Oss testetøser imellom

Syns jeg skimter noe i det fjerne, men om der er ønskestyrt er usikkert! Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen :joyful:
Haha jeg synes jeg skimter noe nederst . Så på den 30 min senere og da var lissom noe , men kan være ønske tenking . Nå er samboern på dass og som dere vet , tar det en hel vinter å få klemt it av seg en kabel :arghh:

Ny test til kontroll …8DPO test :laughing002 Synes den ser blenda ut men …

Vedlegg

• IMG_5061.jpeg
    IMG_5061.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 133
  • IMG_5060.jpeg
    IMG_5060.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 133
Tissa igjen . Samme test innen fristen :laughing002

Vedlegg

• IMG_5073.jpeg
    IMG_5073.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 123
  • IMG_5072.jpeg
    IMG_5072.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 120
  • IMG_5071.jpeg
    IMG_5071.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 123
  • IMG_5070.jpeg
    IMG_5070.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 116
  • IMG_5069.jpeg
    IMG_5069.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 125
Tissa igjen . Samme test innen fristen :laughing002
Kan skimte noe der. Men tørr ikke å si så mye mer. Føler det er samme streken jeg hadde på makesure 2 ganger nå. Og jeg var ikke gravid.
Håper du får flere og sterkere tester i dag og dagene fremover :)

Kan skimte noe der. Men tørr ikke å si så mye mer. Føler det er samme streken jeg hadde på makesure 2 ganger nå. Og jeg var ikke gravid.
Håper du får flere og sterkere tester i dag og dagene fremover :)
Det er så kjipt . Kjøpte make sure fordi man ikke fikk skygge på dem :laughing002 Tissa på ukonsentrert urin da fikk jeg disse idag. Så må nok holde litt på urina kanskje haha. Veldig kjipt det ikke klaffa for dere .

Samboern og jeg lå å snakka i går og jeg sa jeg grua meg litt til positiv test , fordi jeg blir et monster å være med . I tillegg mitt i jula , så da ble vi sikkert spart likevel haha

Vedlegg

• IMG_5077.jpeg
    IMG_5077.jpeg
    2 MB · Visninger: 99
Det er så kjipt . Kjøpte make sure fordi man ikke fikk skygge på dem :laughing002 Tissa på ukonsentrert urin da fikk jeg disse idag. Så må nok holde litt på urina kanskje haha. Veldig kjipt det ikke klaffa for dere .

Samboern og jeg lå å snakka i går og jeg sa jeg grua meg litt til positiv test , fordi jeg blir et monster å være med . I tillegg mitt i jula , så da ble vi sikkert spart likevel haha
Akkurat derfor jeg kjøpte makesure og. La ut bilde her og flere andre så streken. Var to dager på rad så ble den blenda igjen. Så kan jo ha vært noe som streifet nok til det det ble produsert ørlite hcg. Men var noen andre her som opplevde det samme på samme tid som meg. Kan jo for all del være du er gravid :Heartred Men vil ikke gi deg falske forhåpninger. Krysser fingre for deg :Heartred

Prøver her også:

Skjønner ingenting denne runden. Skal ha el 03.12. Pleier vanligvis å få el-slim og murringer i over en uke før. Nå har jeg ingenting. Brukte el-strimmeltester for første gang forrige runde og da gikk de fra veldig svake til positiv over natten, nå har jeg hatt ganske sterke i i hvert fall to dager. Begynte å teste på grunn av rosa på papiret kvelden for to dager siden som for meg er helt uvanlig, var som en festeblødning jeg har hatt en gang tidligere. Pleier dere å ha samme mønster på testene deres hver pp? Håper ikke jeg har gått glipp av el fordi jeg ikke har hatt symptomene denne gangen?

Vedlegg

• IMG_2372.jpeg
    IMG_2372.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 56
Jeg ser ikke noe , ser noen av dere noe ? 9DPO

Vedlegg

• IMG_5078.jpeg
    IMG_5078.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 105
Altså jeg er 9DPO :bag: Mens murringer , stikking i nippla , ventet mens lørdag ….svei faen meg av en diggi test :nailbiting:heldigvis en igjen og 4 på vei :hilarious: står å lager krumkake røre og gubben har fri å driver ute , kommer inn å skriker etter meg … bare fordi jeg er borte (oppe å studerer tester) han spør så mye at jeg blir irritert . For hver gang han kommer er jeg borte å kjøkkenet ser ut som et åsted:bag::laughing002 . Skapdører åpne , miksmastern drypper røre, ja det så litt ut som jeg var blitt kidnappa :hello2 dette skjer hver mnd . Jeg sier at jeg tok test . Han synes jeg bruker så lang tid . Super mistenkelig og jeg mer grinete og irritert ….gjør vel akkurat hva som passer meg her hjemme . Mannfolk :dead::hilarious:

Vedlegg

• IMG_5080.jpeg
    IMG_5080.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 106
  • IMG_5081.jpeg
    IMG_5081.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 104
Altså jeg er 9DPO :bag: Mens murringer , stikking i nippla , ventet mens lørdag ….svei faen meg av en diggi test :nailbiting:heldigvis en igjen og 4 på vei :hilarious: står å lager krumkake røre og gubben har fri å driver ute , kommer inn å skriker etter meg … bare fordi jeg er borte (oppe å studerer tester) han spør så mye at jeg blir irritert . For hver gang han kommer er jeg borte å kjøkkenet ser ut som et åsted:bag::laughing002 . Skapdører åpne , miksmastern drypper røre, ja det så litt ut som jeg var blitt kidnappa :hello2 dette skjer hver mnd . Jeg sier at jeg tok test . Han synes jeg bruker så lang tid . Super mistenkelig og jeg mer grinete og irritert ….gjør vel akkurat hva som passer meg her hjemme . Mannfolk :dead::hilarious:
Sniker.

Ser dessverre ingenting på noen av testene dine :/
Forsøk igjen i morgen :Heartred

Back
Topp