Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler meg gedigen skulle tro jeg oppbevarte en hel familie inni der . Men takk )Fin mage
Jeg sa også til søsteren min (for noen uker siden) at jeg følte meg utrolig svær.. Hennes respons var, "er det ikke litt tidlig å føle det?"... Hmmm, godt poeng Tenkt om 20 uker, når vi ser tilbake på hvor små vi var på dette tidspunktetFøler meg gedigen skulle tro jeg oppbevarte en hel familie inni der . Men takk )
Joda men om noen uker så er det liksom vanlig å være svær. Jeg synes jeg er stor fordi jeg er så stor men bare 16 ukerJeg sa også til søsteren min (for noen uker siden) at jeg følte meg utrolig svær.. Hennes respons var, "er det ikke litt tidlig å føle det?"... Hmmm, godt poeng Tenkt om 20 uker, når vi ser tilbake på hvor små vi var på dette tidspunktet
Takk var hos lege i går og han måtte trykke litt på magen pga smerter i nyreområde. Han bare; Vett ikke helt hvor jeg skal trykke. Magen din var blitt så stor hihiså fin mage
Takkså fin mage
Fin mage du har fått min mage er liten enda 23+3
Takk har puffet seg veldig opp siste uken. har et stort sf mål da, så er ikke rart magen hoppet utFin mage du har fått min mage er liten enda 23+3