Paradise Hotel Norge

Jeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går) :)

Hahah, du er jo helt rå. :p

Hahah, du er jo helt rå. :p

Skikkelig paradise-stalker :D Er innom mange sider om dagene for å lese, snoker på instagram og leser tv-guiden for neste uke, og da legger man sammen to og to :)
Når jeg så preview'en for i dag og "pauset" på daten til Elin og Mathias så kunne man tyde det som sto på tavla :)

Jeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går) :)

Okey, jeg skal høre på deg fram over!

Smart du :) jeg så faktisk ikke den hehe

Dette står om tirsdagens episode (tirsdag nå i påska). :)
"Gutta på solo" - da kom etterforskeren frem :p Vis vedlegget 109641

Jeg tror Martine kommer tilbake jeg. "Murder she wrote" + T sitt utsagn om en gammal kjenning. To jenter som har gått ut, og Tina var jo ikke noe show.
Dog håper jeg at det er en deltager fra tidligere sesonger :p

Back
Topp