Patience needed.. Gravid❤️

Jeg lurer også på om progesteronet påvirker temperaturen. Eller, jeg vet det gjør det. Så det det evt kan gjøre er rett og slett å droppe det videre sende syklusen. Du har fått påvist eggløsning, og temperaturen vil ikke falle før du stopper på progesteron (om du ikke er gravid, men det blir du nå :happy119 ). Så får du sove godt, mener jeg :hilarious:
Stemmer det, jeg ville tempe til 3 dpo for å få gleden over krysset :hilarious: men nå har jeg startet på progesteron så da er det ikke noe poeng i å teste mer, nå skal jeg sove godt :hilarious:

Tar det som et godt tegn at du kjenner noe annerledes enn det du er vant til :smiley-bounce012 :love7 haha, skjønner du synes det er spennende med testing, men støtter meg til hu snuppa over meg; hva med bare å kutte ut tempingen? Om det stresser deg litt, tenkte jeg. Så kan du sove godt istedenfor❤️ mener det er progesteronet som gjør tempen øker?(jeg kan ta feil altså) og da øker den enda mer.
Håper det er et godt tegn :love017 ja, nå er det slutt på teming, ville vare få kryss i ff før jeg startet med progesteron, gir en fin glede å se det krysset :hilarious:

Håper det er et godt tegn :love017 ja, nå er det slutt på teming, ville vare få kryss i ff før jeg startet med progesteron, gir en fin glede å se det krysset :hilarious:

Tenk så deilig å få sove godt igjen :hilarious: :love7 Kommer til å være så spennende å følge, dritspent på testingen:smiley-bounce012:nailbiting: Hvor fort ovitrelle går ut av kroppen tror jeg er veldig individuelt❤️

Tenk så deilig å få sove godt igjen :hilarious: :love7 Kommer til å være så spennende å følge, dritspent på testingen:smiley-bounce012:nailbiting: Hvor fort ovitrelle går ut av kroppen tror jeg er veldig individuelt❤️
Haha, selvfølgelig skulle minste tulle flere ganger i natt og eldste kom inn 06.15, så det ble ikke så mye søvn :depressed: :hilarious:
Føler ovitrellen kommer til å sitte i lenge, så jeg håper heller på økning :hilarious::hilarious:

Haha, selvfølgelig skulle minste tulle flere ganger i natt og eldste kom inn 06.15, så det ble ikke så mye søvn :depressed: :hilarious:
Føler ovitrellen kommer til å sitte i lenge, så jeg håper heller på økning :hilarious::hilarious:

Haff, noen netter får man bare ikke en sjans i havet til god søvn :hilarious: :bag: Er neeesten så man kunne tro at kidsa lukter det, at nå trenger man virkelig en god natts søvn også fikser de den biffen:knegg: Ahaa, men er nok like greit å tenke sånn:p Satser på god stigning heller, da:happy112:love017

Haff, noen netter får man bare ikke en sjans i havet til god søvn :hilarious: :bag: Er neeesten så man kunne tro at kidsa lukter det, at nå trenger man virkelig en god natts søvn også fikser de den biffen:knegg: Ahaa, men er nok like greit å tenke sånn:p Satser på god stigning heller, da:happy112:love017
Akkurat det har jeg tenkt flere ganger :hilarious: de kan sove hele måneden, helt til jeg har el og MÅ ha den tempen, DA våkner de om natten :banghead: skulle tro de luktet det :hilarious:

Jaa, tenk så fantastisk :love017 jeg har bestemt meg for å starte testing i morgen, hver dag på urin 2 fremover :D

Akkurat det har jeg tenkt flere ganger :hilarious: de kan sove hele måneden, helt til jeg har el og MÅ ha den tempen, DA våkner de om natten :banghead: skulle tro de luktet det :hilarious:

Jaa, tenk så fantastisk :love017 jeg har bestemt meg for å starte testing i morgen, hver dag på urin 2 fremover :D

Ja, sant!? :knegg: Det tar sjeldent feil den der ass:hilarious: Kan vedde med om det MÅ legges inn aksjer eller de nettene med viktig temp- så lukter kidsa lunten:p Skjønner ikke hvordan det gjør det?
Weee, moro- gleder meg til å følge testingen din daglig framover:love017:smiley-bounce012:dance008 Krysser alt jeg har, kjære deg❤️

Ja, sant!? :knegg: Det tar sjeldent feil den der ass:hilarious: Kan vedde med om det MÅ legges inn aksjer eller de nettene med viktig temp- så lukter kidsa lunten:p Skjønner ikke hvordan det gjør det?
Weee, moro- gleder meg til å følge testingen din daglig framover:love017:smiley-bounce012:dance008 Krysser alt jeg har, kjære deg❤️
Haha, ja!! Ganske irriterende! Samme er det hvis du skal ut etter de er lagt, den kvelden skal de absolutt ikke oppføre seg som normalt og det blir nesten umulig å gå ut :hilarious: :bag:
Jeg har snoket litt rundt i dagbøker til andre som har tatt ovitrelle, og flere av dem hadde nesten negativ test 6 dpo, tviler sterkt på at min er så svak om 2 dager :p
Tusen takk, gode deg ❤️ gjør godt med heia-rop ❤️

4 dpo

Okey, jeg sa jeg ikke skulle notere ned symptomer, men i dag har det vært en del, så jeg gjør det. Mest sannsynlig er det progesteron, er jo bare 4 dpo :laughing002

