Paradise Hotel Norge

Jeg fikk ikke sett i går, var hos ei venninne på besøk. Og hun ville ikke se:p Aner ikke kem han Audun er jeg. Og Emilie er veldig kåt eller noe? Update me please. haha
Prøve å se i dag da:D

Du kan se på tv3play.no :)

Audun er Lord Sørseth. Var med i fjor, han ville reise hjem for han skulle til syden med faren sin :P

Jeg fikk ikke sett i går, var hos ei venninne på besøk. Og hun ville ikke se:P Aner ikke kem han Audun er jeg. Og Emilie er veldig kåt eller noe? Update me please. haha

Så du ikke fjorårets :p?? Han var der da, som "lorden"

Jeg fikk ikke sett i går, var hos ei venninne på besøk. Og hun ville ikke se:P Aner ikke kem han Audun er jeg. Og Emilie er veldig kåt eller noe? Update me please. haha
Audun var med i fjor :) fikk litt oppmerksomhet da fordi han hadde kjøpt seg Lord-tittel. Litt cocky, men syns bare det er morsomt. Emilie ble veldig starstruck da han kom inn, og mente at nå - NÅ - kom PH til å bli bra. Og så er hun veldig betatt av han, på samme måte som hun var betatt av Kevin og Mads ;)

Men hun prøver litt for hardt :P haha. Hun virker litt desperat :P men Audun er kul ass haha! Tror han liker oppmerksomheten, men det var så klein stemning med ho Emilie bare :P
Ehhh ja, veldig kleint også. Tror jeg aldri hadde blitt starstruck av PH deltakere haha :P

Audun var med i fjor :) fikk litt oppmerksomhet da fordi han hadde kjøpt seg Lord-tittel. Litt cocky, men syns bare det er morsomt. Emilie ble veldig starstruck da han kom inn, og mente at nå - NÅ - kom PH til å bli bra. Og så er hun veldig betatt av han, på samme måte som hun var betatt av Kevin og Mads ;)
Ah, skjønner:P Høres litt spesiell ut han Audun da:P

Hun er virkelig guttegal:P

Ah, skjønner:p Høres litt spesiell ut han Audun da:p

Hun er virkelig guttegal:p

Spesiell ja :P Tror helten hans er Scott Disick (har tre barn med en Kardashian) han er også lord skjønner du :P Ja, må innrømme at jeg også ser på keeping up with the Kardashians :P

Spesiell ja :p Tror helten hans er Scott Disick (har tre barn med en Kardashian) han er også lord skjønner du :p Ja, må innrømme at jeg også ser på keeping up with the Kardashians :p
Haha, ok:P Skjønner;)

Hehe, ok. Ikke sett så mye på det jeg. En episode nå og da bare.

Fanyastisk at Audun kom inn ! :D
Jeg har likt Emilie fram til nå. Herrefred, hvor går egentlig grensa til å kalle noen stalker a tru? Ho må nærme seg med stormskritt.
Og Martine. Martine Martine Martine, jeg håper virkelig at hu blir sendt på hue og rævva ut nå. Men med Audun inn så kan det se ut som den der "snobbete" gjengen ble styrket. Liker Harald bedre enn før, samme med Pierre. (Bedre enn før, ikke nødvendigvis godt :p)

Gleder meg til pandoras idag, håper CF får fredning, og Martine og Isabella forsvinner på mystisk vis :p

Spesiell ja :P Tror helten hans er Scott Disick (har tre barn med en Kardashian) han er også lord skjønner du :P Ja, må innrømme at jeg også ser på keeping up with the Kardashians :P
Jeg elsker Kardashians :D Og Scott Disick er jo kul hehe

Fanyastisk at Audun kom inn ! :D
Jeg har likt Emilie fram til nå. Herrefred, hvor går egentlig grensa til å kalle noen stalker a tru? Ho må nærme seg med stormskritt.
Og Martine. Martine Martine Martine, jeg håper virkelig at hu blir sendt på hue og rævva ut nå. Men med Audun inn så kan det se ut som den der "snobbete" gjengen ble styrket. Liker Harald bedre enn før, samme med Pierre. (Bedre enn før, ikke nødvendigvis godt :p)

Gleder meg til pandoras idag, håper CF får fredning, og Martine og Isabella forsvinner på mystisk vis :p
Ja det hadde vært litt kult hvis de bare forsvant. Ble tatt for juks av noe slag :P

Jeg eeeelsker KUWTK <3 han er absolutt en kopi av Scott ja :p!!!

Jeg eeeelsker KUWTK <3 han er absolutt en kopi av Scott ja :p!!!

Jeg og DIGGER KUWTK :P

Harald kan reise hjem også. Han svinger sånn. Når han ikke får oppmerksomheten blir han lei partneren sin liksom, for han er ikke midtpunktet.

Paradise-baby ❤️❤️ haha

Back
Topp