Gratulerer så masse! Kos dereWoohoo!! Såvidt bikket 3 dager overtid. Lillebror bestemte seg for å skynde seg ut inatt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så masse! Kos dereWoohoo!! Såvidt bikket 3 dager overtid. Lillebror bestemte seg for å skynde seg ut inatt.![]()
Woohoo!! Såvidt bikket 3 dager overtid. Lillebror bestemte seg for å skynde seg ut inatt.![]()
Woohoo!! Såvidt bikket 3 dager overtid. Lillebror bestemte seg for å skynde seg ut inatt.![]()
Gratulerer så mye !Woohoo!! Såvidt bikket 3 dager overtid. Lillebror bestemte seg for å skynde seg ut inatt.![]()
Gratulerer så myeWoohoo!! Såvidt bikket 3 dager overtid. Lillebror bestemte seg for å skynde seg ut inatt.![]()
Termin i dag jeg og, men nekter å forplante meg her før i morgenTermin i dag, men ingen tegn.. Så forplanter meg i denne tråden..![]()
11 dager![]()
Oh my... da skal du vel på overtidskontroll ca nå?? Og vurderes igangsetting? Fødestøv og godt mot i din retning!11 dager![]()
Oi, det hørtes lite gøy ut! Håper det skjer noe inatt11 dager![]()
11 dager![]()
Både ja og nei.. Skjer ikke noe naturlig herDa skjer det vel snart noe da???
Takk, ja jeg har vært på 1gangs kontroll, og skal på 2gangs imorgen.. Og da er jeg 12 dager over, så jeg tror nok de setter meg igang! Men jeg aner ikke :-/ men tror ikke man får gå mer enn 12dager lenger (ifølge de nye reglene) skremmende!Oh my... da skal du vel på overtidskontroll ca nå?? Og vurderes igangsetting? Fødestøv og godt mot i din retning!
Jaaa det hadde jo vært helt konge!!Oi, det hørtes lite gøy ut! Håper det skjer noe inatt![]()
Imorgen blir det ny kontroll, og sikkert igang setting.. Skremmende og ikke vite hva en går til! :-/ men nå kommer han snart!Uff :-( masse lykke til! Håper babyen kjem snart!! Var det i morgen du sku på kontroll? Krysser fingrene for deg og sender over fødestøv! God klem ♡
Imorgen blir det ny kontroll, og sikkert igang setting.. Skremmende og ikke vite hva en går til! :-/ men nå kommer han snart!takk og klem tilbake :-*
Har ingen anelse :-/ ble ikke sjekket for modning sist da baby hadde det så fint og flott i magenEr sjøl lagt inn på avd i kveld og mest sannsynlig tar dei vatnet i morgen tidlig. kan jo hende du er begynt å modnes siden sist? Skal krysse fingrene for deg! Kanskje det blir baby på oss begge i løpet av morgendagen![]()
Har ingen anelse :-/ ble ikke sjekket for modning sist da baby hadde det så fint og flott i magenhar ikke noen tegn til start på fødsel i det hele tatt, alt er helt normalt! men blir nok satt igang visst jeg har forstått det rett
![]()
håper gullene kommer imorgen
hadde vært kjekt!! Går det bra med deg da?
Har ingen anelse :-/ ble ikke sjekket for modning sist da baby hadde det så fint og flott i magenhar ikke noen tegn til start på fødsel i det hele tatt, alt er helt normalt! men blir nok satt igang visst jeg har forstått det rett
![]()
håper gullene kommer imorgen
hadde vært kjekt!! Går det bra med deg da?