Paradise Hotel Norge

HVA SKAL STÅ PÅ TAVLEN?

Merker at jeg ikke liker Audun noe særlig jeg.. Noe som er rart mtp at jeg digger Scott Disick, men har sikkert litt med å gjøre at jeg ikke så fjorårets sesong. Skjønner at han bare er ironisk liks, men ser ikke humoren helt. Elin synes jeg bare er helt fjern, men likte Emilie veldig godt. Er enig i at hun virker en smule desp nå, men synes fortsatt hun er bedre enn de andre jentene. Liker egentlig Pierre aller best for tiden, men vil ikke heie på han hvis han begynner å stå med Isabelle igjen..

Sykt spent på parsermoni nå :D

Merker at jeg ikke liker Audun noe særlig jeg.. Noe som er rart mtp at jeg digger Scott Disick, men har sikkert litt med å gjøre at jeg ikke så fjorårets sesong. Skjønner at han bare er ironisk liks, men ser ikke humoren helt. Elin synes jeg bare er helt fjern, men likte Emilie veldig godt. Er enig i at hun virker en smule desp nå, men synes fortsatt hun er bedre enn de andre jentene. Liker egentlig Pierre aller best for tiden, men vil ikke heie på han hvis han begynner å stå med Isabelle igjen..

Jeg tenkte det samme om Audun i fjor. "faen for en ekkel klyse". Men han "vokste" på meg. Men merker jeg sitter litt med samme følelsen i år, er ikke helt sikker på om jeg liker han eller ikke :P Elin er litt fjern, men tror hun får med seg mer enn hva folk tror. Så jeg har bestemt meg for at enn så lenge liker jeg henne :D Emilie graver litt sin egen grav tror jeg sånn som hun holder på. Tror gutta kommer til å gå lei det, og vis Mads ser sånn opp til Audun, holder vel han seg unna Emilie også. Pierre føler jeg har skutt seg selv litt i foten.

Sagt det før, sier det igjen. Jeg heier på Mathias jeg :D De andre som er der inne, glemmer liksom at han er en del av spillet. Du hører folk si ting som "Da går jeg til Mathias" uten og tenke over at han er en spiller han også :P Han høres ut som et fristed, når du ikke har noe annet sted å gå :P

Gi han tid, elsker scot og hater Audun i starten ifjor :D fortsatt litt hat elsk forhold til han nå også, men :p

Jeg gleder meg så sykt! Er veldig spent på 1. hva som skal stå på tavlen. 2. Hvem som ryker!

Jeg tror Mads ryker. Håper/tror.

Jeg gleder meg så sykt! Er veldig spent på 1. hva som skal stå på tavlen. 2. Hvem som ryker!

Jeg tror Mads ryker. Håper/tror.
Litt lei av han, ja. Noen grunn for at du tror det?

Jeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går) :)

Håper ikke Mads ryker. Men av alle som er der nå så håper jeg vel egentlig det likevel. Eller, håper Martine ryker. Hehehe! :p

Jeg tror det er en jente som ryker i kveld.. Slik at de blir 4 jenter og 6 gutter. For etter Mathias og Elin sin date så tror jeg det står noe som "den ensomme gutten ofrer en jente" på tavla, og det vil da kanskje gi Mathias makt - siden han er "ensom" og på solo (sett i rød tråd med gåten på tavla, og at Mathias og Elin fikk hemmeligheten i går) :)

Det var IKKE dumt. JEG håper da Martine OG Sara ryker ut!

Man så jo igår at Martine griner på parsermonien så tror Mads ryker :D

Helvette, stilte han seg ved Pierre!????? Kanskje derfor Isabell gråt??

Back
Topp