Blomsterpike94
Forelsket i forumet
JaEr denne positiv?Vis vedlegget 458913

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEr denne positiv?Vis vedlegget 458913

Ser strekTok en test i dag på morgenurin! Det er noe her, sant? RFUS tidlig
Innenfor tidsfristen i dag!
Vis vedlegget 458929Vis vedlegget 458930

Tok en test i dag på morgenurin! Det er noe her, sant? RFUS tidlig

BabystrekTok en test i dag på morgenurin! Det er noe her, sant? RFUS tidlig

Hva er den ai greia?Bare 6 dpo, men synes jeg ser en svak svak strek. Spesielt etter tidsfrist, men det er kanskje vanlig med tidlig testere? Pleier ikke å kjøpe detØverste er innen for 5 min og den siste er etter 25 min..
Vis vedlegget 458941
Vis vedlegget 458942Vis vedlegget 458943
I og med at du har fått to tester på rad med strek, så vil jeg si gratulererTok en test i dag på morgenurin! Det er noe her, sant? RFUS tidlig
Ps: Jeg ville kjøpt meg en CB early test nå hvis jeg hadde vært deg. Min erfaring er at de er mye mer tydelige så tidlig! Kan også tipse om Lightbox-funksjonen i FF, der du kan bruke invert for å se ev testlinje
Ser nå at jeg ble enda mere frista til å betale. Har den appen over, men morro med mere analyseringKan også tipse om Lightbox-funksjonen i FF, der du kan bruke invert for å se ev testlinje![]()

Har lastet opp flere titalls tester der som jeg har brukt invert påSer nå at jeg ble enda mere frista til å betale. Har den appen over, men morro med mere analysering![]()
veldig gøy særlig når man er i tidlig testefase!Prøvde meg litt nå, var også morsom den saken du kan styre over testen for å måle styrke på linjaHar lastet opp flere titalls tester der som jeg har brukt invert påveldig gøy særlig når man er i tidlig testefase!

Definitivt noe på gang, ja!Måtte ta en ny test på kvelden her. Denne gangen MakeSure vanlig strimmel. Her er det noe på gang
Vis vedlegget 459085
Tror den digitale testen anbefales å brukes kun én gang hver morgen, og første test blir alltid en tom sirkel. Derfor man skal begynne å teste x antall dager før man tror EL kommer ut fra hvor lang syklus du har , det står i pakningsvedleggetHar dere erfaring med clearblue tester? Jeg har nettopp begynt med EL testing og har bare clear blue digital hjemme. Fikk en tydelig EL slim greie i trusa (sorry for details ) men EL test er negativ, usikker på om testen tar feil og at mannen bør legge inn aksjer idag, eller om det bare betyr at EL er på veiVis vedlegget 459086