Kiro91
Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Aller helst skulle jeg hatt en før og en etter uke 9, men det blir litt i dyreste laget. Var bare med første jeg unnet meg den luksusen!Tror ikke jeg hadde tenkt så mye på når tid jeg hadde tatt den TUL hvis dette handler om å få bekreftet graviditet og hvor mange. Skulle vi følt oss helt trygge på at bebisen har det fint så måtte vi ha tatt ultralyd hver uke![]()
Gleder meg også til jeg kan begynne å sjekke med doppler. Kjøpte ny rett før vi mistet sist, så er spent på hvordan den fungerer. Den kom selvfølgelig i posten midt i aborten, så fikk samboer til å gjemme den... spurte om han husket hvor han hadde lagt den, og det hadde han selvfølgelig glemt. Så blir litt leting i skuffer og skap fremmover.
Vill alltid være noe man teller ned til, alltid noen del mål, alltid noe å være spent på.. Tror det beste vi kan gjøre for oss selv er å være åpen og dele tankene våre
adhd’n slår inn for fullt her og jeg har hyperfokusert på Prosjekt Baby helt siden vi begynte å prøve i Januar. I går bestemte jeg meg for vogn (Bugaboo fox 5) og ellers er alt av innkjøp osv klart på handlelista, utenom bilstol
Må finne ut hvilke stoler som passer best sammen når det blir tre bilstoler på rekke.
det er så alt for lenge å vente til uke 13+1!!!
Så da har jeg bestemt meg for å forholde meg til nettopp det - jeg er gravid! Har ikke turt å legge inn noe i termintråden enda, men det skal jeg gjøre nå!
Her 7+0/7+1 idag. Trodde jeg da skulle være 7 uker, men både nørs og gravid+ sier jeg er i uke 8