• Mer tørst på vann
  • Mye luft i magen
  • Øm/støl i livmor - ubehagelig å sitte
  • Kjenner lukter som jeg ellers ikke gjør
  • Nyser mye!! Dette har vært et tidlig symptom hos meg tidligere, jeg nyser sjeldent ellers men i dag har jeg nøset nærmere 15-20 ganger.
2 Endringer rundt/etter el som jeg ser på som positivt:
-Nesten ikke øm under sex rundt el (de andre gangene har det vært veldig ubehagelig/vondt)
-Puppene er nesten ikke ømme. (De har alltid blitt super ømme rett etter el og frem til ikm)

Liker å tro at kroppen hadde en lettere eggløsning denne gangen :shy:

I morgen begynner jeg å teste ut ovitrelle:smiley-angelic001

5 dpo

Har hatt syke drømmer i natt! Jeg har blant annet blitt torturert, vært utro og vært skikkelig høygravid :hilarious:

Dagens 5 dpo -tester ut ovitrelle- , fremdeles nok så sterk synes jeg
Screenshot_20250208_102827_Gallery.jpg

Haha, ja!! Ganske irriterende! Samme er det hvis du skal ut etter de er lagt, den kvelden skal de absolutt ikke oppføre seg som normalt og det blir nesten umulig å gå ut :hilarious: :bag:
Jeg har snoket litt rundt i dagbøker til andre som har tatt ovitrelle, og flere av dem hadde nesten negativ test 6 dpo, tviler sterkt på at min er så svak om 2 dager :p
Tusen takk, gode deg ❤️ gjør godt med heia-rop ❤️

Ja, jeg vet ikke hvordan kidsa senser det?! Men at dere gjør det, det er uten tvil :p :hilarious: Nei, det er nok ganske individuelt hvor lang tid det tar for ovitrelle'n å gå ut av systemet❤️ Gleder meg masse til å se testene ØKE:love7:gen014

5 dpo

Har hatt syke drømmer i natt! Jeg har blant annet blitt torturert, vært utro og vært skikkelig høygravid :hilarious:

Dagens 5 dpo -tester ut ovitrelle- , fremdeles nok så sterk synes jeg
Vis vedlegget 454307
Hcg gir syyyyke drømmer:chicken: Se her, ja. Den har jo minket betraktelig:joyful: Blir sååå spennende å se de neste dagene:smiley-bounce012 Håper masse for deg:smiley-angelic001:Heartpink

Ja, jeg vet ikke hvordan kidsa senser det?! Men at dere gjør det, det er uten tvil :p :hilarious: Nei, det er nok ganske individuelt hvor lang tid det tar for ovitrelle'n å gå ut av systemet❤️ Gleder meg masse til å se testene ØKE:love7:gen014
Ja, det ser ut som kroppen min ruger litt lenge på hcg :hilarious: håper den øker om noen dager heller :smiley-angelic001:love017

Hcg gir syyyyke drømmer:chicken: Se her, ja. Den har jo minket betraktelig:joyful: Blir sååå spennende å se de neste dagene:smiley-bounce012 Håper masse for deg:smiley-angelic001:Heartpink
Tuusen takk❤️ ❤️ jeg hadde glømt de syke drømmene :hilarious: gleder meg til å teste fremover :happy093.:hello2 måtte den starte å øke om noen dager :happy093

Jeg skal love å gjøre det samme forresten, om jeg noen gang får lov å ta sprøyta :laughing002 for det er så spennende å følge med på andre som gjør det! Takk for at du bruker tester og penger på det :love7

Være spennende å følge med om det snur og går oppover igjen :smiley-bounce012 :shy:
Håper håper håper :smiley-angelic001:smiley-angelic001
Jeg skal love å gjøre det samme forresten, om jeg noen gang får lov å ta sprøyta :laughing002 for det er så spennende å følge med på andre som gjør det! Takk for at du bruker tester og penger på det :love7
Hehe du er så skjønn :shy::love017 jeg var lenge i tvil om hva jeg skulle gjøre. Gyn sa strengt at jeg ikke måtte teste før 14 dpo, og det fristet veldig! Men så vet jeg at det fallet blir mye større hvis den er negativ. Så da får jeg bare teste den ut og håpe det snur så jeg får noen dager med forvirring før jeg blir sikker :hilarious:
Jeg har så mye tester også, siden testetøsa i meg ble drittlei negative tester og gadd ikke teste så mye lenger :hilarious:

Har du spurt om å prøve Ovitrelle?

Ja, det ser ut som kroppen min ruger litt lenge på hcg :hilarious: håper den øker om noen dager heller :smiley-angelic001:love017

Tuusen takk❤️ ❤️ jeg hadde glømt de syke drømmene :hilarious: gleder meg til å teste fremover :happy093.:hello2 måtte den starte å øke om noen dager :happy093

Vi krysser alt for økning om noen dager :smiley-bounce012 :love7:happy093

6 dpo og 8 dager siden ovitrelle

Våknet med sterke murringer, det har fortsatt utover dagen, slik at jeg helst bare vil ligge i sofaen. Håååper det er pga en spire så graver seg ned!! :smiley-angelic001

Dagens test er litt svakere, veldig spennende dette :hilarious: la de også inn i premom. Litt uheldig lys på dagens test, ikke lett når ungene henger rett rundt beina :laughing002
Screenshot_20250209_143031_Gallery.jpgScreenshot_20250209_112605_Premom.jpg20250209_125150.jpg
(4, 7 og 8 dager etter ovitrelle)

Wæææh, dette er dritspennende :smiley-bounce012 :smiley-angelic001 Håper sånn for deg, kjære duu❤️:smiley-angelic003

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp