Oss testetøser imellom

Øverste test : morgenurin
Nederst: 2 urin

Noen som ser noe? Jeg ser såvidt noe men regner nesten ned at det bare er disse dumme skyggestrekene :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_20250530_104319.jpg
    IMG_20250530_104319.jpg
    159,4 KB · Visninger: 103
Andre som har fått skyggestrek på makesure?
Denne streken kom med en gang, legger ved bilde av den både våt og tørr.
Jeg ble så gira at jeg dyppa en til test fra samme urin - den var negativ.

Jeg blir så frustrert, første strek siden vi hadde en abort i januar ❤️

Vedlegg

• 20250530_160317.jpg
    20250530_160317.jpg
    836,4 KB · Visninger: 123
  • 20250530_165043.jpg
    20250530_165043.jpg
    899,5 KB · Visninger: 121

Ser skygge på bilde nr to :)

Jaa - jeg og har hatt flere skygger på de siste testene fra make sure! Fryktelig frustrerende :nailbiting:
Håper det går veien for dere :Heartred

Eg sneik på makesure på den lokale spar butikken (einaste butikken i bygdo) for å sjekke batch nummer. Gav meg høg puls berre det, men va så sjukt masse folk i butikken eg tenkte ingen merka det :smiley-angelic006 den slutta på 81, nåken som har erfaring med den? Eg har 4 makesure fra 2023, så har lyst å prøva begge samtidig, eller kanskje tilogmed 3 ulike fordi eg har makesure i den andre heimen også. Berre for å sjekke litt whats up med makesure. Har eg litt flaks e eg gravid og får god research og:hilarious: store planer om å svi av første test i måro, 6dpo, har absolutt ingenting anna vetigere å bruke pengene på tenke eg:hilarious:

Eg sneik på makesure på den lokale spar butikken (einaste butikken i bygdo) for å sjekke batch nummer. Gav meg høg puls berre det, men va så sjukt masse folk i butikken eg tenkte ingen merka det :smiley-angelic006 den slutta på 81, nåken som har erfaring med den? Eg har 4 makesure fra 2023, så har lyst å prøva begge samtidig, eller kanskje tilogmed 3 ulike fordi eg har makesure i den andre heimen også. Berre for å sjekke litt whats up med makesure. Har eg litt flaks e eg gravid og får god research og:hilarious: store planer om å svi av første test i måro, 6dpo, har absolutt ingenting anna vetigere å bruke pengene på tenke eg:hilarious:
Hei!
Jeg har hørt at 81 er en av de gode.
Åh, jeg er veldig spent hvis du sammenligner. Jeg tok en test i dag 23 dpo. Vet ikke om det går mot SA her, eller om det er batch 61 som er så dårlig at teststreken bare ikke blir sterkere enn kontrollstreken. Tok mest testen for å få en bekreftelse, for nå måtte den jo bli sterkere enn kontrollstreken tenkte jeg. Den var akkurat like sterk som 21 dpo, eller litt svakere? 21 dpo testet jeg med batch 11. Den var heller ikke like sterk som kontrollstreken. Men vi skal vel ikke bruke den til å sjekke stigning, det bare er sååå vanskelig. :arghh:

Hei!
Åh, jeg er veldig spent hvis du sammenligner. Jeg tok en test i dag 23 dpo. Vet ikke om det går mot SA her, eller om det er batch 61 som er så dårlig at teststreken bare ikke blir sterkere enn kontrollstreken. Tok mest testen for å få en bekreftelse, for nå måtte den jo bli sterkere enn kontrollstreken tenkte jeg. Den var akkurat like sterk som 21 dpo, eller litt svakere? 21 dpo testet jeg med batch 11. Den var heller ikke like sterk som kontrollstreken. Men vi skal vel ikke bruke den til å sjekke stigning, det bare er sååå vanskelig. :arghh:
Jeg testet ut batch 61 for noen uker siden og den var dårligere enn 11. Tok bare den ene testen fordi det var så lite fargestoff, men tok ikke bilde fordi jeg ikke ville bruke de videre uansett. Bare til info :)

Håper det er babystrek for din del da :Heartred
Vil ikke ødelegge noe for deg :Heartred Vil bare være ærlig med min opplevelse - jeg ble så glad og tenkte at nå har jeg fått babystrek! Også fikk jeg den kjempeturen i kjelleren når jeg innså at det bare var skygge. :smiley-angry017
Det var nok bare tull og fanteri her også, enda jeg fikk en til i går, så har resten vært blenda ❤️ Å ja, det suger selvfølgelig veldig når man endelig trodde at det kanskje var noe på gang ❤️

Hei!
Glømte å kjøpa idag, veslemor bæsja i bleio så eg fløy gjennom butikken med ei stinkbomba :hilarious: ska drista meg til å snika meg innøve seinare:smiley-angelic006
Dei eg kjøpte på fertil slutta på 11, og dei på spar 81, og dei eg har er jo 2år gamle så er av den gode sorten uansett. Teit at ingen av dei egentlig var dårlige då, time will tell. Har faktisk klart å la væra å tissa på kopp idag, mot alle odds. Har berre 4 av den gamle gode makesure, så har ikkje lyst å svi dei av på negativ:bag: klare eg venta til i måro får eg testa dei 7, 8, 9 og 10, så MÅ jo klare å plukke opp positiv om eg e gravid då.
Mannen komme hit ikveld og tar med alle testene mine, så då ryke det ein babyverden iallefall :angelic: har ein stavtest tidlig, ellers kjøpte eg berre vanlige av ein merkelig grunn.. men stavtesten 6dpo, det e innanfor. Må svi den av uansett:laughing021

Back
Topp