Oss testetøser imellom

Skyggestrek ?? Ingen strek ?? Strek syn :woot:
Frem til idag har det vært helt klart blenda … og ikke sjokkerende med hvor mange dpo .. men idag syntes jeg jeg ser noe, selvom det er tidlig :woot::smiley-ashamed004 ca 5 dpo:smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_1030.jpeg
    IMG_1030.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 108
Skyggestrek ?? Ingen strek ?? Strek syn :woot:
Frem til idag har det vært helt klart blenda … og ikke sjokkerende med hvor mange dpo .. men idag syntes jeg jeg ser noe, selvom det er tidlig :woot::smiley-ashamed004 ca 5 dpo:smiley-ashamed005
Ser du har fått svar altså , tidligste gravid streken som jeg har sett her inne er 8DPO ellers er 10 og 12 den mest vanlige :) :Heartred

Farmasiet har 3 for 2 på make sure nåVis vedlegget 425985
Hvordan er el testene dems ? Bruker bare bp sine og de eBay testene som jeg har en million av :laughing002 Har de tilbud fordi de selger ut dårlig testene :laughing021Neida . Jeg må hamstre litt hcg tester for jeg merker at det er fælt å væra testtøs med fire tester igjen hehe

10DPO FF sier 9, men tviler på 9 . Hva ser dere ?

Vedlegg

• IMG_5384.jpeg
    IMG_5384.jpeg
    2 MB · Visninger: 89
  • IMG_5385.jpeg
    IMG_5385.jpeg
    852,2 KB · Visninger: 87
Hvordan er el testene dems ? Bruker bare bp sine og de eBay testene som jeg har en million av :laughing002 Har de tilbud fordi de selger ut dårlig testene :laughing021Neida . Jeg må hamstre litt hcg tester for jeg merker at det er fælt å væra testtøs med fire tester igjen hehe
Jeg liker best ms sine el tester. Har prøvd bp flere ganger men de faller ikke helt i smak.

Jeg tenkte prøve på det samme, 2 pk el tester og 4 gravidtester, men fikk du tilbudet da?

Jeg liker best ms sine el tester. Har prøvd bp flere ganger men de faller ikke helt i smak.

Jeg tenkte prøve på det samme, 2 pk el tester og 4 gravidtester, men fikk du tilbudet da?
Nei , for det var forskjellig pris var det ikke ? Tok 6 av en og 3 av den andre

Back
Topp