Brukte disse sist jeg var gravid og kjøpte test fra butikk, funket bra : )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser en svak skygge på den nederste, men nå burde den vært sterkere tenker jeg dessverreØverste test : morgenurin
Nederst: 2 urin
Noen som ser noe? Jeg ser såvidt noe men regner nesten ned at det bare er disse dumme skyggestrekene![]()

Ja, den burde detSer en svak skygge på den nederste, men nå burde den vært sterkere tenker jeg dessverre![]()
Vi får se, neste test blir CB 
Krysser fingrene for degJa, den burde detLov å håpe at det er en dårlig batch
Vi får se, neste test blir CB
![]()

Ser på nedersteØverste test : morgenurin
Noen som ser noe? Jeg ser såvidt noe men regner nesten ned at det bare er disse dumme skyggestrekene![]()
Ser skygge på nedersteØverste test : morgenurin
Ser skygge på bilde nr toAndre som har fått skyggestrek på makesure?
Denne streken kom med en gang, legger ved bilde av den både våt og tørr.
Jeg ble så gira at jeg dyppa en til test fra samme urin - den var negativ.
Jeg blir så frustrert, første strek siden vi hadde en abort i januar![]()
Takk for tips! Har hørt at denne har en tendens til å slå ut sent?![]()
Jaa - jeg og har hatt flere skygger på de siste testene fra make sure! Fryktelig frustrerendeAndre som har fått skyggestrek på makesure?
Denne streken kom med en gang, legger ved bilde av den både våt og tørr.
Jeg ble så gira at jeg dyppa en til test fra samme urin - den var negativ.
Jeg blir så frustrert, første strek siden vi hadde en abort i januar![]()

Æsj da, var det jeg var redd for!Jaa - jeg og har hatt flere skygger på de siste testene fra make sure! Fryktelig frustrerende
Håper det går veien for dere![]()
Håper det er babystrek for din del daÆsj da, var det jeg var redd for!![]()
Vil bare være ærlig med min opplevelse - jeg ble så glad og tenkte at nå har jeg fått babystrek! Også fikk jeg den kjempeturen i kjelleren når jeg innså at det bare var skygge. 
den slutta på 81, nåken som har erfaring med den? Eg har 4 makesure fra 2023, så har lyst å prøva begge samtidig, eller kanskje tilogmed 3 ulike fordi eg har makesure i den andre heimen også. Berre for å sjekke litt whats up med makesure. Har eg litt flaks e eg gravid og får god research og
store planer om å svi av første test i måro, 6dpo, har absolutt ingenting anna vetigere å bruke pengene på tenke eg
Hei!Eg sneik på makesure på den lokale spar butikken (einaste butikken i bygdo) for å sjekke batch nummer. Gav meg høg puls berre det, men va så sjukt masse folk i butikken eg tenkte ingen merka detden slutta på 81, nåken som har erfaring med den? Eg har 4 makesure fra 2023, så har lyst å prøva begge samtidig, eller kanskje tilogmed 3 ulike fordi eg har makesure i den andre heimen også. Berre for å sjekke litt whats up med makesure. Har eg litt flaks e eg gravid og får god research og
store planer om å svi av første test i måro, 6dpo, har absolutt ingenting anna vetigere å bruke pengene på tenke eg
![]()

Jeg testet ut batch 61 for noen uker siden og den var dårligere enn 11. Tok bare den ene testen fordi det var så lite fargestoff, men tok ikke bilde fordi jeg ikke ville bruke de videre uansett. Bare til infoHei!
Jeg har hørt at 81 er en av de gode.
Åh, jeg er veldig spent hvis du sammenligner. Jeg tok en test i dag 23 dpo. Vet ikke om det går mot SA her, eller om det er batch 61 som er så dårlig at teststreken bare ikke blir sterkere enn kontrollstreken. Tok mest testen for å få en bekreftelse, for nå måtte den jo bli sterkere enn kontrollstreken tenkte jeg. Den var akkurat like sterk som 21 dpo, eller litt svakere? 21 dpo testet jeg med batch 11. Den var heller ikke like sterk som kontrollstreken. Men vi skal vel ikke bruke den til å sjekke stigning, det bare er sååå vanskelig.![]()
Det var nok bare tull og fanteri her også, enda jeg fikk en til i går, så har resten vært blendaHåper det er babystrek for din del da
Vil ikke ødelegge noe for degVil bare være ærlig med min opplevelse - jeg ble så glad og tenkte at nå har jeg fått babystrek! Også fikk jeg den kjempeturen i kjelleren når jeg innså at det bare var skygge.
![]()
Glømte å kjøpa idag, veslemor bæsja i bleio så eg fløy gjennom butikken med ei stinkbombaHei!
Jeg har hørt at 81 er en av de gode.
Åh, jeg er veldig spent hvis du sammenligner. Jeg tok en test i dag 23 dpo. Vet ikke om det går mot SA her, eller om det er batch 61 som er så dårlig at teststreken bare ikke blir sterkere enn kontrollstreken. Tok mest testen for å få en bekreftelse, for nå måtte den jo bli sterkere enn kontrollstreken tenkte jeg. Den var akkurat like sterk som 21 dpo, eller litt svakere? 21 dpo testet jeg med batch 11. Den var heller ikke like sterk som kontrollstreken. Men vi skal vel ikke bruke den til å sjekke stigning, det bare er sååå vanskelig.![]()
ska drista meg til å snika meg innøve seinare
klare eg venta til i måro får eg testa dei 7, 8, 9 og 10, så MÅ jo klare å plukke opp positiv om eg e gravid då.
har ein stavtest tidlig, ellers kjøpte eg berre vanlige av ein merkelig grunn.. men stavtesten 6dpo, det e innanfor. Må svi den av uansett