Oss testetøser imellom

At det er mulig :dead: :laughing021 7DPO :bag: 10’ern er i gang …. Hadde totalt 7-8 tester igjen + 4 digitale cb. Så da tenkte jeg shit au :hilarious: tok også en LH .

Vedlegg

• IMG_5371.jpeg
    IMG_5371.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 115
  • IMG_5372.jpeg
    IMG_5372.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 113
Bare å fortsette testingen, ser lovende ut hadde det vært meg, hadde jeg tatt test hver 4 time etter svak strek :angelic::smiley-ashamed004
Ja, har jo lyst til det jeg og! :smiley-angelic002Kan hende jeg må ta en til i kveld!

Synes den er mer synlig nå jeg da ☺️
tørr ikke helt å tro på det før den er enda mer synlig! :nailbiting: Har ikke fortalt noe til samboer heller! Vet han kommer til å bli sååå glad, men skummelt om plutselig TR kommer over helga da det er meninga….

Har noen erfaring med clearblue digital ultratidlig? Tror min kanskje var defekt?

Ser teststreken men ikke kontrollstreken?

Vedlegg

• IMG_6760.jpeg
    IMG_6760.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 107
Bare glem dette innlegget, jeg har streksyn så det holder :p

11 dpo og ganske så innspilt på at det ikke gikk denne gangen. Tok denne til morgenen idag, og har tenkt at den har vært negativ. Men så studerte jeg den ytterligere i kveld og føler jeg ser en skygge (ja jeg er gal). Men dette er kanskje bare en typisk skyggestrek og ikke babystrek?

Vis vedlegget 425683
Jeg ser!! Har ikke noe svar, men gleder meg til neste test :woot:

Jeg ser!! Har ikke noe svar, men gleder meg til neste test :woot:
Jeg slettet innlegget, hahah. Jeg føler meg seriøst gal, det er jo ingenting der :hilarious:

Vedlegg

• IMG_20240118_202702.jpg
    IMG_20240118_202702.jpg
    4,5 MB · Visninger: 106
  • IMG_20240118_202726.jpg
    IMG_20240118_202726.jpg
    4,5 MB · Visninger: 97
Jeg slettet innlegget, hahah. Jeg føler meg seriøst gal, det er jo ingenting der :hilarious:
Kjenner meg igjen! Holdt på med det samme med testen jeg tok kvelden 8 dpo, morgenen etter var det en skygger der :hilarious: sikkert bare jeg som ser den :hilarious:
Screenshot_20240115_092249_Gallery.jpg

Men jeg mener jeg ser en skygge hos deg, altså!

Kjenner meg igjen! Holdt på med det samme med testen jeg tok kvelden 8 dpo, morgenen etter var det en skygger der :hilarious: sikkert bare jeg som ser den :hilarious:
Vis vedlegget 425687

Men jeg mener jeg ser en skygge hos deg, altså!
Haha, nei den ser jeg også :hilarious:

Men om plutselig jeg skulle få strek imorgen får det bli tidenes overraskelse, fordi jeg har egentlig gått videre til neste syklus i hodet :p

Back
Topp