Overtidstråd

Dere som er på overtid har dere noen gode råd å komme med for oss som enda har litt igjen til termin og som allerede er lei og lengter etter fødsel??? Kjenner det kan bli tøft å i værste fall holde ut tre uker til...... ;)

1 dag overtid her nå.. ;/ håper det ikke blir mange fler ;p

Ser ut som om jeg kan melde meg inn her jeg også. Termin i dag og null baby enda :p

Mange av dere andre som har mye murring i magen? Har hatt dette i noen dager nå, særlig på natta. Hadde håpet at det skulle bety noe, men ser liksom ikke ut til at det skjer noe med det første gitt..

Ser ut som om jeg kan melde meg inn her jeg også. Termin i dag og null baby enda :p

Mange av dere andre som har mye murring i magen? Har hatt dette i noen dager nå, særlig på natta. Hadde håpet at det skulle bety noe, men ser liksom ikke ut til at det skjer noe med det første gitt..

Jeg har masse masrier, og noen må jeg puste meg gjennom. Kommer gjerne regelmessig med 5-10 minutter i en time eller to, men så dabber de av igjen :( Nå er jeg litt sliten, veldig lei og fryktelig utålmodig ! Ble strippet i går, på termin... så er nok derfor de er sterkere nå. Skulle bare ønske det hadde effekt og gav fødsel (noe det gjorde med storebror).

Takk, ja jeg har vært på 1gangs kontroll, og skal på 2gangs imorgen.. Og da er jeg 12 dager over, så jeg tror nok de setter meg igang! Men jeg aner ikke :-/ men tror ikke man får gå mer enn 12dager lenger (ifølge de nye reglene) skremmende!
Sniker fra oktober. Jeg gikk også lang tid over termin. Gutten kom 2 uker over. 12 dag over fikk jeg ballong siden det var ingen åpning :( De alltid venter så lenge når alt går bra med lille og mamma. Ønsker deg lykke til :)

Jeg har masse masrier, og noen må jeg puste meg gjennom. Kommer gjerne regelmessig med 5-10 minutter i en time eller to, men så dabber de av igjen :( Nå er jeg litt sliten, veldig lei og fryktelig utålmodig ! Ble strippet i går, på termin... så er nok derfor de er sterkere nå. Skulle bare ønske det hadde effekt og gav fødsel (noe det gjorde med storebror).

Jeg har ikke maserier, men mensliknende smerter nederst i magen. Tenkte det kanskje var en form for modningssmerter? Men kynner har jeg mye av om dagen, men vondt er det ikke :p magen min blir hardt som stein med jevne mellomrom, også ser den totalt misfostret ut :rolleyes: høres nesten ut som om din fødsel er mer nærstående enn min. Vi får håpe på at det skjer noe snart :D

1 dag over

Forstår deg godt cachee! Er 3 dager på overtid i dag, og begynte å gråte senest i stad fordi jeg er så "lei" eller lei av å vente på henne. Ringte til føden TO ganger i dag, for å høre om å få en kontroll i dag for å sjekke hvordan det ligger ann. Hun sa jeg kunne ringe i morgen for å få en tidligere overtids-time enn fredagen. Ringte så på nytt senere for å høre om det var mulig å få sjekka modning og evt strippe i dag. Fikk samme beskjed som tidligere!
Ååå så utålmodig :(

Uff, håper du klarer å holde motet oppe til lille bestemmer seg for å komme ut.. snart ferdig!

Fælt at man skal bli så påvirket av å gå noen dager over. Det er jo virkelig ikke verdens undergang. Men med en frist som avgjør fødested og hvor mye stress det blir for oss alle, merkes det godt på humøret :( ber til høyere makter om at kroppen bestemmer seg for å slippe gutten ut innen tirsdags kveld!

Forstår deg godt cachee! Er 3 dager på overtid i dag, og begynte å gråte senest i stad fordi jeg er så "lei" eller lei av å vente på henne. Ringte til føden TO ganger i dag, for å høre om å få en kontroll i dag for å sjekke hvordan det ligger ann. Hun sa jeg kunne ringe i morgen for å få en tidligere overtids-time enn fredagen. Ringte så på nytt senere for å høre om det var mulig å få sjekka modning og evt strippe i dag. Fikk samme beskjed som tidligere!
Ååå så utålmodig :(

Uff, så kjipt når det er sånn! Har overtidskontroll på onsdag som er dag åtte over termin... Jordmor sa at det var en dag senere enn man ønsker, og det gjør det ikke akkurat bedre når jeg allerede er på randen til deprimert på grunn av at jeg da må reise, blir påført mye stress som jeg takler dårlig og ikke får føde i byen jeg bor i og samme sted som med storebror.. Har vært inne på termin og fire dager over for sjekk og stripping, men det har visst ingen effekt denne gangen :( lurer på å ringe igjen i morgen å høre om de kan prøve noe mer, men tviler egentlig på at de kan det. Kjenner allerede at jeg gruer for å ringe i så fall fordi jeg kommer til å hulke som bare det ;/ dumme kropp som ikke kommer i gang selv!

Tips til dere som er strippet. Ha litt sex. Funket som rakkern ;-) fikk rier rett etterpå.. tror det er lettere med å få effekt av den når man er moden og har åpning..

Tips til dere som er strippet. Ha litt sex. Funket som rakkern ;-) fikk rier rett etterpå.. tror det er lettere med å få effekt av den når man er moden og har åpning..

Begynner nesten å bli såppas desperat.. Til og med mannen ;p men syns det er litt ekkelt å tenke på når det er åpent, proppen er borte og lille ligger langt ned ;p

Takk for tips ;) her skal det strippes i morgen!

Uff, så kjipt når det er sånn! Har overtidskontroll på onsdag som er dag åtte over termin... Jordmor sa at det var en dag senere enn man ønsker, og det gjør det ikke akkurat bedre når jeg allerede er på randen til deprimert på grunn av at jeg da må reise, blir påført mye stress som jeg takler dårlig og ikke får føde i byen jeg bor i og samme sted som med storebror.. Har vært inne på termin og fire dager over for sjekk og stripping, men det har visst ingen effekt denne gangen :( lurer på å ringe igjen i morgen å høre om de kan prøve noe mer, men tviler egentlig på at de kan det. Kjenner allerede at jeg gruer for å ringe i så fall fordi jeg kommer til å hulke som bare det ;/ dumme kropp som ikke kommer i gang selv!
Har overtidskontrollen egentlig 8 dager over jeg også, men klarer virkelig ikke vente SÅ lenge på kontroll:/
Det skjønner jeg godt! Gjør alt så veldig mye mer tungvint for deg da stakars.. Er det null sjangs nå for å føde der du vil da, eller har du fortsatt noen dager til hvor du KAN føde der dersom det starter av seg selv?
Hun jordmoren jeg snakka med i stad sa stripping var lite vits i, da det bare ville fremkalle masrier hos meg som førstegangsfødende og ikke ha noe effekt.
Hjelper det ikke å strippe et par ganger, i stedet for bare en gang?
Uff da, håper du får den hjelpen du ønsker da!!
Jeg skal ringe for å få tidligere kontroll i morgen, og da høre om de kan sjekke modning og stripping.
Har prøvd brystvortestimulering, sex og det man kan prøve, men null effekt :(

Back
Topp