Overvektig gravid

Jeg skal på oul tirsdag om en uke. Raste opp 10 kg de første ukene av graviditeten pga null kontroll/metthetsfølelse whatsoever! Min jordmor fant hjertelyd med en gang både i uke 12 (11+3) og nå for to uker siden. Jeg er 18+4 idag. Håper virkelig de ikke får problemer med å se gode bilder av mini!

Jeg bruker bukser fra h&m, men syns det er veldig utplukka størrelser der. Må ha 46. Syns det er så rart at de ikke bestiller opp flere i 44/46, for det er jo tydelig at de størrelsene fort blir utsolgt..:(
Det syns jeg er rart også! Kommenterte det til en av de som jobber der, og hun kunne da fortelle at de kun tar inn 1 stk i gangen av de største størrelsene :o har gitt opp å finne bukse i min str på H&M, så bestilte fra Newlook gjennom Zalando istedet. Der ble 46 for stort, så måtte sende tilbake og få i 44 istedet :p

Det syns jeg er rart også! Kommenterte det til en av de som jobber der, og hun kunne da fortelle at de kun tar inn 1 stk i gangen av de største størrelsene :eek: har gitt opp å finne bukse i min str på H&M, så bestilte fra Newlook gjennom Zalando istedet. Der ble 46 for stort, så måtte sende tilbake og få i 44 istedet :p
Man føler seg fort litt bedre når man må gå ned en størrelse :p
Jeg har samme problemet, finner ingen bukser i min størrelse på H&M. Har handlet mammakjole på Zalando da, men hvordan var den buksen du bestilte? Ser den grei ut? Behagelig å ha på? :)

Man føler seg fort litt bedre når man må gå ned en størrelse :p
Jeg har samme problemet, finner ingen bukser i min størrelse på H&M. Har handlet mammakjole på Zalando da, men hvordan var den buksen du bestilte? Ser den grei ut? Behagelig å ha på? :)
Kan legge inn bilde av den og svare på hvordan den kjennes ut etterpå. Skal hente den på posten nå :D

Det syns jeg er rart også! Kommenterte det til en av de som jobber der, og hun kunne da fortelle at de kun tar inn 1 stk i gangen av de største størrelsene :eek: har gitt opp å finne bukse i min str på H&M, så bestilte fra Newlook gjennom Zalando istedet. Der ble 46 for stort, så måtte sende tilbake og få i 44 istedet :p

Jeg har også kommentert det til ansatte på h&m, haha. Er jo helt håpløst å bestille så få, for det er alltid xs som er igjen og selges for 50 kr på salg. Fordi ingen passer det! Makan..

Vil du sende link til den buksa du kjøpte på zalando? Jeg bestilte en bukse der i xxl og den var altforliten!!! Ble en god kosebukse til en venninne som bruker M/L! Haha uff :p

Jeg har også kommentert det til ansatte på h&m, haha. Er jo helt håpløst å bestille så få, for det er alltid xs som er igjen og selges for 50 kr på salg. Fordi ingen passer det! Makan..

Vil du sende link til den buksa du kjøpte på zalando? Jeg bestilte en bukse der i xxl og den var altforliten!!! Ble en god kosebukse til en venninne som bruker M/L! Haha uff :p
Denne :D https://m.zalando.no/new-look-slim-fit-jeans-grey-nl029a00g-c11.html
skal hente den i posten nå etterpå. Den i 46 var kjempegod ihvertfall, bare alt for stor :p og 46 i H&M-størrelser passer perfekt til meg :) kan legge ut bilde litt senere, evt imorgen av hvordan buksen er på :)
Bestilte meg joggebukse på Zalando og den fikk jeg ikke over rumpa :p sendte den bare tilbake jeg da. Digg med gratis retur :D

Har gitt opp hm jeg også. Må prøve å finne klær på nettet. Noen som har funnet stretchy bukser på nett? :)

Denne :D https://m.zalando.no/new-look-slim-fit-jeans-grey-nl029a00g-c11.html
skal hente den i posten nå etterpå. Den i 46 var kjempegod ihvertfall, bare alt for stor :p og 46 i H&M-størrelser passer perfekt til meg :) kan legge ut bilde litt senere, evt imorgen av hvordan buksen er på :)
Bestilte meg joggebukse på Zalando og den fikk jeg ikke over rumpa :p sendte den bare tilbake jeg da. Digg med gratis retur :D

Wow, den var fin!!:) kanskje jeg skulle prøvd den i 44 jeg også :D er bare sjeleglad det snart er kjolevær igjen, haha! Sånn sett er det veldig kjekt å være gravid på sommeren og ikke høsten/vinteren!!:p

Har noen av dere prøvd amme-BHene fra Zalando? Passer de for store pupper?

