Overvektig gravid

Nå har jeg prøvd noe som føles som et tonn av bukser og shorts for gravide, i 46, på h&m, og INGEN gikk over lårene mine.. Det var en som gjorde det, men der var det ikke plass til en voksende mage. Om jeg ikke følte meg kjempefeit før, så gjør jeg det nå :-( :-(
I know the feeling.. :(
Klarte faktisk nesten å presse på meg en shorts i str 46 fra h&m, kjøpte den brukt så den var jo litt utvida. Men fikk den ikke over min elskede, digre rompe likevel :laughing002
Sukk, får vente til jeg får lønn og prøve den buksa fra Zalando jeg også ;)
 
Nei hm er håpløs. Jeg passer heller ikke inn i buksene dems. Men det har jeg egentlig aldri gjort... Men litt ekstra sårbart når man er i en litt annerledes situasjon enn hva man pleier.
Fant en god shorts på lindex http://www.lindex.com/no/dame/mom/7403279/MOM-jeansshorts/?styleId=81677875
den synes jeg er god :) Jeg trengte ikke en gang største strl, hvis jeg ikke husker helt feil ;)
Ellers blir det den tightsen fra noopies, https://m.zalando.no/noppies-underbukse-black-n1489a00d-q11.html og et skjørt her i varmen...
 
Nei hm er håpløs. Jeg passer heller ikke inn i buksene dems. Men det har jeg egentlig aldri gjort... Men litt ekstra sårbart når man er i en litt annerledes situasjon enn hva man pleier.
Fant en god shorts på lindex http://www.lindex.com/no/dame/mom/7403279/MOM-jeansshorts/?styleId=81677875
den synes jeg er god :) Jeg trengte ikke en gang største strl, hvis jeg ikke husker helt feil ;)
Ellers blir det den tightsen fra noopies, https://m.zalando.no/noppies-underbukse-black-n1489a00d-q11.html og et skjørt her i varmen...
Er fryktelig frustrerende! Og det blir veldig sårbart, spesielt når alle buksene jeg har er for trange. Er så lei av tights! Hadde vært greit om vi hadde sommer i Trøndelag.. Men tusen takk for tips, skal sjekke ut :-D
 
Nei buksene fra h&m er ikke behagelige! Enig i at sømmene strammer og tightsen hadde rar passform å ble gjennomsiktig :/
MEN jeg klarte å finne en som var myk og elastisk å satt fint på :) Eneste er at det er tøy over hele magen, og den delen er fortsatt litt stor. Men det vil jo endre seg etterhvert ;) Legger ved bilde fra nettet (sitter finere på i virkeligheten faktisk) ;) Forresten den er litt kortere enn normalt, rett over anklene :)
ImageUploadedByBV Forum1465071020.933066.jpg
 
Ble plutselig litt stiller her...
Lurer på hvor dere får tak i undertøy? Er dere heldig å går tak i bher i vanlige butikker eller må dere i spesialbutikker?
Og noe jeg av en eller anna grunn føler er kleinere.... underbukser. Går det fremdeles greit på bruke det dere har eller har dere behov for nytt? Mine begynner å bli stram over hoftebeina og jeg lurer på hva som er det beste valget hvis jeg gidder å kjøpe nye
 
Ble plutselig litt stiller her...
Lurer på hvor dere får tak i undertøy? Er dere heldig å går tak i bher i vanlige butikker eller må dere i spesialbutikker?
Og noe jeg av en eller anna grunn føler er kleinere.... underbukser. Går det fremdeles greit på bruke det dere har eller har dere behov for nytt? Mine begynner å bli stram over hoftebeina og jeg lurer på hva som er det beste valget hvis jeg gidder å kjøpe nye

