Paradise Hotel Norge

Okey

Først: JAAAA AUDUN!!! Jeg vet ikke hvorfor, men er noe med hele holdningen hans jeg bare DIGGER! Det forklarer hele oppførselen i gårsdagens episode, for det passer liksom til han :P

Martine kan fortsatt ta seg en bolle. "vi styrer hele spillet". Slutt og vær så høy på deg selv, og innse at du ryker så FORT folk er i mot deg. Mads er feig.

Emilie, skjerp deg. Jeg blir flau på dine vegne, ta deg sammen kvinnfolk! Hvor desperat vil du framstille deg selv på tv. Det skulle faktisk ikke vært lov og være så teit som du er akkurat nå.

Noen som har sjekket om Kristian Renè (som jeg framover refererer til som KR) har vært fraværende på sosiale medier? For jeg hadde DIGGET om KR sjekket inn igjen. Ja, han er klyse, ja han er rar. Men han lager tv!

Digger Audun! :)
Han har en morsom holdning. Når man blir "kjent" med han så skjønner man at han er veldig sarkastisk og ironisk, tar seg ikke høytidlig og spøker selv med lord-tittelen :)

UPDATE!!!!!

KR la ut bilde 28 - 29 - 30 Januar. Så er neste bilde 9 Mars.

Ooooog om KR kommer inn igjen så ler jeg høyt! Hatet han første sesongen han var med, men når han var med sist (sammen med Tina og gjengen) ble jeg småforelska i han :)
Han shower!

Ooooog om KR kommer inn igjen så ler jeg høyt! Hatet han første sesongen han var med, men når han var med sist (sammen med Tina og gjengen) ble jeg småforelska i han :)
Han shower!

KR la ut bilde på instagram 28 - 29 - 30 Januar. Så er neste bilde 9 Mars. Kan være han var i koma, men sjansen er større at han var i Mexico :P

Digger at Audun kom inn :D

Okey

Først: JAAAA AUDUN!!! Jeg vet ikke hvorfor, men er noe med hele holdningen hans jeg bare DIGGER! Det forklarer hele oppførselen i gårsdagens episode, for det passer liksom til han :P

Martine kan fortsatt ta seg en bolle. "vi styrer hele spillet". Slutt og vær så høy på deg selv, og innse at du ryker så FORT folk er i mot deg. Mads er feig.

Emilie, skjerp deg. Jeg blir flau på dine vegne, ta deg sammen kvinnfolk! Hvor desperat vil du framstille deg selv på tv. Det skulle faktisk ikke vært lov og være så teit som du er akkurat nå.

Noen som har sjekket om Kristian Renè (som jeg framover refererer til som KR) har vært fraværende på sosiale medier? For jeg hadde DIGGET om KR sjekket inn igjen. Ja, han er klyse, ja han er rar. Men han lager tv!
Haha han hadde 5 uker pause på insta. Oooog han var på premieren. Ke du trur? :D

KR la ut bilde på instagram 28 - 29 - 30 Januar. Så er neste bilde 9 Mars. Kan være han var i koma, men sjansen er større at han var i Mexico :P
Syns han så litt for frisk ut til å ha vært i koma :P

Okey

Hahahah kunne ikke sagt noe av dette bedre selv :p!!! Utenom siste punktet da... Enig i at KR er morsom underholdning men føler liksom at han er veldig ferdig der nå :p men nå ser det jo ut som han får eb plass der igjen da :p hjelpes ! Han og lorden på samme sted derimot kan fortsatt bli gøy

Jeg er spent på hva som skjer på pandoras i kveld! :D Er ikke helt sikker på hvem jeg vil stemme ut på torsdag enda. Hadde det ikke vært gøy om vi kunne stemt dem ut?

Åååh ser på episoden fra i går.. Blir så jæææævliii flau over emilie... Mulig å være sååå pågående.. Huff!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1427283818.015176.jpg
Har dere sett denne? Haha

Altså hva er greia med emilie?? Blir rett og slett flau over å se på hennes oppførsel :P og stakkars Audun som må dele seng med den jenta en natt. Haha uff. Tror ikke han er like fan av henne :P

Altså hva er greia med emilie?? Blir rett og slett flau over å se på hennes oppførsel :P og stakkars Audun som må dele seng med den jenta en natt. Haha uff. Tror ikke han er like fan av henne :P
Haha han var jo så vant til å ha fans, så innerst inne så koser han seg sikkert :P

Jeg fikk ikke sett i går, var hos ei venninne på besøk. Og hun ville ikke se:P Aner ikke kem han Audun er jeg. Og Emilie er veldig kåt eller noe? Update me please. haha
Prøve å se i dag da:D

Haha han var jo så vant til å ha fans, så innerst inne så koser han seg sikkert :P

Men hun prøver litt for hardt :P haha. Hun virker litt desperat :P men Audun er kul ass haha! Tror han liker oppmerksomheten, men det var så klein stemning med ho Emilie bare :P

Back
Topp