Oss testetøser imellom

Kan være mellom 10-12 dpo ut i fra når jeg hadde peak på EL-testen. Tester igjen senere da, men tenker å få kjøpt en rfsu test bare for å se om jeg ser noe på den :wideyed:
Hvis du er så «langt» så vil du allerede i kveld eller i morgen tidlig få en mye tydeligere test. Så spennende! Ville styrt unna rfsu, de har ofte falske skyggestreker! Make sure og babyplan, evt clearblue ultra tidlig digital. Den sistnevnte slo ut på kun 5 i hcg på meg.

Hvis du er så «langt» så vil du allerede i kveld eller i morgen tidlig få en mye tydeligere test. Så spennende! Ville styrt unna rfsu, de har ofte falske skyggestreker! Make sure og babyplan, evt clearblue ultra tidlig digital. Den sistnevnte slo ut på kun 5 i hcg på meg.
Veldig spent! Det har hendt at jeg har fått falske streker med strimler, men da har de ofte kommet etter fristen og ikke før som nå.. Men når jeg sjekker testene nå som de har tørka ser jeg ikke noe..

Spørs om vi har så mange forskjellige tester her jeg bor, men håper de i hvertfall har clearblue. De bruker å ha rfsu. Har vært heldig og unngått skyggestreker med de før, så håper de ikke feiler meg denne gangen. :oops:

Noen som har erfaringer med Vidi pharma’s tidligtester?

Vedlegg

• IMG_5265.jpeg
    IMG_5265.jpeg
    368,6 KB · Visninger: 88
  • IMG_5252.jpeg
    IMG_5252.jpeg
    723,8 KB · Visninger: 89
  • IMG_5231.jpeg
    IMG_5231.jpeg
    589,4 KB · Visninger: 93
8 dpo kveld. Hørt mange kan få skygge på clearblue, men er skyggestrekene med farge eller grå? Synes denne ser mer blå ut.:)
Fikk en veldig svak strek på babyplan vanlig test på morgenen, og denne nå på relativt utvannet urin. Håper håper :Heartred

Vedlegg

• IMG_1020.jpeg
    IMG_1020.jpeg
    702,5 KB · Visninger: 68
8 dpo kveld. Hørt mange kan få skygge på clearblue, men er skyggestrekene med farge eller grå? Synes denne ser mer blå ut.:)
Fikk en veldig svak strek på babyplan vanlig test på morgenen, og denne nå på relativt utvannet urin. Håper håper :Heartred
Her ville jeg absolutt hatt troen altså, spesielt siden du også hadde utslag på babyplan :D blir spennende med neste test!!

Forrige test var heldigvis ikke bare en skygge. 9 dpo og digital slo ut :Heartred
Synes det var overraskende lite forskjell på baby plan tidligtest - og babyplan vanlig.

Vedlegg

• IMG_1021.jpeg
    IMG_1021.jpeg
    592,3 KB · Visninger: 85
  • IMG_1023.jpeg
    IMG_1023.jpeg
    650,1 KB · Visninger: 84
  • IMG_1026.jpeg
    IMG_1026.jpeg
    522,5 KB · Visninger: 83
Forrige test var heldigvis ikke bare en skygge. 9 dpo og digital slo ut :Heartred
Synes det var overraskende lite forskjell på baby plan tidligtest - og babyplan vanlig.
Hadde samme erfaring som deg ang tidligtesten til babyplan. Syntes nesten dårligere på den enn vanligtesten

Back
Topp