Sist kjøpte jeg BH på Change, puppene har vokst en del etter at jeg ble gravid, så nå finner jeg ikke noe som passer i andre butikker. En utfordring at de BHene som finnes i store størrelser på f.eks lindex og kappahl er for vide, da minste omkrets er for stor, mens cup-str passer.. De vanlige har ikke stor nok cup. Jaja..
Har også bestilt noen amme-BH på Zalando, hadde minst 7 stk på prøve, et par passet fint! fordelen med gratis retur :D

Truser har jeg også lurt litt på. De jeg har passer enda, men syns noen er blitt litt stramme over magen nå. Mest bekymret for å få tak i noen gedigne til å bruke etter fødselen ;) Følger med for tips :)
 
Jeg har kjøpt bh på change som vanlig, og også på bravissimo i England. Har alt for stor cup til kjedebutikker uansett. Truser har nettopp begynt å bli en issue, de jeg har flest av sitter helt feil nå. Kjøpte en 2-pakning på salg på hm i +størrelse med myk strikk øverst i vinter, de er himmelske nå. Men de er selvsagt utsolgt og ikke i nettbutikken. Har ikke løst utfordringen med truser veldig bra enda, skal se i byen i morgen.
 
Jeg kjøpte denne, og har nå bestilt 3 til :p beste trusen jeg noen gang har brukt! Strammer ikke på lårene, og legger seg fint under magen. Ser ut som den går litt over magen, men det gjør den ikke. Går litt opp på magen, men det sklir ned. Har ikke noe å si fordi den er så myk at den ikke gnager under magen ;) bestilte i xxl, men kunne godt ha hatt xl. Bare klarer ikke truser som strammer. Og bruker 46 i bukse til vanlig :)
https://m.zalando.no/noppies-honolulu-underbukse-rod-n1421a01b-g11.html
 
Ble plutselig litt stiller her...
Lurer på hvor dere får tak i undertøy? Er dere heldig å går tak i bher i vanlige butikker eller må dere i spesialbutikker?
Og noe jeg av en eller anna grunn føler er kleinere.... underbukser. Går det fremdeles greit på bruke det dere har eller har dere behov for nytt? Mine begynner å bli stram over hoftebeina og jeg lurer på hva som er det beste valget hvis jeg gidder å kjøpe nye

BH har jeg ikke trengt å kjøpt enda, da mine vanlig BHer tydeligvis har vært bittelitt for store :p Men puppene mine har ikke vokst noe særlig enda. Blir vel som i forrige sv.skap, da vokste de ikke noe særlig før etter fødselen :)

Ang. truser, så passer de jeg har veldig godt enda. Bruker Pierre Robert dameboxere, myke, gode og stretchy. Og siden jeg er overvektig, så har jeg trusene under magen uansett, så de strammer ikke i det hele tatt.
 
Jeg har ikke så store bryster fra før av, så kan fortsatt bruke samme bh og uansett handle på vanlige butikker :) Men mange av trusene på cubus synes jeg er gode, bare å kjøpe store nok så det ikke strammer ;) Bruker mye halvstring eller hva det heter, disse går vertfall under magen ;)
 
Hei. Anbefaler bravado sine amme bh da alle de andre jeg prøvde bare var vonde ved forrige svangerskap. Brukte de hele tiden og er forsatt super fornøyd. Bestillte nettopp 2 nye☺
 
Hei. Anbefaler bravado sine amme bh da alle de andre jeg prøvde bare var vonde ved forrige svangerskap. Brukte de hele tiden og er forsatt super fornøyd. Bestillte nettopp 2 nye☺
Hvilken str bruker du? Leter etter gode bher, men finner ingen som er store nok :)
 
Begge deler :p men tenkte vel mest på om bravado vil passe til de store puppene mine :p
Ahh seff. Jeg bruker vanligvis 90D. Da bruker jeg xl i de fra bravado. Men synes det er god plass i dem de blir bedre bedre etter hvert. Det er likso ikke vondt å trangt. Ingen vonde sømmer heller. Åjo en annen ting jeg er veldig glad i et at de er litt brede bak i ryggen om du skjønner hva jeg mener. Hater at de er tynne og lager merker å slik men disse er bare helt perfekte. Håper det hjalp deg☺
 
