Overlykkelig sau sine bilder gjennom graviditeten

Skikkelig søt måte å fortelle det på! Når skal du gi den? Må fortelle reaksjonen! :D
 
Skikkelig søt måte å fortelle det på! Når skal du gi den? Må fortelle reaksjonen! :D
Vi skal møte dem på camping tur i dag, så blir nok at di får den i dag eller i morgen :) skal skrive om reaksjonen :-D veldig spent :))


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Da har di fått boken og de ble kjempe glade :-D di syns først det var så fint at jeg allerede hadde begynt p lage ting til bryllupet :p å så stoppet de helt opp. "E du gravid!?" Så gråt mamma litt og det var klemmer og stormende jubel :p <3


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Hehe, vi har 5 september neste år! ;)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
Aha:) godt i gang med planlegging? Her er alt i boks:) brudekjole kjøpt og det meste er ferdig booket :)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Aha:) godt i gang med planlegging? Her er alt i boks:) brudekjole kjøpt og det meste er ferdig booket :)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Booket kirke og lokale, ellers ikke kommet helt i gang.. Tenkte å starte opp etter sommeren! ;)

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
 
Da har di fått boken og de ble kjempe glade :-D di syns først det var så fint at jeg allerede hadde begynt p lage ting til bryllupet :p å så stoppet de helt opp. "E du gravid!?" Så gråt mamma litt og det var klemmer og stormende jubel :p <3


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Awwwww så artig! :D Ved neste graviditet må du jo lage en oppfølger - hehe!
 
Awwwww så artig! :D Ved neste graviditet må du jo lage en oppfølger - hehe!
Hehe :p ja, må nok det :p mamma har allerede begynt å lete etter strikke oppskrift på hentesett :p ❤️


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Så koselig måte og si det på:) Vi gifter oss 12 desember vi, med stor mage:)
 
ImageUploadedByBV Forum1406053112.983975.jpg fikk vepsestikk i dag :-( håper smerten gir seg fort!
Hadde besøk av min kjære storebror i dag. Han fikk vite at han skal bli onkel og ble kjempe glad :) nå vet snar tele familien min det :)


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Uff, her er det hormoner på tur. Sitter i småhulker litt etter å ha lest eventyret ditt, og reaksjonene. Så fint eventyr <3
 
Uff, her er det hormoner på tur. Sitter i småhulker litt etter å ha lest eventyret ditt, og reaksjonene. Så fint eventyr <3
Takk for det :)) filmet det, og får noen tårer når jeg ser på det :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
 
Takk for det :)) filmet det, og får noen tårer når jeg ser på det :p


❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️
Jeg har en søster, som jeg tror får vite det over snapchat. Vurdere sterkt å ha henne på skype samtidig, eller få samboer hennes til å filme reaksjonen, siden jeg ikke kan se den selv. Sånn er det når man bor langt vekk fra hverandre :p
 
Back
Topp