Overtidstråd

Woohoo!! Såvidt bikket 3 dager overtid. Lillebror bestemte seg for å skynde seg ut inatt. :-)

Gratulerer med gutten!! Håper det står bra til med dere alle sammen :-)

Termin i dag, men ingen tegn.. Så forplanter meg i denne tråden.. :-P

Uff :-( masse lykke til! Håper babyen kjem snart!! Var det i morgen du sku på kontroll? Krysser fingrene for deg og sender over fødestøv! God klem ♡

Da skjer det vel snart noe da???
Både ja og nei.. Skjer ikke noe naturlig her :( ikke et eneste tegn! Så jeg tror nok at jeg blir satt igang imorgen, skal inn på kontroll imorgen.. Vet ikke hva jeg syns, skremt og redd! Men gleder meg til og bli ferdig og få han ut :)

Oh my... da skal du vel på overtidskontroll ca nå?? Og vurderes igangsetting? Fødestøv og godt mot i din retning!
Takk, ja jeg har vært på 1gangs kontroll, og skal på 2gangs imorgen.. Og da er jeg 12 dager over, så jeg tror nok de setter meg igang! Men jeg aner ikke :-/ men tror ikke man får gå mer enn 12dager lenger (ifølge de nye reglene) skremmende!

Uff :-( masse lykke til! Håper babyen kjem snart!! Var det i morgen du sku på kontroll? Krysser fingrene for deg og sender over fødestøv! God klem ♡
Imorgen blir det ny kontroll, og sikkert igang setting.. Skremmende og ikke vite hva en går til! :-/ men nå kommer han snart! :) takk og klem tilbake :-*

Imorgen blir det ny kontroll, og sikkert igang setting.. Skremmende og ikke vite hva en går til! :-/ men nå kommer han snart! :) takk og klem tilbake :-*

Er sjøl lagt inn på avd i kveld og mest sannsynlig tar dei vatnet i morgen tidlig. kan jo hende du er begynt å modnes siden sist? Skal krysse fingrene for deg! Kanskje det blir baby på oss begge i løpet av morgendagen :-)

Er sjøl lagt inn på avd i kveld og mest sannsynlig tar dei vatnet i morgen tidlig. kan jo hende du er begynt å modnes siden sist? Skal krysse fingrene for deg! Kanskje det blir baby på oss begge i løpet av morgendagen :)
Har ingen anelse :-/ ble ikke sjekket for modning sist da baby hadde det så fint og flott i magen ;) har ikke noen tegn til start på fødsel i det hele tatt, alt er helt normalt! men blir nok satt igang visst jeg har forstått det rett :( :) håper gullene kommer imorgen :D hadde vært kjekt!! Går det bra med deg da?

Har ingen anelse :-/ ble ikke sjekket for modning sist da baby hadde det så fint og flott i magen ;) har ikke noen tegn til start på fødsel i det hele tatt, alt er helt normalt! men blir nok satt igang visst jeg har forstått det rett :( :) håper gullene kommer imorgen :D hadde vært kjekt!! Går det bra med deg da?

Ok :-) blir spennende å sjå i morgen da. Går greit, men er ikkje glad i å ligge på sjukehus med eit ille bekken. Prøver å motivere meg til fødsel i morgen, da eg hadde ein veldig hard og skremmende fødsel sist. Så må jobbe litt med tankene kjenner eg.. men skal bli supergodt å få baby ut og i armene og få kroppen tilbake :-)

Skjønner det er kjipt å bli satt i gang med må nå være deilig å få hilse på lille endelig :-)

Back
Topp