Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den godt, har du ikke noe nærmere bilde? Og den andre testen er ikke brukt?Ser dere streken?
Den andre testen er ikke brukt, bare for sammenligning..Ser den godt, har du ikke noe nærmere bilde? Og den andre testen er ikke brukt?
Den andre testen er ikke brukt, bare
Ser den godt, har du ikke noe nærmere bilde? Og den andre testen er ikke brukt?
Får ta en på morgenturen i morgen tror jeg, den der ble tatt midt på dagen for jeg skulle jo ikke teste i dag… men klarte ikke holde meg. Sist svangerskap var testene positiv 16-17 dager over ikm. Testen her er tatt på ikm.Ser streken, men var litt rar. Skal du ta en til? Håper det er baby strek![]()
Blir spennende, heier masse på degFår ta en på morgenturen i morgen tror jeg, den der ble tatt midt på dagen for jeg skulle jo ikke teste i dag… men klarte ikke holde meg. Sist svangerskap var testene positiv 16-17 dager over ikm. Testen her er tatt på ikm.![]()
Tusen takk <3Blir spennende, heier masse på deg

Jeg syns det ser ut som det stiger. 24 timer blir for kort tid å si, 48 timer er bedre for å se forskjell mellom to tester.Vis vedlegget 460138Tror dere dette er kjemisk? Er 24t mellom første og nederste. De to i midten nederst er på morgenurin, og den nederste er etter en hel arbeidsdag![]()
EnigJeg syns det ser ut som det stiger. 24 timer blir for kort tid å si, 48 timer er bedre for å se forskjell mellom to tester.
Synes det ser ut som fin stigning mellom første og nederste. Hvor mange dpo er du?Vis vedlegget 460138Tror dere dette er kjemisk? Er 24t mellom første og nederste. De to i midten nederst er på morgenurin, og den nederste er etter en hel arbeidsdag![]()
Aner ikke. Ikke hatt mensen siden fødsel for 13 mnd sidenSynes det ser ut som fin stigning mellom første og nederste. Hvor mange dpo er du?

Oi, så spennende! Hva var grunnen til at du tok test?Aner ikke. Ikke hatt mensen siden fødsel for 13 mnd siden![]()
Jeg kjørte hjem fra bhg-levering, fikk en liten rar følelse i ryggen, og da var jeg helt sikker på at testen ville være positiv da jeg kom hjem. Jeg har de siste mnd testa som en gal både for el og graviditet siden jeg har har positive eltester i flere mnd, og ingen mens! Men i går var jeg bare plutselig hundre prosent sikker på at den kom til å være positiv, veldig merkelig.Oi, så spennende! Hva var grunnen til at du tok test?
Heier masse på deg og ny spire som siter helt til terminJeg kjørte hjem fra bhg-levering, fikk en liten rar følelse i ryggen, og da var jeg helt sikker på at testen ville være positiv da jeg kom hjem. Jeg har de siste mnd testa som en gal både for el og graviditet siden jeg har har positive eltester i flere mnd, og ingen mens! Men i går var jeg bare plutselig hundre prosent sikker på at den kom til å være positiv, veldig merkelig.

Oi så spennende! Du er nok veldig tidlig med tanke på styrke på testen. Blir spennende å se progresjonen!Jeg kjørte hjem fra bhg-levering, fikk en liten rar følelse i ryggen, og da var jeg helt sikker på at testen ville være positiv da jeg kom hjem. Jeg har de siste mnd testa som en gal både for el og graviditet siden jeg har har positive eltester i flere mnd, og ingen mens! Men i går var jeg bare plutselig hundre prosent sikker på at den kom til å være positiv, veldig merkelig.

(graviditetstester)Jeg kjøpte Clearblue på Farmasiet og strimler fra Babyplan. Jeg kjøpte både tidligtest og vanlig test fra Babyplan, men det var ikke vits for meg hvertfall. Testene gitt helt likt utslag på tidligtest og vanlig test hele veienHvor kjøper dere tester? Kan fort bli dyrt det her(graviditetstester)
Jeg bestilte akkurat sånn 50 stk fra Aliexpress for 60 kroner og tenkte å teste ut såå billige løsninger? Konseptet er jo veldig lett, så kan du hende det fungerer? Aner ikke enda da haha. Men regner med at hvis den blir positiv så kan jeg bruke en annen test til å dobbeltsjekke.Hvor kjøper dere tester? Kan fort bli dyrt det her(graviditetstester)