Overtidstråd

Neeei, men det er jo et stykke óg ikke behagelig med rier....men lykke til uansett, så krysser vi fingrene for at det går bra :)

Syns det er ubehagelig bare med stor mage, så orker ikke engang å tenke på å måtte kjøre dit med rier.. blæh. Tusen takk ! Baby blir det nok uansett, og det bør jeg jo være taknemlig for :)
 
Syns det er ubehagelig bare med stor mage, så orker ikke engang å tenke på å måtte kjøre dit med rier.. blæh. Tusen takk ! Baby blir det nok uansett, og det bør jeg jo være taknemlig for :)


Jojo, takknemmelig er man jo, men man kan jo ønske seg en smooth reise på veien. Selv har jeg jo akseptert at barn betyr kvalme, halsbrann óg spy i 8mnd hvert svangerskap....óg etter to hele svangerskap med spy + et kort et på 9 uker, en tøff fødsel, så synes jeg jo at jeg kan få drømmefødselen nå....meeeen, får jeg bare med meg en baby hjem så er jeg også fornøyd med det
 
Hehe, du hadde riktig der! Hun var ute 22:35 samme kveld(i går) :D
Wiii så herlig :D gratulerer så masse :D

Faktisk akkurat slik det var med meg med nr2. Våknet kl 5 med rier, de gav seg etter 2timer. Gikk å la meg gråtende av frustrasjon og Sov et par timer til. Kl 14 startet det på igjen og han var ute kl 19 ;)
 
Wiii så herlig :D gratulerer så masse :D

Faktisk akkurat slik det var med meg med nr2. Våknet kl 5 med rier, de gav seg etter 2timer. Gikk å la meg gråtende av frustrasjon og Sov et par timer til. Kl 14 startet det på igjen og han var ute kl 19 ;)
Hehe så morsomt! Veeeldig glad for at jeg akkurat hadde sovet to og en halv time til når riene startet på nytt i 3 tiden :p
 
Hehe så morsomt! Veeeldig glad for at jeg akkurat hadde sovet to og en halv time til når riene startet på nytt i 3 tiden :p
Ja det skjønner jeg! Nyt dagene :D
 
Ni dager over, her blir det max overtid, det er jeg sikker på. Bare to dager igjen da :)
 
Ni dager over, her blir det max overtid, det er jeg sikker på. Bare to dager igjen da :)
Huff, håper det starter av seg selv! Men bare 2 dager igjen uansett, det er jo heldigvis ingenting ;)
 
Ble 7 dager over på meg (6 dager over starta fødselen) :) Lykke til, premien blir litt ekstra god når man har ventet litt ekstra :D
 
1 dag over i dag. Det er rimelig stille vdr. tegn :confused:
 
2 dager over nå. Skal til jordmor idag å få satt modningsakupunktur for andre gangen. Lillebaby har beveget seg masse de to siste netterne og kynnerne øker på, men foreløpig skjer det ikke noe mere...

Venter i spenning og håper å snart få se å holde lillingen i armene ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp