Oss testetøser imellom

Det kan f.eks. skyldes ulik urinkonsentrasjon eller fargestoff i testene, men du kan jo også fort ha blitt gravid igjen :) Det kan jo se ut som du hadde en festedipp i temperaturen for et par dager siden? Og da passer det jo med første positive test i dag :happy:. Håper den er sterkere i morgen og ikke er en lurestrek!
Nå kom mensen med et brak. Sjelden blitt så glad for å få mensen. Satser på at kroppen er back on track. Føler forsåvidt ikke at det er dårlig å få mensen fire uker etter cytotec. Synes jeg leser om mange hvor det går mye lengre tid.. Håper på eggløsning om to uker :Heartred

Er ikke dette litt liten stigning…? Eller er det normalt at de kan se like ut hele dagen, og at den kanskje er sterkere i morgen? Trenger ærlige svar :bag: ❤️

Vedlegg

• IMG_5298.jpeg
    IMG_5298.jpeg
    69,7 KB · Visninger: 110
  • IMG_5299.jpeg
    IMG_5299.jpeg
    84,3 KB · Visninger: 114
Er ikke dette litt liten stigning…? Eller er det normalt at de kan se like ut hele dagen, og at den kanskje er sterkere i morgen? Trenger ærlige svar :bag: ❤️
Hcg skal doble jeg annenhver dag, så det der ser helt fint og normalt ut! Absolutt fin stigning fra i dag tidlig :Heartred

Hcg skal doble jeg annenhver dag, så det der ser helt fint og normalt ut! Absolutt fin stigning fra i dag tidlig :Heartred
Ååhh takk for svar❤️❤️ Vet ikke om du har sett de andre innleggene mine, men jeg har jo hatt litt blødninger i dag og mensensmerter/ murringer siden 5 dpo (9DPO nå), så vært litt stressa i dag… Blør mye mindre nå eller nesten ingenting heldigvis. Men er veldig redd det er kjemisk…

For meg ser det normalt ut! Dette var min stigning, utviklet seg ikke gjennom dagen her heller :Heartred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,1 MB · Visninger: 106
For meg ser det normalt ut! Dette var min stigning, utviklet seg ikke gjennom dagen her heller :Heartred
Åååhh takk for bilde! Det hjalp litt på bekymringene mine!❤️ Sist jeg var gravid hadde jeg svak strek på morgenen og veldig mye sterkere i 12 tiden, men da er vel denne stigningen denne gangen normalt også?❤️

Åååhh takk for bilde! Det hjalp litt på bekymringene mine!❤️ Sist jeg var gravid hadde jeg svak strek på morgenen og veldig mye sterkere i 12 tiden, men da er vel denne stigningen denne gangen normalt også?❤️
Ja jeg synes den ser helt lik ut som på mine :love017 Jeg hadde ingen stigning overhode på samme dag!

Her er det tydelig økning ❤️ ønsker ikke gi deg forhåpninger, men jeg tror du vil få tydeligere strek i morgen :love017

Oi spennende, krysser fingene :Heartred Jeg husker ikke, for er så lenge siden sist EL nå, men mistenker at de symptomene jeg tror jeg har hatt, har blitt lagt merke til kun fordi jeg tester og temper.

Btw hvilken temp bruker du? Synes min er så sykt treig på å pipe når jeg måler. Jeg har makesure sin.
Håper du klarer å kjenne noe i forveien, så du rekker å teste i tide :)

Jeg bruker denne fra billig-tester. Veldig fornøyd med den! Piper rolig, stort display med lys, og den husker siste måling hver gang du tar den på.

Håper du klarer å kjenne noe i forveien, så du rekker å teste i tide :)

Jeg bruker denne fra billig-tester. Veldig fornøyd med den! Piper rolig, stort display med lys, og den husker siste måling hver gang du tar den på.

Oi, den er på tilbud og. Da kjøper jeg den jeg og :laughing002 Irriterer meg litt at makesure ikke har lys, og at den piper så tregt. Hvor lang tid ca bruker denne?

Oi, den er på tilbud og. Da kjøper jeg den jeg og :laughing002 Irriterer meg litt at makesure ikke har lys, og at den piper så tregt. Hvor lang tid ca bruker denne?
Den er verdt pengene :joyful: jeg føler den tar en evighet :hilarious: men vil tippe alt fra 30-50 sek??

Den er verdt pengene :joyful: jeg føler den tar en evighet :hilarious: men vil tippe alt fra 30-50 sek??
Haha ja kanskje samme som min :laughing002 utrolig irriterende, tar alltid tempen før jeg skal stå opp, men bruker lang tid på å sovne når tempen er så teig haha

Haha ja kanskje samme som min :laughing002 utrolig irriterende, tar alltid tempen før jeg skal stå opp, men bruker lang tid på å sovne når tempen er så teig haha
Jeg temper fra ca cd 8 og til jeg får kryss i FF, så gidder jeg ikke mer. Tar også progesteron nå som gir uriktig temp..

Jeg temper fra ca cd 8 og til jeg får kryss i FF, så gidder jeg ikke mer. Tar også progesteron nå som gir uriktig temp..
Lurt å ikke starte cd1, man blir jo så lei! Er det første måneden din med progesteron? Jeg fikk ikke lov til å få det:grumpy:

Lurt å ikke starte cd1, man blir jo så lei! Er det første måneden din med progesteron? Jeg fikk ikke lov til å få det:grumpy:
Ja det gidder jeg ikke.. jeg får uansett el så seint, så cd 8 holder for meg :joyful:
Jeg tok i forrige pp også, da hadde jeg mistet 2 ganger på rappen.

Litt usikker hvilken regler det er for det, men du fikk kanskje nei fordi du mistet så sent, at det ikke kan være progesteronen sin skyld :confused005

Ja det gidder jeg ikke.. jeg får uansett el så seint, så cd 8 holder for meg :joyful:
Jeg tok i forrige pp også, da hadde jeg mistet 2 ganger på rappen.

Litt usikker hvilken regler det er for det, men du fikk kanskje nei fordi du mistet så sent, at det ikke kan være progesteronen sin skyld :confused005
Får håpe der klaffer nå! :Heartred Hvor tidlig skal du teste for hcg?
Ja legen spurte gynekologene der, og de sa at man fikk det hvis man hadde livmorproblematikk eller IVF, men jeg ville hatt det uansett hvis jeg kunne

Får håpe der klaffer nå! :Heartred Hvor tidlig skal du teste for hcg?
Ja legen spurte gynekologene der, og de sa at man fikk det hvis man hadde livmorproblematikk eller IVF, men jeg ville hatt det uansett hvis jeg kunne
Takk ❤️ jeg begynner nok testing 9 dpo som er på onsdag :nailbiting:

Skjønner det, det kan gi litt trygghet. Håper den sitter nå, så du slipper det ❤️

Takk ❤️ jeg begynner nok testing 9 dpo som er på onsdag :nailbiting:

Skjønner det, det kan gi litt trygghet. Håper den sitter nå, så du slipper det ❤️
Så spennende!! Jeg krysser alt jeg har for at det blir baby nå, stor påkjenning å miste to ganger på rad :Heartred :sad010
Tusen takk:love017

Ååhh takk for svar❤️❤️ Vet ikke om du har sett de andre innleggene mine, men jeg har jo hatt litt blødninger i dag og mensensmerter/ murringer siden 5 dpo (9DPO nå), så vært litt stressa i dag… Blør mye mindre nå eller nesten ingenting heldigvis. Men er veldig redd det er kjemisk…
Krysser alt jeg har for deg. Måtte spiren klore seg godt fast :Heartred

Back
Topp