Overvektig gravid

Tror jeg har større lår enn deg, så må prøve meg på en 46 etterhvert. Om magen bare kan komme ordentlig snart, og bli like rund og fin som din :)
Jeg hadde masse plass på lårene! Den var kjempestretchy. Men det er jo gratis retur om den blir for stor ;)
 
Kjempefin på deg! :)
Men spørs om jeg må prøve meg på 46 først, jeg har en diger rompe :p (som jeg elsker :joyful:)
Den var skikkelig stretchy altså. Og som sagt, nesten for stor i 44 til meg :p hvis H&M sine passer i 46 til deg, så bør du ta 44 ;)
 
Har noen av dere prøvd amme-BHene fra Zalando? Passer de for store pupper?

Jeg har ikke prøvd dem, men har prøvd de fra KappAhl som er to i én-pakke. Ikke dyre heller, men husker ikke akkurat pris. De er utrolig deilige! Jeg har slitt sånn med megavonde nipler, pluss at puppene har vokst til GIGA-størrelse! Kjøpte i xl der, og det er mine nye favoritter! :)
 
Nei, jeg har helt vanlige, de er mye mer tøyelig syntes jeg :) Kjøper en boks med 5 eller noe, og jeg har hele sommeren :)

Åjaa, kjøpt på rema 1000 feks? Kjøper du den uten hold in da? Får gjøre det neste gang! For den fra h&m var et mareritt!!:p
 
Åjaa, kjøpt på rema 1000 feks? Kjøper du den uten hold in da? Får gjøre det neste gang! For den fra h&m var et mareritt!!:p
Jeg bruker å kjøpe på Lindex, der har de ganske grei størrelse, og god pris for så mange, når jeg likevel skal ødelegge dem :) Uten hold in :)
 
Jeg bruker å kjøpe på Lindex, der har de ganske grei størrelse, og god pris for så mange, når jeg likevel skal ødelegge dem :) Uten hold in :)

Ah, takk for tips! Da skal jeg gjøre det neste gang :D
 
Jeg har ikke prøvd dem, men har prøvd de fra KappAhl som er to i én-pakke. Ikke dyre heller, men husker ikke akkurat pris. De er utrolig deilige! Jeg har slitt sånn med megavonde nipler, pluss at puppene har vokst til GIGA-størrelse! Kjøpte i xl der, og det er mine nye favoritter! :)
På nettet? Har du link?
 
Sniker fra november.
Hadde bmi på 30 når jeg ble gravid, og skal inn til ny glukosebelastning på mandag, forrige var uke 12. Jeg fikk påvist intoleranse allerede da, og blodsukkermålinger tyder på at jeg ikke slipper unna insulin dette svangerskapet heller.
Gått opp 3 kilo så langt, veier hjemme. Ingen maser om vekt heldigvis.
Klær handler jeg som regel på zalando, nettopp fått tilsendt tankini derfra, kjempefornøyd.
 
Var på ultralyd i dag, og det var jo kjempekoselig.
Hu dama var jo helt fantastisk og forklarte og snakka og viste. Så ikke noe å lure på hva vi så der ;)
Nevnte ikke vekt eller noe. Også fikk vi med oss en haug med bilder. Ble overrasket at vi fikk se og fikk bilder i både 2D og 3D :D
En frisk liten baby :)
(skulle gjerne lagt ut et bilde, men får beskjed om at bildet er for stort, også vet jeg ikke hva jeg skal gjøre for å få det "mindre")
 
Føler behov for å klage, vekta går oppover og jeg synes det er fælt da jeg har et anstrengt forhold til hva jeg veier. Er sliten og har småvondter og får heller ikke trent... føler at jobben spiser all energien min:(

Det var vel dagens lille utblåsning!
 
