Melulu
Førstegangs mamma <3
Helvette, stilte han seg ved Pierre!????? Kanskje derfor Isabell gråt??
Så du det for 4 min siden? jeg har nettopp sett det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helvette, stilte han seg ved Pierre!????? Kanskje derfor Isabell gråt??
Så du det for 4 min siden? jeg har nettopp sett det![]()
FY F!!!!
Jeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går)![]()
Hahah, du er jo helt rå.![]()
Jeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går)![]()
HAHAH! Mads er jo ei kjerring jo! Få han ut !
Enig er det muuulig være så barnslig!!!
Smart duJeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går)![]()
Går å lukter på ettellerannet å griner liksom!
Litt avslørende egentlig. Skulle kanskje ikke stått det hehe. Bra jobba, InspectorDette står om tirsdagens episode (tirsdag nå i påska).
"Gutta på solo" - da kom etterforskeren fremVis vedlegget 109641
Dette står om tirsdagens episode (tirsdag nå i påska).
"Gutta på solo" - da kom etterforskeren fremVis vedlegget 109641