Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er hcg fra ovitrelle, men håper den øker med ekte hcgOi,så spennende! Jeg ser også en strek.
Nå SKAL det snu snart9 dpo, 11 dager etter ovitrelle
Jeg trodde de egentlig skulle bli negative, men kan se ut som siste rest av ovitrelle er litt seigere å få ut av systemet
Dagens test er ikke tørket på siste bilde, så kanskje ikke riktig å sammenligne enda.
Vis vedlegget 454539Vis vedlegget 454540Vis vedlegget 454541
Okey, måtte sammenligne med testen fra i går, 24 timer mellom. Synes dagens er bittelitt sterkere.. men det kan jo være pga urin og fargestoff, så bare teit av meg å studere
Vis vedlegget 454555Vis vedlegget 454556
Jeg er enig, håper det er på ekte!! Nå har de tørket og den er tydelig sterkere enn begge testene i gårSynes den ser bittelitt sterkere ut idag, jeg?![]()
Jeg er enig, håper det er på ekte!! Nå har de tørket og den er tydelig sterkere enn begge testene i går![]()
![]()
det var vanskelig å få det med på bildet for de er fremdeles veldig svakemen den er mer rosa og tydelig strek i dag, ikke blurry liksom.
Du ser det kanskje om du zoomer
Vis vedlegget 454570
Ja, blir litt feil å måle ms mot bp. Ms er den som slutter på 61, leste her inne at den ikke var så bra? Jeg synes i alle fall at BP slår bedre ut nå, tidligere har MS slått bedre ut (i tidligere pp)Ville heller prøvd å sammenligne make sure mot hverandre (og BP mot hverandre), synes MS ser svakere ut, så blir sterkere?![]()
Nå må det bare bli baby!! Så spennende!!Jeg er jo med daglig på thrilleren på dm her også men dette ER så gøy og spennende! Denne gangen SKAL det gå, nemlig!!!![]()
Wow! Hadde ikke fått med meg dette. Håper så inderlig at dette blir en baby!det var vanskelig å få det med på bildet for de er fremdeles veldig svakemen den er mer rosa og tydelig strek i dag, ikke blurry liksom.
Du ser det kanskje om du zoomer
Vis vedlegget 454570
Synes også det er mer strek idag!!Okey, måtte sammenligne med testen fra i går, 24 timer mellom. Synes dagens er bittelitt sterkere.. men det kan jo være pga urin og fargestoff, så bare teit av meg å studere
Vis vedlegget 454555Vis vedlegget 454556
Tenker samme tanke om meg selvSåvidt en antydning til strek nå i kveld. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv hver pp???
Vis vedlegget 454595