Føler behov for å klage, vekta går oppover og jeg synes det er fælt da jeg har et anstrengt forhold til hva jeg veier. Er sliten og har småvondter og får heller ikke trent... føler at jobben spiser all energien min:(

Det var vel dagens lille utblåsning!
Skjønner deg godt! Har ikke gått opp så mye selv enda, men kjenner jeg krymper meg for hvert gram akkurat nå. Det er ikke så greit når man allerede er alt for stor, også skal man bli enda større :(
 
Skjønner deg godt! Har ikke gått opp så mye selv enda, men kjenner jeg krymper meg for hvert gram akkurat nå. Det er ikke så greit når man allerede er alt for stor, også skal man bli enda større :(

Jeg har egentlig ikke brydd meg så mye som hva som står på vekta. Jeg er sånn som jeg er, og har vært fornøyd med det. Stort sett hvertfall.
Men å bli gravid er ikke det samme som å bli stor for meg. Jeg laget et nytt lite vesen, og da trengs det litt mer av alt. Jeg har såklart lagt på meg mer enn babyen veier hittil, men hvis det er det som skal til for at den lille har det fint, så er det greit nok for meg.
Håper flere tenker sånn også. Hva vekta står på når alt er ferdig og vi har de små foran oss, er ikke så viktig tenker jeg. Det er nok av tid å ha det i tankene etterpå
 
Da har jeg bestilt klær fra Asos.com. Skal til Sverige i helgen, så bestilte like så greit dit (kommer ekstremt raskt dit), så det blir spennende å prøve. Bestilte 3 kjoler og en bukse. Kan oppdatere med bilder når jeg har fått prøvd ift størrelser etc.

Har erfaring fra tidligere at de har store størrelser.
 
Jeg har egentlig ikke brydd meg så mye som hva som står på vekta. Jeg er sånn som jeg er, og har vært fornøyd med det. Stort sett hvertfall.
Men å bli gravid er ikke det samme som å bli stor for meg. Jeg laget et nytt lite vesen, og da trengs det litt mer av alt. Jeg har såklart lagt på meg mer enn babyen veier hittil, men hvis det er det som skal til for at den lille har det fint, så er det greit nok for meg.
Håper flere tenker sånn også. Hva vekta står på når alt er ferdig og vi har de små foran oss, er ikke så viktig tenker jeg. Det er nok av tid å ha det i tankene etterpå
Jeg har slitt litt med å tenke slik, men det er så sant det du sier! Så nå skal jeg bli flinkere til å ikke bry meg om vekta går oppover, og heller tenke at det er for den skjønne jenta i magen min :)
 
Nå har jeg prøvd noe som føles som et tonn av bukser og shorts for gravide, i 46, på h&m, og INGEN gikk over lårene mine.. Det var en som gjorde det, men der var det ikke plass til en voksende mage. Om jeg ikke følte meg kjempefeit før, så gjør jeg det nå :-( :-(
 
Nå har jeg prøvd noe som føles som et tonn av bukser og shorts for gravide, i 46, på h&m, og INGEN gikk over lårene mine.. Det var en som gjorde det, men der var det ikke plass til en voksende mage. Om jeg ikke følte meg kjempefeit før, så gjør jeg det nå :-( :-(
Huff, bare drit i hm! Har vært der selv og klærne er helt håpløse! Akkurat som alle er syltynne og bare får litt mage og ikke større hofter og lår. Jeg ble skikkelig irritert på HM og måtte bare gå der fra. Har prøvd de buksene der selv og hvis jeg fikk de på så strammet hvertfall sømmene og vil jo bare stramme enda mer senere i graviditeten.
Jeg fant til slutt noen behagelige bukser på happymum Norge. De selger fremdeles fra lager i trheim så bare kontakt de på Facebook.
Og for shortser bruker jeg bare løse vanlige shortser fra cubus, de som ligner på tynne joggebukser.
 
Huff, bare drit i hm! Har vært der selv og klærne er helt håpløse! Akkurat som alle er syltynne og bare får litt mage og ikke større hofter og lår. Jeg ble skikkelig irritert på HM og måtte bare gå der fra. Har prøvd de buksene der selv og hvis jeg fikk de på så strammet hvertfall sømmene og vil jo bare stramme enda mer senere i graviditeten.
Jeg fant til slutt noen behagelige bukser på happymum Norge. De selger fremdeles fra lager i trheim så bare kontakt de på Facebook.
Og for shortser bruker jeg bare løse vanlige shortser fra cubus, de som ligner på tynne joggebukser.
Tusen takk for en ganske oppløftende kommentar ❤ Jeg skal sjekke ut Happymum, takk for tips :) Og ble jo tipset av Kristin90, så venter på bukser fra zalando som jeg håper passer! Men igjen, takk gode du ❤
 
Back
Topp