Jeg tror det er Lorden (Audun) som kommer inn! Ser på IG-brukeren hans at han var fraværede i 10 uker, for å se legge ut bilde på fly plassen på vei hjem. Å det ligger ut mange bilder av årets deltagere sammen med han gleeeder meg til i kveld!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk en følelse av at det var Lorden da jeg så leggene hans i går. Han hadde jo så mye oppbretta bukser i fjor, kan huske de som litt tynneJeg tror det er Lorden (Audun) som kommer inn! Ser på IG-brukeren hans at han var fraværede i 10 uker, for å se legge ut bilde på fly plassen på vei hjem. Å det ligger ut mange bilder av årets deltagere sammen med han gleeeder meg til i kveld!!
Hyyyyyysj. Ikke si detJeg har sett hvem det er bak masken
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja hvem er Amir?
Hvis det er Kristian Rene så sier jeg som en av deltakerne. Han burde legge opphaha
Isabel vet hvem han er, men de andre jentene reagere også litt? Kunne godt ha vært Lorden for min del, han var morsom![]()
Jeg har sett hvem det er bak masken
Ja ta det på pm a, pliiiis. Hehe. Hvis det ikke blir avslørt i dag så er det fritt framSi det si det si detPM?? Haha
![]()
Haha nei det virker som om alle PH deltakere trekkes mot hverandre. Tror mange av de møtes igjen på barkurs på RhodosHåper det er Lorden, han var veldig morsom! Lurte på hva han gjorde med alle fra årets PH på instagrammen sin, men det er jo ikke et ukjent fenomen at alle dem finner sammen til slutt likevel.![]()
Ja. Også så jeg krøller i gårsdagens episode.Louise var morsom! ;D
Men kanskje Labi? (hope not)
Hvordan??Jeg har sett hvem det er bak masken
Jo men Isabel har jo hatt en greie med den nye deltakeren? Og hun sier han, hvis jeg ikke husker feil.Ja. Også så jeg krøller i gårsdagens episode.![]()