test tørket her, blir nok lettere å se forskjellen når den er tørket
20250210_092144.jpg

Så utrolig spennende detta blir :nailbiting::excited001:happy093:smiley-bounce012

Ikke bli deppa, kjære deg❤️ Er ennå veldig, veldig tidlig:happy119 Vi satser på stigning til imorgen:nailbiting::gen014:smiley-bounce012:happy119:love017

8 dpo, 10 dager siden ovitrelle

I dag er testene nesten negative, håper det snur nå og at jeg får tydeligere strek i morgen!

Litt deppa i dag og har mistet litt troen :sorry:

Vis vedlegget 454478Vis vedlegget 454479
Fallhøyden blir stor når kan se testene er tilnærmet negative, og man må vente med å se om det går oppover igjen - Håper for deg!

Fallhøyden blir stor når kan se testene er tilnærmet negative, og man må vente med å se om det går oppover igjen - Håper for deg!
Veldig! Nå synes jeg dette ble tortur:hilarious:håper jeg får se en økning igjen, helst i morgen :joyful:
Takk❤️❤️

Det er jo det, jeg har fått positiv test 9, 10 og 11 dpo, prøver å holde motet oppe :shy:

Der ser du- enda hvertfall 3 dager igjen der testen kan begynne å øke :happy119 :smiley-bounce012 :love017 Forstår godt tankegangen, og en tenker det verste, er sånn selv; Er enda veldig tidlig når en er 8 dpo❤️ Krysser alt jeg har for spire og økning:smiley-angelic001

Siden middagstider har jeg hatt litt diverse symptomer:

Små-svimmel
Små-kvalm
Blir svimmel av å reise meg for fort opp
Høyre pupp er øm og verker, mens venstre er normal
Jeg nyser igjen etter 2 dager opphold
Øm og støl i magen
Veldig tørst på vann

Kl 19.15 ble jeg akutt skrubb-sulten! Når ungene var i seng måtte jeg finne noe mat. Det skjer så sjeldent at jeg nærmest kan skrive at det aldri skjer utenom når jeg er gravid.

Redd progesteronen tuller med meg.

Tok ny test, synes den er litt sterker, men tror kanskje jeg har mer hcg om kvelden (til normalt)
20250211_202336.jpgScreenshot_20250211_203614_Premom.jpgScreenshot_20250211_203650_Negative Image.jpg

Edit: jeg skrev feil på testen, jeg er fremdeles 8 dpo :hilarious: lang dag :dead:

Siden middagstider har jeg hatt litt diverse symptomer:

Små-svimmel
Små-kvalm
Blir svimmel av å reise meg for fort opp
Høyre pupp er øm og verker, mens venstre er normal
Jeg nyser igjen etter 2 dager opphold
Øm og støl i magen
Veldig tørst på vann

Kl 19.15 ble jeg akutt skrubb-sulten! Når ungene var i seng måtte jeg finne noe mat. Det skjer så sjeldent at jeg nærmest kan skrive at det aldri skjer utenom når jeg er gravid.

Redd progesteronen tuller med meg.

Tok ny test, synes den er litt sterker, men tror kanskje jeg har mer hcg om kvelden (til normalt)
Vis vedlegget 454514Vis vedlegget 454515Vis vedlegget 454516

Edit: jeg skrev feil på testen, jeg er fremdeles 8 dpo :hilarious: lang dag :dead:
Spennende! Den er absolutt sterkere ikveld, gledes til å se neste test :angelic:

Den er absolutt mye sterkere i kveld! Det her er så spennende :love7 Håper den er enda sterkere i morgen og at det ikke er ekstra HcG på kvelden..

Sender masse baby støv
IMG_1640.webp

Den ser da mye sterkere ut? :nailbiting: :happy119:smiley-bounce012:excited001

Så spennende og se, krysser alt for deg :Heartbigred

Nå venter jeg speeeent her :smiley-bounce012 :nailbiting: ?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp