Oss testetøser imellom

Vedlegg

• 1D744479-5726-4B0D-A96B-55318579B6C4.jpeg
    1D744479-5726-4B0D-A96B-55318579B6C4.jpeg
    421,5 KB · Visninger: 90
Kan jo være at hun bare var uheldig med et par stykker? Jeg har 2 esker av den og de viser det de skal her ☺️
Så bra ❤️ jeg kommer til å prøve dem, håper jeg ikke får falsk positiv :nailbiting: jeg starter uansett med cbd, så tar jeg sikkert noen strimler fra forskjellige leverandører og batcher, for å se :hilarious:

Vil tro det altså ❤️ utrolig kjedelig å få strek uten at det er noe der da
Veldig!! Det vil jeg helst unngå, hehe. Men må jo bare prøve dem..hjelper nok å bruke flere samtidig, får ikke forhåpninger hvis de andre er negative :)

Kan jo være at hun bare var uheldig med et par stykker? Jeg har 2 esker av den og de viser det de skal her ☺️
Hei, var jeg som fikk positive Jeg har testet i ei uke.. startet med veeldig svake og negative om hverandre. Så begynte de gradvis å øke i styrke. Har brukt fra begge partiene. Legger ved noen av mine de siste dagene, de nederste på den collagen tok jeg på samme urin , og de tok jeg senest i går morges, etterfulgt av en negativ digital og noen timer senere, menstrasjon. Var sikker på at jeg var gravid med slik økning, og såpass sterke streker.

Vedlegg

• IMG_2395.png
    IMG_2395.png
    6 MB · Visninger: 109
  • IMG_2394.jpeg
    IMG_2394.jpeg
    704,3 KB · Visninger: 102
  • IMG_2393.jpeg
    IMG_2393.jpeg
    610,6 KB · Visninger: 106
Hei, var jeg som fikk positive Jeg har testet i ei uke.. startet med veeldig svake og negative om hverandre. Så begynte de gradvis å øke i styrke. Har brukt fra begge partiene. Legger ved noen av mine de siste dagene, de nederste på den collagen tok jeg på samme urin , og de tok jeg senest i går morges, etterfulgt av en negativ digital og noen timer senere, menstrasjon. Var sikker på at jeg var gravid med slik økning, og såpass stedene streker.
Det kan ikke ha vært en kjemisk da? Synes det er så rart at du har fått så tydelige fine streker. Håper du har tatt kontakt med produsent. Fikk du mensen til rett tid forresten?

Hei, var jeg som fikk positive Jeg har testet i ei uke.. startet med veeldig svake og negative om hverandre. Så begynte de gradvis å øke i styrke. Har brukt fra begge partiene. Legger ved noen av mine de siste dagene, de nederste på den collagen tok jeg på samme urin , og de tok jeg senest i går morges, etterfulgt av en negativ digital og noen timer senere, menstrasjon. Var sikker på at jeg var gravid med slik økning, og såpass sterke streker.
Jeg også tenker det kan ha vært kjemisk her om du ikke fremdeles er gravid? Har du f.eks prøvd digital fra Clearblue? :Heartred

Det kan ikke ha vært en kjemisk da? Synes det er så rart at du har fått så tydelige fine streker. Håper du har tatt kontakt med produsent. Fikk du mensen til rett tid forresten?
Skulle ha IKM i dag, men syklusene mine har vært mellom 35-37 dager siden i høst, så kan være tilfeldig at den kom 1 dag før tiden. Kan ha vært en kjemisk, men likevel at det var rart at den digitale ikke slo ut med så sterke streker.. jeg var på dpo 15 forresten. Og strekene på de nederste ble halve etter tidsfristen, og innimellom ble noen helt negativ, også på samme urin. Så har vært veldig forvirret siste uka, og kjøpt mange pakker av begge parti og testet flere ganger daglig..

Tok forresten en digital i dag på morgenurin, som var veldig konsentrert, bare for å dobbeltsjekke om blødningen kunne være noe annet, men den var også negativ..
Jøss, så utrolig rart. Jeg heller fortsatt mot at det da kan ha vært en kjemisk :sorry: aldri sett makesure gi så tydelig positiv for at det skal være bare tull/defekt. Og jeg har vært her inne siden 2021

Jøss, så utrolig rart. Jeg heller fortsatt mot at det da kan ha vært en kjemisk :sorry: aldri sett makesure gi så tydelig positiv for at det skal være bare tull/defekt. Og jeg har vært her inne siden 2jeg har aldri prøvd disse før denne uka
enig i det jeg også :)

For noen dager tilbake testet jeg med både strimler fra normal, dollar store, metode, og rfsu sin. Og kunne være svak strek på dollar store sin, men de andre var helt negative. Så hadde det vært kjemisk skulle det slått ut på flere typer tester?

For noen dager tilbake testet jeg med både strimler fra normal, dollar store, metode, og rfsu sin. Og kunne være svak strek på dollar store sin, men de andre var helt negative. Så hadde det vært kjemisk skulle det slått ut på flere typer tester?
Både normal og rfsu sine er kjent for å slå ut seint. Dollar store sine vet jeg dessverre ingenting om

Både normal og rfsu sine er kjent for å slå ut seint. Dollar store sine vet jeg dessverre ingenting om
Rfsu har jeg brukt på 2 av mine barn, og senest i fjor fikk jeg positiv rfsu 9 dpo. Positiv digital 10 dpo. Så har egentlig ikke hatt dårlig erfaring med den. Men noe rart var det iallfall..

Synes det er veldig rart at cbd ikke slo ut om det var kjemisk. Med så sterke tester har du litt hcg i deg, og det forsvinner ikke så fort. Leste også her inne at cbd har følsomhet på 10.

Back
Topp