Jeg vil jo sk at den er litt sterkere enn den førsteTesta igjen nå! Ikke sterke strek, men samme som i dag tidlig. Ikke «redigert» denne gangen![]()
For den du tok først har du jo redigert littFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil jo sk at den er litt sterkere enn den førsteTesta igjen nå! Ikke sterke strek, men samme som i dag tidlig. Ikke «redigert» denne gangen![]()
For den du tok først har du jo redigert littÅååh, håper det sitter denne gangen altsåJeg vil jo sk at den er litt sterkere enn den første![]()
For den du tok først har du jo redigert litt
![]()

Bare å fortsette testingen, ser lovende ut hadde det vært meg, hadde jeg tatt test hver 4 time etter svak strekTesta igjen nå! Ikke sterke strek, men samme som i dag tidlig. Ikke «redigert» denne gangen![]()

Synes den er mer synlig nå jeg daTesta igjen nå! Ikke sterke strek, men samme som i dag tidlig. Ikke «redigert» denne gangen![]()
Ja, har jo lyst til det jeg og!Bare å fortsette testingen, ser lovende ut hadde det vært meg, hadde jeg tatt test hver 4 time etter svak strek![]()
Kan hende jeg må ta en til i kveld! tørr ikke helt å tro på det før den er enda mer synlig!Synes den er mer synlig nå jeg da![]()
Har ikke fortalt noe til samboer heller! Vet han kommer til å bli sååå glad, men skummelt om plutselig TR kommer over helga da det er meninga….Endelig!!!At det er mulig![]()
7DPO
10’ern er i gang …. Hadde totalt 7-8 tester igjen + 4 digitale cb. Så da tenkte jeg shit au
tok også en LH .
Det der er kontroll strekenHar noen erfaring med clearblue digital ultratidlig? Tror min kanskje var defekt?
Ser teststreken men ikke kontrollstreken?
Så kontroll streken er der test streken skal være da altså? Det har jeg aldri sett førDet der er kontroll streken
Jeg ser!! Har ikke noe svar, men gleder meg til neste test11 dpo og ganske så innspilt på at det ikke gikk denne gangen. Tok denne til morgenen idag, og har tenkt at den har vært negativ. Men så studerte jeg den ytterligere i kveld og føler jeg ser en skygge (ja jeg er gal). Men dette er kanskje bare en typisk skyggestrek og ikke babystrek?
Vis vedlegget 425683

Jeg slettet innlegget, hahah. Jeg føler meg seriøst gal, det er jo ingenting derJeg ser!! Har ikke noe svar, men gleder meg til neste test![]()

Da er vi nokk mange flerBare glem dette innlegget, jeg har streksyn så det holder![]()
Jeg syns jeg ser strek på egentlig de fleste innlegg, og mine egne tester som det hender jeg tar bare for morroskyld. Kan jo hende det plutselig er en strek der 
Haha, nei den ser jeg ogsåKjenner meg igjen! Holdt på med det samme med testen jeg tok kvelden 8 dpo, morgenen etter var det en skygger dersikkert bare jeg som ser den
Vis vedlegget 425687
Men jeg mener jeg ser en skygge hos deg, altså!

Jeg serKjenner meg igjen! Holdt på med det samme med testen jeg tok kvelden 8 dpo, morgenen etter var det en skygger dersikkert bare jeg som ser den
Vis vedlegget 425687
Men jeg mener jeg ser en skygge hos deg, altså!

Håper på tidenes overraskelseHaha, nei den ser jeg også
Men om plutselig jeg skulle få strek imorgen får det bli tidenes overraskelse, fordi jeg har egentlig gått videre til neste syklus i hodet![]()