Oss testetøser imellom

Bare å studere, vri og vrenge :laughing001 9DPO

Vedlegg

• IMG_5951.jpeg
    IMG_5951.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 111
  • IMG_5952.jpeg
    IMG_5952.jpeg
    1 MB · Visninger: 117
Bildet her er veldig dårlig, men jeg skjønner ingenting! Jeg tok en test i dag tidlig fordi jeg ikke fikk mensen. Har PCO så har lange sykluser, så aner ikke hvor mange dpo, fordi jeg ikke har tatt EL-tester denne runden. Er på dag 42 i syklus nå, og det er aller aller første gang jeg har hatt tendenser til noe som helst av skyggestrek eller virkelig strek... er så redd for at jeg hyper meg selv opp over en skyggestrek, men jeg har aldri hatt en test som har vist noe før, og nå har jeg tatt tester i et år (brukt rfsu hele tiden)... Vet ikke helt hva jeg vil her, annet enn å få ut følelsene o_O Noen som har opplevd det samme?

Vedlegg

• 430775404_718687186792131_6219017350103067433_n.jpg
    430775404_718687186792131_6219017350103067433_n.jpg
    77,2 KB · Visninger: 137
Bildet her er veldig dårlig, men jeg skjønner ingenting! Jeg tok en test i dag tidlig fordi jeg ikke fikk mensen. Har PCO så har lange sykluser, så aner ikke hvor mange dpo, fordi jeg ikke har tatt EL-tester denne runden. Er på dag 42 i syklus nå, og det er aller aller første gang jeg har hatt tendenser til noe som helst av skyggestrek eller virkelig strek... er så redd for at jeg hyper meg selv opp over en skyggestrek, men jeg har aldri hatt en test som har vist noe før, og nå har jeg tatt tester i et år (brukt rfsu hele tiden)... Vet ikke helt hva jeg vil her, annet enn å få ut følelsene o_O Noen som har opplevd det samme?
Synes fargestoffet på testen ser rart ut, ville kanskje ha tatt en ny. Krysser fingre for deg :)

Ville tatt en ny test, ser ut som om det har skjedd noe med blekket. Masse, masse lykke til :Heartred

Ville tatt en ny test, ser ut som om det har skjedd noe med blekket. Masse, masse lykke til :Heartred
Synes fargestoffet på testen ser rart ut, ville kanskje ha tatt en ny. Krysser fingre for deg :)
Takk dere :Heartred Jeg skal ta en ny test i morgen uansett, for om den så hadde vært sterk så hadde jeg neppe heeeeeelt klart å tro på det :smiley-ashamed004 Sånn er det når man har prøvd lenge uten et eneste resultat!

Skjønner ikke helt hva som skjer her nøyaktig fire uker etter medisinsk abort etter MA. Hadde eggløsningsslim for ca 2 uker siden. G-testen har nettopp blitt blenda (trodde jeg). Føler temperatur kurven min er helt på bærtur, men føler jo kanskje at streken på dagens test (nederst) er mer synlig i forhold til gårdagens (øverst). Noen som har noen tanker? :)

Vedlegg

• IMG_4721.jpeg
    IMG_4721.jpeg
    476 KB · Visninger: 113
  • IMG_4723.jpeg
    IMG_4723.jpeg
    784,2 KB · Visninger: 115
Skjønner ikke helt hva som skjer her nøyaktig fire uker etter medisinsk abort etter MA. Hadde eggløsningsslim for ca 2 uker siden. G-testen har nettopp blitt blenda (trodde jeg). Føler temperatur kurven min er helt på bærtur, men føler jo kanskje at streken på dagens test (nederst) er mer synlig i forhold til gårdagens (øverst). Noen som har noen tanker? :)
Det kan f.eks. skyldes ulik urinkonsentrasjon eller fargestoff i testene, men du kan jo også fort ha blitt gravid igjen :) Det kan jo se ut som du hadde en festedipp i temperaturen for et par dager siden? Og da passer det jo med første positive test i dag :happy:. Håper den er sterkere i morgen og ikke er en lurestrek!

Dette er 4 ulike tester tatt i dag på forskjellig urin, tror dere alle er skyggestreker eller? Føler liksom jeg skimter noe svaaakt på alle, litt rart om alle 4 har skyggestreker eller? :hilarious:

Vedlegg

• IMG_5243.jpeg
    IMG_5243.jpeg
    100 KB · Visninger: 111
  • IMG_5244.jpeg
    IMG_5244.jpeg
    98,1 KB · Visninger: 103
  • IMG_5247.jpeg
    IMG_5247.jpeg
    79,5 KB · Visninger: 109
  • IMG_5248.jpeg
    IMG_5248.jpeg
    51,6 KB · Visninger: 107
Dette er 4 ulike tester tatt i dag på forskjellig urin, tror dere alle er skyggestreker eller? Føler liksom jeg skimter noe svaaakt på alle, litt rart om alle 4 har skyggestreker eller? :hilarious:
Jeg ville testet noen andre tester, fikk noen stygge skygger på disse selv :shy:

Vedlegg

• PXL_20240108_151833239.jpg
    PXL_20240108_151833239.jpg
    323,9 KB · Visninger: 94
Det kan f.eks. skyldes ulik urinkonsentrasjon eller fargestoff i testene, men du kan jo også fort ha blitt gravid igjen :) Det kan jo se ut som du hadde en festedipp i temperaturen for et par dager siden? Og da passer det jo med første positive test i dag :happy:. Håper den er sterkere i morgen og ikke er en lurestrek!
Jeg vil nok tro det er tilfeldig, men man har jo et ørlite håp :Heartred Mest sannsynlig henger det igjen fra forrige graviditet. Time will show..

Tar en ny litt senere, håper den er sterkere og at det er babystrek❤️

Fortsatt skyggestreker eller kan dette bære babystrek? :bag:
Det der bør være baby :wideyed: :love017 du har ikke make sure?
Jeg stoler ikke på disse testene før jeg dobbelsjekker med en annen type, jeg har fått så mye skygge, også sterke. Men jeg håper virkelig at dette er babystrek, både for deg og bp sin skyld ❤️❤️

Back
Topp