Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal møte dem på camping tur i dag, så blir nok at di får den i dag eller i morgen skal skrive om reaksjonen :-D veldig spent )Skikkelig søt måte å fortelle det på! Når skal du gi den? Må fortelle reaksjonen!
Ser for meg en liten smelt+ "hva med bryllupet da?!"
Lille prikk mars 2015
Bryllup den 8 august neste år så da har vi en 5mnd gammel babyNår skal dere gifte dere?
Fin eventyrbok forresten, koselig måte å fortelle på!
Bryllup den 8 august neste år så da har vi en 5mnd gammel baby
Lille prikk mars 2015
Aha godt i gang med planlegging? Her er alt i boks brudekjole kjøpt og det meste er ferdig booketHehe, vi har 5 september neste år!
Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
Aha godt i gang med planlegging? Her er alt i boks brudekjole kjøpt og det meste er ferdig booket
Lille prikk mars 2015
Da har di fått boken og de ble kjempe glade :-D di syns først det var så fint at jeg allerede hadde begynt p lage ting til bryllupet å så stoppet de helt opp. "E du gravid!?" Så gråt mamma litt og det var klemmer og stormende jubel <3
Lille prikk mars 2015
Hehe ja, må nok det mamma har allerede begynt å lete etter strikke oppskrift på hentesettAwwwww så artig! Ved neste graviditet må du jo lage en oppfølger - hehe!
så koselig det hadde vert litt krise for min del. Har jo kjøpt kjole med stramt korset hehheheh men det er jo bare nydelig med gravid brud aaah* drømmer meg bortSå koselig måte og si det på Vi gifter oss 12 desember vi, med stor mage
Vis vedlegget 68946 fikk gave av mamma og pappa i dag en søt liten baby lue lille prikks første ting
Lille prikk mars 2015
Takk for det ) filmet det, og får noen tårer når jeg ser på detUff, her er det hormoner på tur. Sitter i småhulker litt etter å ha lest eventyret ditt, og reaksjonene. Så fint eventyr <3
Jeg har en søster, som jeg tror får vite det over snapchat. Vurdere sterkt å ha henne på skype samtidig, eller få samboer hennes til å filme reaksjonen, siden jeg ikke kan se den selv. Sånn er det når man bor langt vekk fra hverandreTakk for det ) filmet det, og får noen tårer når jeg ser på det
Lille prikk mars 2015