Oss testetøser imellom

Ser dere streken?

Vedlegg

• IMG_1553.png
    IMG_1553.png
    84,4 KB · Visninger: 122
Ser streken, men var litt rar. Skal du ta en til? Håper det er baby strek :smiley-bounce022

Ser streken, men var litt rar. Skal du ta en til? Håper det er baby strek :smiley-bounce022
Får ta en på morgenturen i morgen tror jeg, den der ble tatt midt på dagen for jeg skulle jo ikke teste i dag… men klarte ikke holde meg. Sist svangerskap var testene positiv 16-17 dager over ikm. Testen her er tatt på ikm. :)

Får ta en på morgenturen i morgen tror jeg, den der ble tatt midt på dagen for jeg skulle jo ikke teste i dag… men klarte ikke holde meg. Sist svangerskap var testene positiv 16-17 dager over ikm. Testen her er tatt på ikm. :)
Blir spennende, heier masse på deg

IMG_6904.jpeg
Tror dere dette er kjemisk? Er 24t mellom første og nederste. De to i midten nederst er på morgenurin, og den nederste er etter en hel arbeidsdag:bag:

Vis vedlegget 460138Tror dere dette er kjemisk? Er 24t mellom første og nederste. De to i midten nederst er på morgenurin, og den nederste er etter en hel arbeidsdag:bag:
Jeg syns det ser ut som det stiger. 24 timer blir for kort tid å si, 48 timer er bedre for å se forskjell mellom to tester.

Oi, så spennende! Hva var grunnen til at du tok test?
Jeg kjørte hjem fra bhg-levering, fikk en liten rar følelse i ryggen, og da var jeg helt sikker på at testen ville være positiv da jeg kom hjem. Jeg har de siste mnd testa som en gal både for el og graviditet siden jeg har har positive eltester i flere mnd, og ingen mens! Men i går var jeg bare plutselig hundre prosent sikker på at den kom til å være positiv, veldig merkelig.

Jeg kjørte hjem fra bhg-levering, fikk en liten rar følelse i ryggen, og da var jeg helt sikker på at testen ville være positiv da jeg kom hjem. Jeg har de siste mnd testa som en gal både for el og graviditet siden jeg har har positive eltester i flere mnd, og ingen mens! Men i går var jeg bare plutselig hundre prosent sikker på at den kom til å være positiv, veldig merkelig.
Heier masse på deg og ny spire som siter helt til termin :love017

Oi så spennende! Du er nok veldig tidlig med tanke på styrke på testen. Blir spennende å se progresjonen!

Hvor kjøper dere tester? Kan fort bli dyrt det her:anyone:smiley-ashamed004 (graviditetstester)
Jeg bestilte akkurat sånn 50 stk fra Aliexpress for 60 kroner og tenkte å teste ut såå billige løsninger? Konseptet er jo veldig lett, så kan du hende det fungerer? Aner ikke enda da haha. Men regner med at hvis den blir positiv så kan jeg bruke en annen test til å dobbeltsjekke.

Men forrige periode kjøpte jeg en 25 pakning fra Apotek1 - Metode. Og babyplan. Det slo begge to ut når jeg hadde kjemisk denne måneden.

Back
Topp