Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg ser noe, blir spennende å se om det økerBare å studere, vri og vrenge9DPO
WowDa var all tvil borte! Jeg er gravid (i hvert fall foreløpig).
8 DPO!
så gøy å se . Gratulerer så mye 
Gratulerer så mye!!!Da var all tvil borte! Jeg er gravid (i hvert fall foreløpig).
8 DPO!

Gratulerer!Da var all tvil borte! Jeg er gravid (i hvert fall foreløpig).
8 DPO!
Synes fargestoffet på testen ser rart ut, ville kanskje ha tatt en ny. Krysser fingre for degBildet her er veldig dårlig, men jeg skjønner ingenting! Jeg tok en test i dag tidlig fordi jeg ikke fikk mensen. Har PCO så har lange sykluser, så aner ikke hvor mange dpo, fordi jeg ikke har tatt EL-tester denne runden. Er på dag 42 i syklus nå, og det er aller aller første gang jeg har hatt tendenser til noe som helst av skyggestrek eller virkelig strek... er så redd for at jeg hyper meg selv opp over en skyggestrek, men jeg har aldri hatt en test som har vist noe før, og nå har jeg tatt tester i et år (brukt rfsu hele tiden)... Vet ikke helt hva jeg vil her, annet enn å få ut følelseneNoen som har opplevd det samme?
Ville tatt en ny test, ser ut som om det har skjedd noe med blekket. Masse, masse lykke tilBildet her er veldig dårlig, men jeg skjønner ingenting! Jeg tok en test i dag tidlig fordi jeg ikke fikk mensen. Har PCO så har lange sykluser, så aner ikke hvor mange dpo, fordi jeg ikke har tatt EL-tester denne runden. Er på dag 42 i syklus nå, og det er aller aller første gang jeg har hatt tendenser til noe som helst av skyggestrek eller virkelig strek... er så redd for at jeg hyper meg selv opp over en skyggestrek, men jeg har aldri hatt en test som har vist noe før, og nå har jeg tatt tester i et år (brukt rfsu hele tiden)... Vet ikke helt hva jeg vil her, annet enn å få ut følelseneNoen som har opplevd det samme?

Ville tatt en ny test, ser ut som om det har skjedd noe med blekket. Masse, masse lykke til![]()
Takk dereSynes fargestoffet på testen ser rart ut, ville kanskje ha tatt en ny. Krysser fingre for deg![]()
Jeg skal ta en ny test i morgen uansett, for om den så hadde vært sterk så hadde jeg neppe heeeeeelt klart å tro på det
Sånn er det når man har prøvd lenge uten et eneste resultat!Det kan f.eks. skyldes ulik urinkonsentrasjon eller fargestoff i testene, men du kan jo også fort ha blitt gravid igjenSkjønner ikke helt hva som skjer her nøyaktig fire uker etter medisinsk abort etter MA. Hadde eggløsningsslim for ca 2 uker siden. G-testen har nettopp blitt blenda (trodde jeg). Føler temperatur kurven min er helt på bærtur, men føler jo kanskje at streken på dagens test (nederst) er mer synlig i forhold til gårdagens (øverst). Noen som har noen tanker?![]()
. Håper den er sterkere i morgen og ikke er en lurestrek!
Jeg ville testet noen andre tester, fikk noen stygge skygger på disse selvDette er 4 ulike tester tatt i dag på forskjellig urin, tror dere alle er skyggestreker eller? Føler liksom jeg skimter noe svaaakt på alle, litt rart om alle 4 har skyggestreker eller?![]()

Jeg vil nok tro det er tilfeldig, men man har jo et ørlite håpDet kan f.eks. skyldes ulik urinkonsentrasjon eller fargestoff i testene, men du kan jo også fort ha blitt gravid igjenDet kan jo se ut som du hadde en festedipp i temperaturen for et par dager siden? Og da passer det jo med første positive test i dag
. Håper den er sterkere i morgen og ikke er en lurestrek!
Mest sannsynlig henger det igjen fra forrige graviditet. Time will show..Baby!Fortsatt skyggestreker eller kan dette bære babystrek?![]()
Det der er da vitterlig babystreker?!Fortsatt skyggestreker eller kan dette bære babystrek?![]()
Det der bør være babyFortsatt skyggestreker eller kan dette bære babystrek?![]()
du har ikke make sure?