Er A-hus jeg hører til, de er overbooka så det synger, noe de også gir uttrykk for selv. Og det går ut over oss pasientene, dessverre

Folkene som jobber der er bare gode, men de er for få på jobb til for mange pasienter! Er ikke bra, og skulle ikke vært sånn heller ikke

Er nettopp dét, det er farlig for både meg og den lille i magen. Så føler meg så mye tryggere når jeg går til egen, privat spesialist- så får det bare koste litt ekstra, når det gjør meg trygg

Og ser han noe, så sender han meg videre seff.
Aaau, bekkenløsning er så jævla vondt, helt ille smerter og det hindrer en sånn i hverdagen

Hadde det med nr 2 og bekkenlåsning her på slutten av svangerskapet med nr 6(måtte gå med krykker). Var heldigvis bare de siste dagene det skjedde.. du har mil fulle sympati. Og svangerskapsforgiftning er jo farlig i tillegg

Håper du slipper unna det denne gang
Jeg gruer meg til hyperemesis, det er heeelt jævlig å bare kunne ligge rett ut å spy( jeg haaater sykehus og liker ikke å være der) så jeg ligger hjemme i nesten komatøs tilstand. Xonvea og afipran kan mildne det biiiitelitt, men selv med det, så er det verre enn omgangssyke.. Har hatt det alt fra 12 til 27 uker

nå fikk jeg tips fra en anna ei innpå her om legemiddel stemetil, så da skal jeg be om å få prøve det i tillegg mot kvalmen. HÅPER det hjelper

Har Zofran stående I skapet også. Var som å poppe tictac's og hjalp ikke en dritt....
Åh, sier du det?!

Da har jeg da enda mer trua på tvillinger, og sjansen for tvillinger øker jo også med biologisk fra naturens side med mors alder dessverre eldre vi er

Jeg kjenner jeg har så innmari trua for deg, og tror du er gravid

Min mormor er tvilling, så genetisk er det jo større sjans for at jeg kan få tvillinger slikt sett selv også. Og var gravid med tvillinger med nr 5(men den ene utviklet seg ikke og ble borte med hematom i uke 6) visste ikke om det før gyn fortalte han så det.. hehe. Om jeg blir gravid med tvillinger.. ja daaa, da dør både jeg og mannen, tror jeg

Så satser på 1, det holder
Har virkelig ikke trua for meg selv overhodet. Tror bare magen reagerte på tunfisksalat med løk og de läkerol pastillene
Jaaa, det er lurt å teste ut om ovitrellen er ute av systemet og starte tidlig testing- kun 5 dager til du ryker på første test, da