Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den er soleklar positivTatt ny el test i dag, nå må denne være positiv ellers gir jeg opp el tester. syklusdag 17 i dag. Har hatt en kraftig forkjølelse siste uken, kanskje det har påvirket sen eggeløsning?

Er det nå vi bør legge inn aksjer? Eller kan det være nok med fredag, lørdag, tirsdag? Må aksjene legges inn før el skjer? Eller betyr el testen at el er på veg til å skje?Den er soleklar positiv![]()
Ser en svak skygge, kom den innen tidsfristen?Noen som skimter en strek på denne? Eller er det bare meg?
Jeg skimter noe herNoen som skimter en strek på denne? Eller er det bare meg?
Ja innen fristenSer en svak skygge, kom den innen tidsfristen?
OjojJeg skimter noe herhåper den blir sterkere!
Jeg skimter også noe her, men har ikke nok erfaring til å kunne si om det er babystrek eller bare skyggeNoen som skimter en strek på denne? Eller er det bare meg?
Jeg fikk ganske lik test som deg i dag! Blir spennende for oss begge og se hvordan det er i morgen tidlig 

Så spennedeJeg skimter også noe her, men har ikke nok erfaring til å kunne si om det er babystrek eller bare skyggeJeg fikk ganske lik test som deg i dag! Blir spennende for oss begge og se hvordan det er i morgen tidlig
![]()
nei det er vanskelig det der 
Eggehvite kan strekkes i det uendelige nestenForresten, litt ekkelt og muligens dumt spørsmål men - for de som tåler det: hvordan se forskjell på utflod som er eggehvitteaktig og vannaktig?
Er så ny i gamet - har ikke undersøkt dette så nøye før![]()
![]()
Hm, ja okei - det kan man ikke gjøre med vannaktig utflod? Jeg hadde over en uke med strekkbart slim, i varierende farger men mest eggehvitEggehvite kan strekkes i det uendelige nesten![]()
Pleier vanligvis bare å ha et par dager.
Vannaktig er lsm bare.. vanneteHm, ja okei - det kan man ikke gjøre med vannaktig utflod? Jeg hadde over en uke med strekkbart slim, i varierende farger men mest eggehvitPleier vanligvis bare å ha et par dager.
Nå etter el har jeg hatt mengder med skikkelig tykk hvit - håper det er et tegn![]()
Kjennes vått og glatt, men kan være litt strekkbart og.
Syns jeg kjenner noe på venstre side nå, så tror EL skjer nå (hadde positiv EL test i går) 
Prøv urin nummer to hellerMorningens test..![]()

Ja kanskje, problemet er at jeg nå har to av de tidligtestene igjenPrøv urin nummer to heller![]()
Har lovet meg selv å ikke bestille flere denne PP..
Lommeboka blir jo tom til slutt sånn som jeg holder på, haha. 

Min nå på morgenen
Fra positiv el test betyr det at EL er 12-36 timer (48 på det lengste men sjeldent senere enn 36 timer) så aksjer nå, i morgen og lørdag hvis dere orkerEr det nå vi bør legge inn aksjer? Eller kan det være nok med fredag, lørdag, tirsdag? Må aksjene legges inn før el skjer? Eller betyr el testen at el er på veg til å skje?