Overlykkelig sau sine bilder gjennom graviditeten

Jeg har en søster, som jeg tror får vite det over snapchat. Vurdere sterkt å ha henne på skype samtidig, eller få samboer hennes til å filme reaksjonen, siden jeg ikke kan se den selv. Sånn er det når man bor langt vekk fra hverandre :p
Ja, det kjekkeste med å fortelle er jo reaksjonen :)) da jeg fortalte det til den ene bror min avslørte han en annen graviditet, for han skjønte ikke at det var meg jeg snakket om :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Ja, det kjekkeste med å fortelle er jo reaksjonen :)) da jeg fortalte det til den ene bror min avslørte han en annen graviditet, for han skjønte ikke at det var meg jeg snakket om :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Haha, ups! Har fortalt det til en person allerede, og var så usikker/nervøs på å si det, at jeg sa det i siste øyeblikk før vi kom inn i rommet med alle de andre. Så rakk ikke annet enn et gratulerer før vi absolutt ikke var alene mer. Så all (eventuell) reaksjon der måtte jo skjules :p
 
ImageUploadedByBV Forum1407175944.213301.jpg sett ble tatt i uke 7. Ingen tegn til mage enda. Følte meg heller slankere enn normalt :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Oi så flott a gitt!! Gleder meg til neste ul 2. sept :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hva er egentlig den lille sirkelen der? Legen kalte det for en kalott, og sa den forsvinner i uke 12. Men fikk ikke med meg hva det egentlig er/funksjonen? noen som vet?
 
Hva er egentlig den lille sirkelen der? Legen kalte det for en kalott, og sa den forsvinner i uke 12. Men fikk ikke med meg hva det egentlig er/funksjonen? noen som vet?
Plommesekken :) det er den som gir næring til barnet frem til morkaken er klar til bruk i uke 12:)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Hva er egentlig den lille sirkelen der? Legen kalte det for en kalott, og sa den forsvinner i uke 12. Men fikk ikke med meg hva det egentlig er/funksjonen? noen som vet?
Gyn min var så freidig å si at min blir en engel, for plommesekken låg akkurat som en glorie... Sikkert deres type "humor" i hverdagen ;)
 
Morkaken klar til bruk, hehe morsom måte å si det på:) Takk!
Kan man på ultralyd i uke 12 se hvor morkaken ligger plassert? har hørt at de som har den foran kjenner liv seinere.
 
Morkaken klar til bruk, hehe morsom måte å si det på:) Takk!
Kan man på ultralyd i uke 12 se hvor morkaken ligger plassert? har hørt at de som har den foran kjenner liv seinere.
Aner ikke. Har ikke prøvd å være 12 uker før :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Morkaken klar til bruk, hehe morsom måte å si det på:) Takk!
Kan man på ultralyd i uke 12 se hvor morkaken ligger plassert? har hørt at de som har den foran kjenner liv seinere.
da jeg var nå 7+4 kunne gyn si vordan morkaken ligger!!! og som med de 2 andre så ligger den foran :( så må vente lenge på å kjenne bevegelser denne gangen også :p
 
Ja. På Haugesund sykehus tar de kun innvendig før uke 12:)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Var det fastlegen som henviste deg til Haugesund sykehus eller hvordan havner du der? :) Er derfra selv ;) Kanskje vi treffes i 3 etg om noen mnd hehe.


Excuse me- damn that autocorrect.
 
Var det fastlegen som henviste deg til Haugesund sykehus eller hvordan havner du der? :) Er derfra selv ;) Kanskje vi treffes i 3 etg om noen mnd hehe.


Excuse me- damn that autocorrect.
Som risiko pasient så kan jeg ikke velge Stord. Er det jeg også går på diabetes kontroll så ble helt naturlig. Fikk henvisning både fra fastlege og medisinsk poliklinikk :) ja, plutselig ses vi ;-)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Sååå kjekt når magen begynner forme seg som en ordentlig gravid mage :D
 
Sååå kjekt når magen begynner forme seg som en ordentlig gravid mage :D
Ja :) alltid hatt litt ekstra mage, så gleder meg veldig til å faktisk kunne vise magen. Har alltid kledd meg for å skjule den, men snart skal den vises med stramme topper :))


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Back
Topp