Patience needed.. Gravid❤️

Det var ikke helt blankt, men heller ikke like bra som urin 2. Første tanke var å droppe testing, men jeg trodde det alikevell ville slå ut om jeg var gravid..

Du har førhen testet positivt 9dpo, 10 dpo og 11dpo? Da har du ennå 2 dager å teste positivt på❤️ Tenker også at det kan være grunnet lysere urin:angelic:

10 dpo, 12 dager etter ovitrelle

Ikke så veldig spennende her, fremdeles svake streker. Synes det er litt irriterende at det lille som er igjen av ovitrelle ikke kan forsvinne, at det skal gå sånn opp og ned.

Om det ikke blir noe nå, så skal jeg prøve så godt jeg kan å vente med testing til 12 dpo neste gang, dette var helt pyton :sick009

Screenshot_20250213_094323_Gallery.jpgScreenshot_20250213_094546_Premom.jpg

Tørket:
20250213_112837.jpg

10 dpo, 12 dager etter ovitrelle

Ikke så veldig spennende her, fremdeles svake streker. Synes det er litt irriterende at det lille som er igjen av ovitrelle ikke kan forsvinne, at det skal gå sånn opp og ned.

Om det ikke blir noe nå, så skal jeg prøve så godt jeg kan å vente med testing til 12 dpo neste gang, dette var helt pyton :sick009

Vis vedlegget 454642Vis vedlegget 454640

Tørket:
Vis vedlegget 454641
Håper det er begynnelsen på en babystrek!! :Heartred

Synes det er rart det kan gå "opp og ned" når det ikke er noe som lages i kroppen? Det blir tilført, og så blir mindre og mindre, så det kan jo ikke øke, om du skjønner? :bookworm: :knegg: Men klart, kanskje det er testene da, det alle ikke er like "kalibrerte".

Eller at du er gravid! Håper på det :hello2

Herregud, er det bare meg eller er den sterkere en gårsdagens? Er så redd for å si det, men det her må være en baby strek.. Håper virkelig at det er det :love7
Tusen takk :love7 jeg synes den er sterkere, men er redd jeg hadde bedre urin i dag. Trenger mer før jeg blir overbevist:laughing002 men håper det er baby strek❤️❤️

Tusen takk :love7 jeg synes den er sterkere, men er redd jeg hadde bedre urin i dag. Trenger mer før jeg blir overbevist:laughing002 men håper det er baby strek❤️❤️
Tar du progesteron og forresten? Eller kan du forvente mensen i vanlig tid om det ikke er babystrek? Jeg synes det ser sterkere ut i dag dog!!

Tar du progesteron og forresten? Eller kan du forvente mensen i vanlig tid om det ikke er babystrek? Jeg synes det ser sterkere ut i dag dog!!
Ja, jeg tar progesteron. Tenkte å stoppe i dag hvis det ikke var utvikling, men venter til i morgen tror jeg :)

Føler virkelig med deg.. Men, altså urinen din kan ikke være så mye bedre i dag. For den er sterkere en 8-9-10.. Herregud det her er så sykt spennende nå! :excited001:love7:Heartred

Føler virkelig med deg.. Men, altså urinen din kan ikke være så mye bedre i dag. For den er sterkere en 8-9-10.. Herregud det her er så sykt spennende nå! :excited001:love7:Heartred
Litt for mye spenning etter min smak :laughing002 er så lei alle opp og nedturene, redd for å bli skuffet igjen.
Håper veldig at det er baby strek, at neste test er enda sterkere :love7

Litt for mye spenning etter min smak :laughing002 er så lei alle opp og nedturene, redd for å bli skuffet igjen.
Håper veldig at det er baby strek, at neste test er enda sterkere :love7
Det skjønner jeg veldig godt. Den skuffelsen er så utrolig vond :Heartred x alt jeg kan for at neste test er kjempe positiv :love7:Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp