Overtidstråd

To dager over nå, masse aktivitet og murring men ikke noe skikkelig action.... Lei....
 
Enig. Lurer på hvordan jeg skal då dagene til å få uten å bli megadeprimert...,

Rart med det, men når datoen kom og gikk så ble jeg veldig utålmodig selv om jeg vet at termin ikke betyr fødsel.. :rolleyes: vil bare bli ferdig nå!
 
Ja, kjenner på dårlig tolmodighet her også.. Tredje dagen idag. Har tilogmed vært å kjøpt bringebærbladlapsler i ren desperasjon her hadde sagt til meg selv at det skulle jeg ikke, men men sånn kan det gå Hehe




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ønsker dere lykke til i ventetiden :)

Vet mye om det og gå på overtid.
Min første kom 16 dager på overtid, og minstemann "bare" 12 dager over..
 
Ooh.. Det var lenge!! Får vel bare innstille seg på å vente enda litt til...

Hvordan er det med dere andre? Har dere opplevd at slimproppen har gått hos dere?? Det har den ikke hos meg (som jeg har lagt merke til) å lurer på om det har noe å si..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ooh.. Det var lenge!! Får vel bare innstille seg på å vente enda litt til...

Hvordan er det med dere andre? Har dere opplevd at slimproppen har gått hos dere?? Det har den ikke hos meg (som jeg har lagt merke til) å lurer på om det har noe å si..


Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke gått her i hvertfall.. merket heller ikke noe til den med storesøster
 
Ooh.. Det var lenge!! Får vel bare innstille seg på å vente enda litt til...

Hvordan er det med dere andre? Har dere opplevd at slimproppen har gått hos dere?? Det har den ikke hos meg (som jeg har lagt merke til) å lurer på om det har noe å si..


Sent from my iPhone using BV Forum

Merket ikke slimproppen med førstemann, men den kom hel ut i trusa denne gangen..;p dagen etter stripping nummer to, men tok likevel fire dager til og en stripping til før han kom (alt gjort etter termin) ;p
 
Var på overtidskontroll i dag (7 dager over). Alt ok på ctg og ul. Fikk hinneløsning og skal inn igjen i morgen tidlig for enten tabletter eller ballong- så evt. innleggelse enten i morgen eller søndag...
 
Var på overtidskontroll i dag (7 dager over). Alt ok på ctg og ul. Fikk hinneløsning og skal inn igjen i morgen tidlig for enten tabletter eller ballong- så evt. innleggelse enten i morgen eller søndag...


Så spennende da! du får ha masse lykke til iallefall.
Jeg har også vært på overtidskontroll idag (7 dager over). Her var også alt bra på alle undersøkelser, og ble strippet. Har blødd litt rosa slim og hatt litt menssmerter etter dette. Merket du noe?
Jeg har ikke fått time for ny kontroll før på mandagen..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til videre dere to :)

Å selvsagt alle andre som er på overtid ;)
 
5 dager på overtid.. Passe sliten å passe klar nå. Fått tid til å bli satt igang 01.12 hvis det ikke skjer av seg selv.
 
9 dager over idag.. Begynner å føle meg veeeeldig gravid! Skal på sykehuset imorgen på min andre overtidskontroll. Blir spennende.

Hvordan er det med dere andre, får dere mange "gode" råd for tiden eller?? Jeg holder på å klikke for hvert nye råd jeg får.. Det ene overgår liksom det andre. Nå velger jeg å holde meg mest inne for å slippe å høre naboen si at jeg skal ha sex, eller at jeg burde ta avføringsmidler.... Merkelig hva enkelte synes er greit å si bare for at du er gravid ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lillegutt kom natt til søndag etter ny hinneløsning lørdag morgen. Trøtt, lykkelig og forelsket...

Hurra for hinneløsning! Fikk det jeg også :) Må bare si at jeg har møtt så mange utrolig flotte jordmødre og barnepleiere her! Hadde til og med en av dem som var med sist! Artig! For ikke å glemme fantastisk jm student.
 
Gikk ti dager over termin, men det startet av seg selv med rier hjemme.. fødselen var lang (27 t fra start, men kun 13 t aktiv fødsel! Å det var absolutt ingen grunn til at lilleputt skulle komme ut før. Han hadde hatt det helt tipp topp inni mamma sin mage :)
 
Back
Topp