Mener at i følge forumreglene kan ikke innlegg bli slettet, men du kan redigere demHvem er admin for vil at mine innlegg skal bli slettet ladybug28
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener at i følge forumreglene kan ikke innlegg bli slettet, men du kan redigere demHvem er admin for vil at mine innlegg skal bli slettet ladybug28
NegativHva mener dere? Nederst er tatt med morgenurin og nederst er tatt i kveld, er bare 9dpo så fortsatt veldig tidlig.
Vil tro det er skygge om du bare er 5dpo.. Litt tidlig å teste enda..Skyggestrek ?? Ingen strek ?? Strek syn
Frem til idag har det vært helt klart blenda … og ikke sjokkerende med hvor mange dpo .. men idag syntes jeg jeg ser noe, selvom det er tidligca 5 dpo
![]()
Det vet jeg , derfor det står detVil tro det er skygge om du bare er 5dpo.. Litt tidlig å teste enda..
Ser du har fått svar altså , tidligste gravid streken som jeg har sett her inne er 8DPO ellers er 10 og 12 den mest vanligeSkyggestrek ?? Ingen strek ?? Strek syn
Frem til idag har det vært helt klart blenda … og ikke sjokkerende med hvor mange dpo .. men idag syntes jeg jeg ser noe, selvom det er tidligca 5 dpo
![]()

Regnet med det ..Ser du har fått svar altså , tidligste gravid streken som jeg har sett her inne er 8DPO ellers er 10 og 12 den mest vanlige![]()
![]()
er også de rare batchene til mk såHvordan er el testene dems ? Bruker bare bp sine og de eBay testene som jeg har en million avFarmasiet har 3 for 2 på make sure nåVis vedlegget 425985
Har de tilbud fordi de selger ut dårlig testene
Neida . Jeg må hamstre litt hcg tester for jeg merker at det er fælt å væra testtøs med fire tester igjen heheJeg bestilte akkurat det samme nettopp

Jeg tror ikke jeg var helt ferdigJeg bestilte akkurat det samme nettopp![]()

Jeg liker best ms sine el tester. Har prøvd bp flere ganger men de faller ikke helt i smak.Hvordan er el testene dems ? Bruker bare bp sine og de eBay testene som jeg har en million avHar de tilbud fordi de selger ut dårlig testene
Neida . Jeg må hamstre litt hcg tester for jeg merker at det er fælt å væra testtøs med fire tester igjen hehe
Jeg tenkte prøve på det samme, 2 pk el tester og 4 gravidtester, men fikk du tilbudet da?
Jeg tror ikke jeg var helt ferdig![]()
Jeg har heldigvis trykket send og betalt 
Nei , for det var forskjellig pris var det ikke ? Tok 6 av en og 3 av den andreJeg liker best ms sine el tester. Har prøvd bp flere ganger men de faller ikke helt i smak.
Jeg tenkte prøve på det samme, 2 pk el tester og 4 gravidtester, men fikk du tilbudet da?
Jeg har lukket øya , betalt og ruslet stille ut igjen som om ingenting har hendt …for jeg handlet IKKEEEEE tester i går hellerJeg har heldigvis trykket send og betalt
![]()

sant.. jeg kjører på med 3 av hver tor jeg..Nei , for det var forskjellig pris var det ikke ? Tok 6 av en og 3 av den andre