Paradise Hotel Norge

Jeg tror det er Lorden (Audun) som kommer inn! Ser på IG-brukeren hans at han var fraværede i 10 uker, for å se legge ut bilde på fly plassen på vei hjem. Å det ligger ut mange bilder av årets deltagere sammen med han gleeeder meg til i kveld!!

Jeg tror det er Lorden (Audun) som kommer inn! Ser på IG-brukeren hans at han var fraværede i 10 uker, for å se legge ut bilde på fly plassen på vei hjem. Å det ligger ut mange bilder av årets deltagere sammen med han gleeeder meg til i kveld!!
Jeg fikk en følelse av at det var Lorden da jeg så leggene hans i går. Han hadde jo så mye oppbretta bukser i fjor, kan huske de som litt tynne :P
prøvde å finne han på insta men husker ikke brukeren :o

Håper det er Lorden, han var veldig morsom! Lurte på hva han gjorde med alle fra årets PH på instagrammen sin, men det er jo ikke et ukjent fenomen at alle dem finner sammen til slutt likevel. :p

Håper det er Lorden, han var veldig morsom! Lurte på hva han gjorde med alle fra årets PH på instagrammen sin, men det er jo ikke et ukjent fenomen at alle dem finner sammen til slutt likevel. :p
Haha nei det virker som om alle PH deltakere trekkes mot hverandre. Tror mange av de møtes igjen på barkurs på Rhodos :D Grabbarna Grus lenge leve ❤️❤️

Ja. Også så jeg krøller i gårsdagens episode. :D
Jo men Isabel har jo hatt en greie med den nye deltakeren? Og hun sier han, hvis jeg ikke husker feil.

110% sikker på at det er Audun som er den maskerte mannen! Jippi :D

Sjekk ut #paradisehotelnorge på insta så ser dere hvem det er ;) Hadde jo tatt seg ut om Kristian René prøvde seg i år og :p

Episoden er ferdig sett;)

Back
Topp