Oss testetøser imellom

Hehe kjenner meg igjen i gjennomlysing , legger testene opp i spottene i taket haha. Da er man rett syk i hode tenker jeg :bag: glad ingen ser meg , men samtidig godt å høre at man ikke er alene . Har også plukka de opp av søpla hundre ganger :bag:
Relaterer til denne, ja :hilarious:

Jeg må stirre på den tusen ganger i løpet av dagen. Det kunne være en strek...... Har plukket de opp fra søpla flere ganger. Det kunne jo være at jeg har sett feil.
Så tok jeg en digital til slutt. Den sa ikke gravid. Og den gikk i søpla.
Gadd ikke å ta den opp......

Haha ikke sant , jeg veit dere roter i søpla deres , tiss på fingra er verken nøye eller ekkelt :laughing002 Testene legges mot lys , spotter , mobiltelefoner og lommelykter . Vi sniker oss å titter på dem opptil flere ganger før de kastes , men de kastes ikke på ekte før tanta kommer … da er det kjørt …testene pakkes bort og lever i depresjon en uke også begynner temping og LH tester igjen haha å sånn går no dagan:laughing002:dance011:sign17
Har du satt ett kamera i huset mitt??

Det gjorde vi også helt til mannen min overbeviste meg om at vi burde prøve aktivt igjen :laughing002 Ja vi har veldig lyst på to tette ❤️ Nei jeg ammer henne 23:00-03:00 og 06:00, utenom det så våkner hun et par ganger imellom der, vært veldig tullete med søvnen i hvertfall 3 mnd nå :( Hun er heldigvis veldig lett å få lagt på kvelden da❤️ Du har fått mensen tilbake eller?
Ja fått mensen tilbake. Du også? Sluttet å amme når hun var 4,5mnd. Når legger du henne? ❤️

Ja fått mensen tilbake. Du også? Sluttet å amme når hun var 4,5mnd. Når legger du henne? ❤️
Nei ikke enda… Begynte å ta eggløsningstester for to uker siden, plutselig ble den positiv! Så vi får se om jeg er gravid om noen dager, om jeg hadde eggløsning eller om det bare va kroppen som tulla med meg :laughing002Legger henne 19:00, så står vi opp igjen i 07/08 tiden, der da?❤️

Nei ikke enda… Begynte å ta eggløsningstester for to uker siden, plutselig ble den positiv! Så vi får se om jeg er gravid om noen dager, om jeg hadde eggløsning eller om det bare va kroppen som tulla med meg :laughing002Legger henne 19:00, så står vi opp igjen i 07/08 tiden, der da?❤️
Heldige. Mi lille må jeg holde våken frem til 21, ellers våkner hun og holder det gående i flere timer. Men dovner oftest ikke før 23. og våkner 10 tiden på dagen. Jeg vil snu det!!!

Heldige. Mi lille må jeg holde våken frem til 21, ellers våkner hun og holder det gående i flere timer. Men dovner oftest ikke før 23. og våkner 10 tiden på dagen. Jeg vil snu det!!!
Oi såpass ja! :oops:

Tok denne i dag tidlig, med MakeSure tidlig strimler. prøvd siden oktober uten hell, laaang syklus også på 42 dager!! I følge appen og el tester så var el rundt 7.jan. 4 dager til TR.. siste TR var 17.des..
Jeg har justert litt på bildet, men veeldig lite..! Tanker???

IMG_5559.jpeg

Tok denne i dag tidlig, med MakeSure tidlig strimler. prøvd siden oktober uten hell, laaang syklus også på 42 dager!! I følge appen og el tester så var el rundt 7.jan. 4 dager til TR.. siste TR var 17.des..
Jeg har justert litt på bildet, men veeldig lite..! Tanker???

Vis vedlegget 425573
Tipper den er positiv :joyful: :Heartred
Prøv å ta en ny om 3-4 timer?

Hei, var jeg som fikk positive Jeg har testet i ei uke.. startet med veeldig svake og negative om hverandre. Så begynte de gradvis å øke i styrke. Har brukt fra begge partiene. Legger ved noen av mine de siste dagene, de nederste på den collagen tok jeg på samme urin , og de tok jeg senest i går morges, etterfulgt av en negativ digital og noen timer senere, menstrasjon. Var sikker på at jeg var gravid med slik økning, og såpass sterke streker.
Veldig rart at du fikk stigning også. Enten vil jeg tro at testene er defekte, men veldig rart at de er defekte med stigning fra dag til dag, eller at det har vært en kjemisk? Jeg har opplevd delt «falsk positiv» med defekt test.

For noen dager tilbake testet jeg med både strimler fra normal, dollar store, metode, og rfsu sin. Og kunne være svak strek på dollar store sin, men de andre var helt negative. Så hadde det vært kjemisk skulle det slått ut på flere typer tester?
Ja, enig i det. Ville kontaktet dem med bilder og forklaring. Da må de ha vært defekte, selv om jeg fortsatt undrer meg over stigningen

Haha ikke sant , jeg veit dere roter i søpla deres , tiss på fingra er verken nøye eller ekkelt :laughing002 Testene legges mot lys , spotter , mobiltelefoner og lommelykter . Vi sniker oss å titter på dem opptil flere ganger før de kastes , men de kastes ikke på ekte før tanta kommer … da er det kjørt …testene pakkes bort og lever i depresjon en uke også begynner temping og LH tester igjen haha å sånn går no dagan:laughing002:dance011:sign17
Føler meg skyldig der

Back
Topp