Oss testetøser imellom

Noen som skimter en strek på denne? Eller er det bare meg?

Vedlegg

• 20250528_202618.jpg
    20250528_202618.jpg
    686,4 KB · Visninger: 74
Forresten, litt ekkelt og muligens dumt spørsmål men - for de som tåler det: hvordan se forskjell på utflod som er eggehvitteaktig og vannaktig?
Er så ny i gamet - har ikke undersøkt dette så nøye før :smiley-ashamed008 :knegg:

Forresten, litt ekkelt og muligens dumt spørsmål men - for de som tåler det: hvordan se forskjell på utflod som er eggehvitteaktig og vannaktig?
Er så ny i gamet - har ikke undersøkt dette så nøye før :smiley-ashamed008 :knegg:
Eggehvite kan strekkes i det uendelige nesten :p

Eggehvite kan strekkes i det uendelige nesten :p
Hm, ja okei - det kan man ikke gjøre med vannaktig utflod? Jeg hadde over en uke med strekkbart slim, i varierende farger men mest eggehvit :smiley-ashamed004 Pleier vanligvis bare å ha et par dager.
Nå etter el har jeg hatt mengder med skikkelig tykk hvit - håper det er et tegn :Heartred

Hm, ja okei - det kan man ikke gjøre med vannaktig utflod? Jeg hadde over en uke med strekkbart slim, i varierende farger men mest eggehvit :smiley-ashamed004 Pleier vanligvis bare å ha et par dager.
Nå etter el har jeg hatt mengder med skikkelig tykk hvit - håper det er et tegn :Heartred
Vannaktig er lsm bare.. vannete :hilarious: Kjennes vått og glatt, men kan være litt strekkbart og.
Jeg pleier ha ELslim i opptil 5-6 dager, min har gjerne litt hvitt i seg. Senest i dag var det helt endeløst da jeg var på do, hang helt ned i vannet, og jeg måtte tørke 3 ganger tror jeg før det sluttet å henge ut mer :laughing001 Syns jeg kjenner noe på venstre side nå, så tror EL skjer nå (hadde positiv EL test i går) :D
Utfloden i lutealfasen kan variere uansett om man har blitt gravid eller ikke, så er vanskelig å vite bare basert på det :smiley-ashamed004

Back
Topp