Oss testetøser imellom

Måtte ut å kjøpe tester, for de fra billig-tester kommer ikke før etter ikm hehe, Er bare 8dpo, men kunne ikke for det, og har så strek øyner, får prøve igjen i morgen :p

Vedlegg

• IMG_0687.jpeg
    IMG_0687.jpeg
    2 MB · Visninger: 111
Bare 6 dpo, men synes jeg ser en svak svak strek. Spesielt etter tidsfrist, men det er kanskje vanlig med tidlig testere? Pleier ikke å kjøpe det :) Øverste er innen for 5 min og den siste er etter 25 min..

IMG_4455.jpeg

IMG_4459.jpeg
IMG_4461.jpeg

Tok en test i dag på morgenurin! Det er noe her, sant? RFUS tidlig
Innenfor tidsfristen i dag!
Vis vedlegget 458929Vis vedlegget 458930
I og med at du har fått to tester på rad med strek, så vil jeg si gratulerer :cool: Her er det nok spire på gang ja. Kjempefin strek som jeg ikke trenger å myse for å se ! :smiley-bounce016Ps: Jeg ville kjøpt meg en CB early test nå hvis jeg hadde vært deg. Min erfaring er at de er mye mer tydelige så tidlig! :)

Har lastet opp flere titalls tester der som jeg har brukt invert på :joyful: veldig gøy særlig når man er i tidlig testefase!
Prøvde meg litt nå, var også morsom den saken du kan styre over testen for å måle styrke på linja :)

CD 22! Enda ikke funnet EL-topp. Har hatt ganske sterke el-tester, men langt fra positiv. Nå idag tok jeg disse. EL-er blitt helt svak, og vet ikke hva jeg tenker om HCG'en....
Bilde 2 er hvordan el-testene har vært i dagesvis...
Tanker?

Vedlegg

• 20250424_112723.jpg
    20250424_112723.jpg
    384,8 KB · Visninger: 55
  • 20250421_092529.jpg
    20250421_092529.jpg
    1,1 MB · Visninger: 57
Har dere erfaring med clearblue tester? Jeg har nettopp begynt med EL testing og har bare clear blue digital hjemme. Fikk en tydelig EL slim greie i trusa (sorry for details ) men EL test er negativ, usikker på om testen tar feil og at mannen bør legge inn aksjer idag, eller om det bare betyr at EL er på vei :confused004
IMG_3646.jpeg

Har dere erfaring med clearblue tester? Jeg har nettopp begynt med EL testing og har bare clear blue digital hjemme. Fikk en tydelig EL slim greie i trusa (sorry for details ) men EL test er negativ, usikker på om testen tar feil og at mannen bør legge inn aksjer idag, eller om det bare betyr at EL er på vei :confused004Vis vedlegget 459086
Tror den digitale testen anbefales å brukes kun én gang hver morgen, og første test blir alltid en tom sirkel. Derfor man skal begynne å teste x antall dager før man tror EL kommer ut fra hvor lang syklus du har , det står i pakningsvedlegget :)

Back
Topp