Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fallhøyden blir stor når kan se testene er tilnærmet negative, og man må vente med å se om det går oppover igjen - Håper for deg!8 dpo, 10 dager siden ovitrelle
I dag er testene nesten negative, håper det snur nå og at jeg får tydeligere strek i morgen!
Litt deppa i dag og har mistet litt troen
Vis vedlegget 454478Vis vedlegget 454479
Det er jo det, jeg har fått positiv test 9, 10 og 11 dpo, prøver å holde motet oppeIkke bli deppa, kjære degEr ennå veldig, veldig tidlig
Vi satser på stigning til imorgen
![]()
Veldig! Nå synes jeg dette ble torturFallhøyden blir stor når kan se testene er tilnærmet negative, og man må vente med å se om det går oppover igjen - Håper for deg!
Det er jo det, jeg har fått positiv test 9, 10 og 11 dpo, prøver å holde motet oppe![]()
Hold motet oppe8 dpo, 10 dager siden ovitrelle
I dag er testene nesten negative, håper det snur nå og at jeg får tydeligere strek i morgen!
Litt deppa i dag og har mistet litt troen
Vis vedlegget 454478Vis vedlegget 454479
Der ser du- enda hvertfall 3 dager igjen der testen kan begynne å øke![]()
![]()
Forstår godt tankegangen, og en tenker det verste, er sånn selv; Er enda veldig tidlig når en er 8 dpo
Krysser alt jeg har for spire og økning
![]()
Tuuusen takk, dere er så gode som heier og hjelper meg å holde fast på håpetHold motet oppeDe her SKAL øke
![]()
Spennende! Den er absolutt sterkere ikveld, gledes til å se neste testSiden middagstider har jeg hatt litt diverse symptomer:
Små-svimmel
Små-kvalm
Blir svimmel av å reise meg for fort opp
Høyre pupp er øm og verker, mens venstre er normal
Jeg nyser igjen etter 2 dager opphold
Øm og støl i magen
Veldig tørst på vann
Kl 19.15 ble jeg akutt skrubb-sulten! Når ungene var i seng måtte jeg finne noe mat. Det skjer så sjeldent at jeg nærmest kan skrive at det aldri skjer utenom når jeg er gravid.
Redd progesteronen tuller med meg.
Tok ny test, synes den er litt sterker, men tror kanskje jeg har mer hcg om kvelden (til normalt)
Vis vedlegget 454514Vis vedlegget 454515Vis vedlegget 454516
Edit: jeg skrev feil på testen, jeg er fremdeles 8 dpolang dag
![]()
Tester om ca 30 min, men gruer meg skikkelig!!Nå venter jeg speeeent her![]()
?