Wow, den var fin!!:) kanskje jeg skulle prøvd den i 44 jeg også :D er bare sjeleglad det snart er kjolevær igjen, haha! Sånn sett er det veldig kjekt å være gravid på sommeren og ikke høsten/vinteren!!:p
Samme her :p lever i tights og kjole for tida, og bukse noen få dager ;)
Gleder meg skikkelig til at det blir enda varmere og jeg kan droppe tightsen :D

Samme her :p lever i tights og kjole for tida, og bukse noen få dager ;)
Gleder meg skikkelig til at det blir enda varmere og jeg kan droppe tightsen :D

Ja, det skal bli superdeilig! Men det er et problem jeg ikke helt ser hvordan jeg skal løse, og det er disse velkjente gnagsårene mellom låra:arghh: har pleid å bruke sånn sykkeltights under kjolen, men tror ikke de er noe gode å ha på rundt magen i sommer. Blir kanskje nødt til å kjøpe mammatights og klippe til selv..hmm..:laughing002

Ja, det skal bli superdeilig! Men det er et problem jeg ikke helt ser hvordan jeg skal løse, og det er disse velkjente gnagsårene mellom låra:arghh: har pleid å bruke sånn sykkeltights under kjolen, men tror ikke de er noe gode å ha på rundt magen i sommer. Blir kanskje nødt til å kjøpe mammatights og klippe til selv..hmm..:laughing002
Jeg har lenge kjøpt sånne tynne penstrømpebukser, og klippet de til. Kjøp en str for stor, og det er riktig så behagelig :-D

På Zalando har de shortser laget for akkurat det, for gravide :D skal prøve å finne link til deg!
Her! https://m.zalando.no/noppies-underbukse-natural-n1489a00d-j11.html
Fant bare beige nå, men skal finnes i svart også :D

Jeg har den fra Zalando i svart og den er superdigg.
Men på de fineste dagene bruker jeg også en mamma strømpebukse fra hm som jeg har klippet til.
Men de "kryper oppover" når du har klipt dem, så klipp lengre ned mot leggen og kne for at de ikke skal bli for kort.

Jeg har lenge kjøpt sånne tynne penstrømpebukser, og klippet de til. Kjøp en str for stor, og det er riktig så behagelig :-D

Sånne for gravide på h&m?? For det kjøpte jeg til 17.mai, og ALDRI mer!! Altfor liten!! Fikk sømmen langt ned på lårene :laughing025

Sånne for gravide på h&m?? For det kjøpte jeg til 17.mai, og ALDRI mer!! Altfor liten!! Fikk sømmen langt ned på lårene :laughing025
Nei, jeg har helt vanlige, de er mye mer tøyelig syntes jeg :-) Kjøper en boks med 5 eller noe, og jeg har hele sommeren :-)

Her er bilder av buksen fra Zalando. Myk og veldig stretchy. Jeg byttet 46 til 44, men hadde faktisk klart å få på meg en 42 også. Bare at den da kanskje hadde blitt for liten i magen om noen uker :p buksen anbefales ihvertfall! Litt vanskelig å ta bilder selv :D og her er linken til buksa igjen :)
https://m.zalando.no/new-look-slim-fit-jeans-grey-nl029a00g-c11.html
Vis vedlegget 178995Vis vedlegget 178996Vis vedlegget 178997
Tror jeg har større lår enn deg, så må prøve meg på en 46 etterhvert. Om magen bare kan komme ordentlig snart, og bli like rund og fin som din :-)

Her er bilder av buksen fra Zalando. Myk og veldig stretchy. Jeg byttet 46 til 44, men hadde faktisk klart å få på meg en 42 også. Bare at den da kanskje hadde blitt for liten i magen om noen uker :p buksen anbefales ihvertfall! Litt vanskelig å ta bilder selv :D og her er linken til buksa igjen :)
https://m.zalando.no/new-look-slim-fit-jeans-grey-nl029a00g-c11.html
Vis vedlegget 178995Vis vedlegget 178996Vis vedlegget 178997
Kjempefin på deg! :)
Men spørs om jeg må prøve meg på 46 først, jeg har en diger rompe :p (som jeg elsker :joyful:)

Back
Topp