Trodde ikke EL hadde vært enda, men føler jeg ser en supersvak strek her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går ikke an å sammenligne teststreken på forskjellige merker, nei. Du må se på den ift kontrollstreken, og på den siste er jo den ganske sterk i forhold, så vil tro det har vært fin økning på 48t. Men uansett, man bør ikke prøve å måle stigning med urintesterVet jeg burde bruke samme type, men synes ikke det har vært no særlig økning på 48 timer jegnå er jo kontrollstreken på makesure lysere enn babyplan, men akk.. jeg burde sikkert ikke skremme meg selv
Vis vedlegget 459771
Jeg ser den!Trodde ikke EL hadde vært enda, men føler jeg ser en supersvak strek herVis vedlegget 459759Vis vedlegget 459758
Lykke til4 dager til Ikm i dag, håper på positiv test snart. I alle fall negativt i dag. Sikkert ikke nå vits å teste før Ikm men klarte ikke vente. Men de to første barna testet jeg ikke positivt før 16+17 dager etter ikm.. men husker ikke om jeg brukte el test i forkant..
TakkLykke til![]()
Syns jeg ser noe, kan ofte være skygge på disse men syns dette var mer enn bare skygge egtI tvil?
Jeg ser dessverre ingenting :/Morgen test med makesure.
Har ingen anelse om DPO men føler lism noe e rart hvis dere skjønner… ene bildet e redigert andre e ikke det.
Hva tror dere?![]()
Ser en svak skygge. Håper den utvikler seg til skikkelig strek om noen dagerMorgen test med makesure.
Har ingen anelse om DPO men føler lism noe e rart hvis dere skjønner… ene bildet e redigert andre e ikke det.
Hva tror dere?![]()
Ja håper virkelig detSer en svak skygge. Håper den utvikler seg til skikkelig strek om noen dager![]()

Kan kanskje skimte noe, men det gjorde jeg med mine tester nå og da dukket tante rød opp.. men kan jo være starten på noeEr jeg blitt helt gal eller skimter dere en strek her? Vises litt bedre i virkeligheten, vanskelig å fange på kamera. Kanskje bare skyggestrek?..Vis vedlegget 460022