Nei fy nå ble jeg flau over Emilie
litt vel desp 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke det 3. personen hun er betatt av nå? HeheNei fy nå ble jeg flau over Emilielitt vel desp
![]()
Ooooog om KR kommer inn igjen så ler jeg høyt! Hatet han første sesongen han var med, men når han var med sist (sammen med Tina og gjengen) ble jeg småforelska i han
Han shower!
Haha han hadde 5 uker pause på insta. Oooog han var på premieren. Ke du trur?Okey
Først: JAAAA AUDUN!!! Jeg vet ikke hvorfor, men er noe med hele holdningen hans jeg bare DIGGER! Det forklarer hele oppførselen i gårsdagens episode, for det passer liksom til han
Martine kan fortsatt ta seg en bolle. "vi styrer hele spillet". Slutt og vær så høy på deg selv, og innse at du ryker så FORT folk er i mot deg. Mads er feig.
Emilie, skjerp deg. Jeg blir flau på dine vegne, ta deg sammen kvinnfolk! Hvor desperat vil du framstille deg selv på tv. Det skulle faktisk ikke vært lov og være så teit som du er akkurat nå.
Noen som har sjekket om Kristian Renè (som jeg framover refererer til som KR) har vært fraværende på sosiale medier? For jeg hadde DIGGET om KR sjekket inn igjen. Ja, han er klyse, ja han er rar. Men han lager tv!
Syns han så litt for frisk ut til å ha vært i komaKR la ut bilde på instagram 28 - 29 - 30 Januar. Så er neste bilde 9 Mars. Kan være han var i koma, men sjansen er større at han var i Mexico![]()
Okey
Først: JAAAA AUDUN!!! Jeg vet ikke hvorfor, men er noe med hele holdningen hans jeg bare DIGGER! Det forklarer hele oppførselen i gårsdagens episode, for det passer liksom til han
Martine kan fortsatt ta seg en bolle. "vi styrer hele spillet". Slutt og vær så høy på deg selv, og innse at du ryker så FORT folk er i mot deg. Mads er feig.
Emilie, skjerp deg. Jeg blir flau på dine vegne, ta deg sammen kvinnfolk! Hvor desperat vil du framstille deg selv på tv. Det skulle faktisk ikke vært lov og være så teit som du er akkurat nå.
Noen som har sjekket om Kristian Renè (som jeg framover refererer til som KR) har vært fraværende på sosiale medier? For jeg hadde DIGGET om KR sjekket inn igjen. Ja, han er klyse, ja han er rar. Men han lager tv!
Er ikke det 3. personen hun er betatt av nå? Hehe
Ææ sorry glemte det helt, ellers hadde du fått på PM.Si det si det si detPM?? Haha
![]()
Så episoden da den ble lagt ut kl 15 på viaplayHvordan??![]()
Haha han var jo så vant til å ha fans, så innerst inne så koser han seg sikkertAltså hva er greia med emilie?? Blir rett og slett flau over å se på hennes oppførselog stakkars Audun som må dele seng med den jenta en natt. Haha uff. Tror ikke han er like fan av henne
![]()
Haha han var jo så vant til å ha fans, så innerst inne så koser han seg sikkert![]()