Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eggløsning skjer mellom 12-48 timer etter positiv test. Så lenge du har fått med at testen synker, trenger du ikke teste merSiden toppen var tidligere idag, var det eggløsning der og da? Eller er det innen 24 timer?
La inn aksjer i ettermiddag. Er det vits å legge inn flere aksjer i dag eller i morgen?
Burde jeg teste mer?
Så siden toppen var i dag, så er det sjans liksom?Eggløsning skjer mellom 12-48 timer etter positiv test. Så lenge du har fått med at testen synker, trenger du ikke teste mer
Ville hatt samleie samme dag du får topp, det er viktigere enn å ha det på selve eggløsningsdagen.

Ja, vil tippe eggløsningen din kom i løpet av natta/formiddag. Kanskje du kjenner noe annerlede i dag? (sånn i ledd om å bli kjent med kroppen). For min del kan det være bare trykk følelse i ryggen f.eks, sidene, ikke nødvendigvis eggstokkområdet. Og så slipper det når egget slippes, om du skjønner.Så siden toppen var i dag, så er det sjans liksom?
Eggløsning i morgen da kanskje?
Jeg kan utrolig lite om syklusen min har jeg funnet ut!![]()
Ser ut som det stiger da?Sååå spent på om dette er liv laga![]()
![]()

Ja, håper det! Sakte men sikkert!Ser ut som det stiger da?![]()

GratulererJa, håper det! Sakte men sikkert!
Fikk denne i dag tidlig![]()

Tør ikke heeeelt tro det enda, men takkGratulerer![]()
![]()

Det er ca 30 % for klaff selv med sex på EL dagenSå siden toppen var i dag, så er det sjans liksom?
Eggløsning i morgen da kanskje?
Jeg kan utrolig lite om syklusen min har jeg funnet ut!![]()
Skal til kontroll i løpet av måneden, men begynte å blø i dag så dette blir den tredje kjemiske på tre måneder. Skjønner at det er pga eggkvalitet, men virker så urettferdig og rart at det skjer igjen og igjen når andre over 40 lykkes selv med dårligere verdier enn meg.Veldig rart at testene dine øker i styrke hvis du ikke er gravid? Ingen mulighet til å henvises til ny ultralyd? For en reise du har hatt den siste måneden![]()
Ser dessverre ingenting :/Er dette skygge? Ser den i virkeligheten men vanskelig å få vist det på bildet. Jeg rakk ikke ta bilde før tiden var gått ut. Make sure test på morgenurin.
Vis vedlegget 452847Vis vedlegget 452848
Har skrudd opp maks lysstyrke på skjermen min, ser også irl. Meeen sikkert bare jeg som har streksynSer dessverre ingenting :/
Håper jeg tar feil! <3

Jeg synes jeg ser!Har skrudd opp maks lysstyrke på skjermen min, ser også irl. Meeen sikkert bare jeg som har streksyn![]()
Lot som slutter på 61Jeg synes jeg ser!
Hvilken batch er det? Make sure er generelt ikke kjent for skygger, men visstnok er batch som slutter på lot-nr 32 ganske dårlig!
Enten kommer mens eller så kommer det tydelig strek om noen dager. Får vel bare vente å se 
Hvor mange DPO er du?Lot som slutter på 61Enten kommer mens eller så kommer det tydelig strek om noen dager. Får vel bare vente å se
![]()
Håper den utvikler seg 
Jeg tror 9, men kan være 8. Akkurat der er jeg litt usikker. Men rundt der hahahHvor mange DPO er du?
Jeg hadde testa på hver minste urindråpe etter den testen der, haha!Håper den utvikler seg
![]()
Sist gang kom ikke det tydelig strek før ettermiddag/kveld.