Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker at jeg ikke liker Audun noe særlig jeg.. Noe som er rart mtp at jeg digger Scott Disick, men har sikkert litt med å gjøre at jeg ikke så fjorårets sesong. Skjønner at han bare er ironisk liks, men ser ikke humoren helt. Elin synes jeg bare er helt fjern, men likte Emilie veldig godt. Er enig i at hun virker en smule desp nå, men synes fortsatt hun er bedre enn de andre jentene. Liker egentlig Pierre aller best for tiden, men vil ikke heie på han hvis han begynner å stå med Isabelle igjen..
Sykt spent på parsermoni nå![]()
Merker at jeg ikke liker Audun noe særlig jeg.. Noe som er rart mtp at jeg digger Scott Disick, men har sikkert litt med å gjøre at jeg ikke så fjorårets sesong. Skjønner at han bare er ironisk liks, men ser ikke humoren helt. Elin synes jeg bare er helt fjern, men likte Emilie veldig godt. Er enig i at hun virker en smule desp nå, men synes fortsatt hun er bedre enn de andre jentene. Liker egentlig Pierre aller best for tiden, men vil ikke heie på han hvis han begynner å stå med Isabelle igjen..
Sykt spent på parsermoni nå![]()
Ja den var litt morsomDøde av introen de hadde av Martine , hahaha![]()
Litt lei av han, ja. Noen grunn for at du tror det?Jeg gleder meg så sykt! Er veldig spent på 1. hva som skal stå på tavlen. 2. Hvem som ryker!
Jeg tror Mads ryker. Håper/tror.
Jeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går)![]()
Litt lei av han, ja. Noen grunn for at du tror det?
Man så jo igår at Martine griner på parsermonien så tror Mads ryker![]()
Jeg har bare sett at Isabel gråter, ikke at Martine gråter.
Helvette, stilte han seg ved Pierre!????? Kanskje derfor Isabell gråt??
Tror Pierre ryker nå..
Håper ikke det![]()