Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så stas!! Dette ser jo 100% ut som babystrek8 dpo . Bilde en er 3 minutter bilde 2 er 8 minutter. Fulgte ikke med på 5 minutterBlir spennende å se

Mannen har sagt hele denne pp at denne pp blir sikkerSå stas!! Dette ser jo 100% ut som babystrek![]()

Så koseligMannen har sagt hele denne pp at denne pp blir sikkerså da stoler jeg på han
![]()
Rart når magefølelsen stemmer, gratulerer!!!
Dette må jo bare være positiv
Jeg jubler ikke endaSå koseligRart når magefølelsen stemmer, gratulerer!!!
Dette må jo bare være positiv
![]()
fikk ikke mer enn ca halvt døgn med glede forje pp . Den begynte synke igjen 9 dpo forje pp
men takk Jeg skjønner det godt, man blir jo redd. Skal du ta HCG hos legen kanskje?Jeg jubler ikke endafikk ikke mer enn ca halvt døgn med glede forje pp . Den begynte synke igjen 9 dpo forje pp
men takk
![]()
Tenker ringe legen for hcg prøve, om den sitter.Jeg skjønner det godt, man blir jo redd. Skal du ta HCG hos legen kanskje?
Ja det skjønner jeg, hadde tenkt sammeTenker ringe legen for hcg prøve, om den sitter.greit å være på sikre siden
![]()

SerTok ny , blir ikke klokere![]()
Tok ny , blir ikke klokere![]()
Jeg trur denne er blank jaDenne er håpløst blank, ikke sant?
Altså, jeg ser jo det jeg og Men tror jeg trenger bekreftelse på det før jeg stirrer den i hjel! Jeg er 9 dpo-ish og gått gjennom en hel 10pakning med tester. Galskap Naturlig pause nå til mandagVis vedlegget 430725
Jaa, kanskje en dags testepause gjør susenJeg trur denne er blank jadu har brukt halvparten så mange tester som meg . Og du er en dag foran meg . Så du kan Slå deg til ro med at det er værre folk en deg
![]()
Haha, uff
Blir helt obsessed!Jeg ser ingenting på denne dessverreDenne er håpløst blank, ikke sant?
Altså, jeg ser jo det jeg og Men tror jeg trenger bekreftelse på det før jeg stirrer den i hjel! Jeg er 9 dpo-ish og gått gjennom en hel 10pakning med tester. Galskap Naturlig pause nå til mandagVis vedlegget 430725

Den ser fin ut denHåper denne stigningen er grei. Nå er jeg tomme for strimler, å vet ikke om jeg orker kjøpe nye. Bare en digital + og en ukes igjen. Som jwh skal ta senere.
10dpo vs 11dpo