Ahh seff. Jeg bruker vanligvis 90D. Da bruker jeg xl i de fra bravado. Men synes det er god plass i dem de blir bedre bedre etter hvert. Det er likso ikke vondt å trangt. Ingen vonde sømmer heller. Åjo en annen ting jeg er veldig glad i et at de er litt brede bak i ryggen om du skjønner hva jeg mener. Hater at de er tynne og lager merker å slik men disse er bare helt perfekte. Håper det hjalp deg☺
Aha. Takk for svar :D de blir nok mest sannsynlig for små til meg. Bruker 75i nå som jeg er gravid :p
 
Aha. Takk for svar :D de blir nok mest sannsynlig for små til meg. Bruker 75i nå som jeg er gravid :p

Jeg kjøpte fra Bravissimo da jeg var i England nylig. Bruker 80I/J hos change og kjøpte eh, 80HH tror jeg der. Kan sjekke etterpå. Kan være verdt å prøve ebay...
 
Jeg er til vanlig 75 HH eller I i bh, men er nå på 80/85 HH. Så har gått opp i både omkrets og cup. De fleste som finnes i strl l- Xl osv er passe over cupen hvis jeg finner store nok, men da er de alt for store rundt kroppen, så ingen ting holdes på plass. Har problemer med en nerve akkuratt der spiler stopper under armen, så kjøpte sist uten spiler. Hos Netty, som jeg tror er en Bergensbutikk. Kjempeservice på Åsane senter.

Bravissimo i england er helt fantastisk å shoppe i. Skulle ønske vi hadde noe lignende i Norge. Ellers er jeg alltid fornøyd med LaLina i Oslo.

Er ikke noe stort problem med undebokser helt ennå, bruker også pierre robert sine boxere, men den strikken har en tendens til å brette seg i to, og kan gnage litt :( Men det går fint. får spekulerer litt før jeg prøver ut noe nytt :p
 
Jeg er til vanlig 75 HH eller I i bh, men er nå på 80/85 HH. Så har gått opp i både omkrets og cup. De fleste som finnes i strl l- Xl osv er passe over cupen hvis jeg finner store nok, men da er de alt for store rundt kroppen, så ingen ting holdes på plass. Har problemer med en nerve akkuratt der spiler stopper under armen, så kjøpte sist uten spiler. Hos Netty, som jeg tror er en Bergensbutikk. Kjempeservice på Åsane senter.

Bravissimo i england er helt fantastisk å shoppe i. Skulle ønske vi hadde noe lignende i Norge. Ellers er jeg alltid fornøyd med LaLina i Oslo.

Er ikke noe stort problem med undebokser helt ennå, bruker også pierre robert sine boxere, men den strikken har en tendens til å brette seg i to, og kan gnage litt :( Men det går fint. får spekulerer litt før jeg prøver ut noe nytt :p

Måtte gå på nett og sjekke hva jeg faktisk bruker nå, for jeg har ikke en strikk som bretter seg. Fant ut at det er Truse Boxer-modell jeg bruker, ikke bare boxer, der er det ikke noen stram eller bred strikk som strammer eller bretter seg :)
Denne;
http://pierrerobert.no/truse-bomull-boxer-modell-bright-iceberg/p/1119

Synes de er kjempebehagelige, og jeg får plass til den digre, elskelige rompa mi i dem ;)
 
Last edited:
Angående BH, er jeg den eneste som ikke liker at det sitter stramt rundt? :p Ser at dere bruker så liten størrelse på omkretsen ;)
Jeg er såpass uheldig at jeg er overvektig, men har likevel ikke store bryster å strutte med :p
Jeg bruker 90C liksom, liker ikke at det blir stramt irundt. Og jeg har prøvd å gå ned i omkretsen og opp i cup, men det blir for stramt rundt og cupen blir fort for stor..
 
Back
Topp